overgewicht en zwangerworden deel 2

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
saskia, 31 jaar?                                1e kindje                                                uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje uitgerekend:??

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: ??

Verloskundige bezoekjes  

Nanda
03-02-09                controle om 20:30 uur
Nathalie
09-02-09                controle vk

Afspraken voor de mooiste ECHO's
Fleur            
06-02-09                pret echo om 10.00 uur
Nanda
14-02-09                pret echo om  10:20 uur

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON    Uitgerekend: 20 febr 2009    

Hoi Joke, bedankt dat je me in het lijstje hebt gezet. Ik begrijp de verwarring, maar de 77 in mijn naam staat niet voor mijn geboortejaar... Ik ben 29 jaar jong, geboren in 79!
groetjes
Sas

Hallo Dames,

Ik ben Nina, ben 26 jaar  en ben al 19 maanden bezig voor ons 1e kindje. Ik ben alleen al heel lang niet bij deze topic geweest. Ik had toch effe een vraagje. Ik ben 1.80 cm en ik weeg 112 sinds kort.. ben in een korte tijd heel erg aangekomen. Ik heb het nu wel een beetje onder controle gelukkig. Hoop niet meer bij te komen. Ik hoor allerlei nare verhalen.. moeilijk zwanger worden etc etc. Wie heeft er ook extreem overgewicht net als mij en is toch gezond op natuurlijke manier zwanger geworden. Ik weet heus wel overgewicht ongezond is. maar da betekend toch niet dat zwanger worden... een probleem is toch?

kan iemand mij geruststellen??

@zwangeren : Gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet er van.
@ iedereen: veel succes en sterkte

Groetjes Nina

Hallo allemaal,
@ Nanda wat een mooie foto en gefeliciteerd je bent nu verloofd wat wil een zwangere vrouw nog meer.
@ Joke bedankt.
@ Nina ik ben zelf 1.80 en weeg 110kilo en ben nu 5 weken in verwachting van de 2e met de eerste woog ik 95kilo
Volgens mij kreeg ik van saskia de tip om er niet een te denken ik kreeg de griep en dacht er niet aan en ben nu 5 weken verder.

Met mij gaat het wel moet opletten dat ik niet teveel hooi op mijn vork neem voor de rest ben ik moe moe.
En vind het moeilijk dat ik niets kan zeggen dus wachten,
Op 20 maart heb ik een gesprek met de verloskunde en met 12 weken een echo.
Ik ben op 23 oktober uitgerekend na de vakantie en voor de feestdagen wat wil een zwangere nog meer.
Wel heb ik nog steeds de angst als ik naar de wc ga dat deze mooie droom voor bij kan gaan hopelijk gaat dit gauw weg.
Lieve meiden heel veel succes
liefs
Chanaty

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje uitgerekend:??

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige bezoekjes  

Nanda
03-02-09                controle om 20:30 uur
Nathalie
09-02-09                controle vk

Afspraken voor de mooiste ECHO's
Fleur            
06-02-09                pret echo om 10.00 uur
Nanda
14-02-09                pret echo om  10:20 uur

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON    Uitgerekend: 20 febr 2009    

ha Nina

jou naam komt me wel bekend voor.
Ik heb ook  overgewicht en na een jaar proberen zijn we dus naar de gyn gegaan. hij zei dus dat ik eerst een heleboel moest afvallen zodat ik een bmi had van 32.   Ik ben nu dus toch zwanger en dat zonder hulp van hem. wel is van mijn man het zaad gecontroleerd en gelukkig was dat goed!
Wij zijn in totaal 16 of 17 maanden bezig geweest.
Ik had de laatste maand echt wel zo'n gevoel van ik laat het maar over me heen lopen lukt het dan is het leuk en als het niet lukt dsan zien we wel weer. en volgens mij heeft dat wel geholpen.
Heel veel sterkte meid en succes!!

gr joke

Hoi Nina,

Nou je hoeeft echt niet een probleem te zijn. Het kan een probleem zijn, maar dun zijn is geen garantie dat je snel in verwachting zal raken. Ik ben zelf beide keren de eerste ronde zwanger geraakt. En ongeveer het zelfde verhaal als bij jouw, boven de 100 en zo rond de 1.80m.

Gewoon niet te veel aandenken en genieten van het samen zijn, dat werkt het beste!

Groetjes Nanda

Ps. Mijn vriend mag fijn een knoopje laten leggen na deze zwangerschap want een 3e wordt echt een probleem met de ruimte (helaas).

hallo

het is wel rustig hier zeg!!
Nathalie hoe was de echo?alles goed?
Ik krijg vanmiddag de 20 weken echo. ben erg benieuwd!!
hoe is het met de rest van de meiden?

gr joke

Terug
Bovenaan