overgewicht en zwangerworden deel 2

Hallo Lieve Dames
Ben net naar de wc geweest met een zwangerschaps test en wat denk je een licht maar zeker een streepje het komt er op neer dat ik zwanger ben maar geloven doe ik het nog niet.
Jullie waren ook zo lief en saskia inderdaad als je er even niet aan denkt lukt het.
Durf nog niet echt opgelucht adem te halen maar dat komt wel.
Liefs Chanaty

Hoi Chanaty,

Ten eerste gefeliciteerd!!!
Nu zo snel mogelijk een afspraak maken met Moeders voor Moeders, dan doen zij ook nog een testje en dan weet je het 100% zeker! Hun testen zijn ook net wat gevoeliger, dus dat is wel fijn! En als je dan mee doet, krijg je een mooi kadootje! Ik heb gekozen voor het boek, daar staat echt heel veel nuttige info in en is mooi vormgegeven!

Ik zal je binnenkort wel op het zwanger-zijn-forum tegenkomen!

Liefs
Sas

@ sakia had moeders voor moeders al met de 1e gedaan ik had ook gekozen voor het boek is met goede tips.
Ga vanmiddag nog een test halen om samen te doen.
mag 17 maart naar de verloskunde voor een kennismaak gesprek.
met 12 weken krijg ik een echo daar verlang ik nu al naar.
Mag ik ook hier nog even blijven hangen het voelt zo vertrouwd bij jullie vindt het heerlijk om over jullie te lezen vooral goed nieuws
ik hou jullie op de hoogte
liefs
Chanaty

Van mij mag je blijven hangen hoor ;-) maar wie ben ik, ik ben ook al een tijdje zwanger en spook hier ook nog af en toe rond, haha!
Moet zeggen dat het hier ook wel leuker is dan op het zwanger zijn, maar ja, dat ligt aan de meiden die er reageren, je zit daar weer met iedereen in een potje! En juist in dit topic begrijpt iedereen elkaar wat beter ivm dat we allemaal hetzelfde "probleem" hebben...

Liefs
Sas

Goedemorgen allemaal,

@Chanaty, gefeliciteerd meis! geniet ervan!

Ben even wat minder actief, veel te doen gehad, dochter voor een kleine operatie naar het ziekenhuis geweest. Druk bezig met verbouwingsvoorbereiding en ga zo maar door. Even een updateje van mij dus:

Afgelopen zaterdag hebben we de 3D echo gehad, wat super weer om te zien, al had de kleine er geen zin in. Steeds draaide hij weg. Gelukkig toch nog een paar mooie plaatjes kunnen maken.

Dit is er alvast één, ik ben ze vergeten mee tenemen en de rest moet nog ingescanned worden.

Maar dat is niet alles. 's Morgens ging mijn vriend al vroeg het bed uit, naar mijn dochter toe. Hij ging naar beneden en zij kwam even bij mama kijken. "Mama wat is er?" "Niets, ik slaap" "Mama krijgt een cadeautje""Oh waarom dan, mama is toch niet jarig" Toen kwam mijn vriend weer boven en gingen ze naar haar kamer. Ik hoorde ze wel fluisteren maar had geen idee wat ze aan het doen waren. Verwachte een bloemetje, flesje parfum of een bedeltje voor mijn armband. Komen ze weer terug en Tess klimt op het bed. Kijk mama cadeautje. En ik kijk, heeft ze een t-shirt aan met: Mama wil jij met papa trouwen? Tja dat moet je dus niet bij een zwangere doen, tranen natuurlijk. Kon natuurlijk niets anders zeggen dan JA!
De ring moest nog even terug naar de winkel, was een maatje te klein. We wachten wel tot volgend jaar (waarschijnlijk oktober), even ontzwangeren en lekker aan de Sonja, dan passen we weer netjes in een jurk en is de kleinste al weer een grote vent :)

Mijn weekend kon niet meer stuk!

Iedereen die nog probeerd om zwanger te worden, ik denk aan jullie.

Groetjes van een Happy Nanda, mv Tess 2,5 en 23+5dg zwanger

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje uitgerekend:

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes

Nanda
03-02-09                controle om 20:30 uur
Nathalie
09-02-09                controle vk

Afspraken voor de mooiste ECHO's
Fleur            
06-02-09                pret echo om 10.00 uur
Nanda
14-02-09                pret echo om  10:20 uur

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON    Uitgerekend: 20 febr 2009            

hallo

Wat een leuke berichten hier allemaal!!
Nanda proficiat met jullie voorgenomen huwelijk. erg leuk!! Geniet maar lekker van alle voorbereidingen!
Chanaty jij ook proficiat met je zwangerschap!!!!
Wat leuk allemaal

Hier gaat het wel goed. Ben nog steeds erg moe maar het zal er wel bij horen. mijn hb was goed. Ik merk het vooral als ik het druk heb op het werk en zo. en mijn collega's zeggen doe rustig aan maar dat gaat zo moeilijk als clienten therapie hebben en er zijn 2 zieken.
volgende week krijg ik de 20 weken echo, echt spannend!  
Ik moet wel zeggen dat ik me wel een beetje zorgen maak om ons kleintje, niet dat er wat mis is, maar ik hoor in mijn omgeving zoveel slechte dingen allemaal, dat ik bijna bang begin te worden.
mijn nicht is de kleine verloren terwijl ze even ver was al mij, had te weinig vruchtwater, en de dokter bij ons op het werk is ook de kleine verloren met 37 weken. en daar moet je dan wel eens even over denken. ik weet natuurlijk ook wel dat die kans erg klein is maar toch het zijn toch 2 gevallen zo dicht bij je in de buurt. bah.
ik kan dan gewoon niet wachten dat het volgende week donderdag is en dat ik hem weer kan zien en horen!  

groetjes joke  

Terug
Bovenaan