overgewicht en zwangerworden deel 2

Het is overal rustig, ook op het werk :-(

@ Joke: Hoe was je echo, heb je kunnen genieten van het kleine wondertje in je buik!

groetjes nanda

he hallo

hier alles goed!
Vandaag de echo gehad!! Was Echt weer geweldig om ons kleintje te zien!
Alles was goed. gelukkig! Zat 3 daagjes achter op schema maar dat maakte niets uit. Is echt mooi om te zien dat alles erkt. Je zag al een blaasje en maagje. Echt leuk! en We weten nu wat het word!! ik ga het proberen om het tegen niemand te zeggen maar of dat gaat lukken????

@nanda: Wat doe jij voor een werk?
Bij ons is het de laatste tijd echt druk. weinig vast personeel en veel leerlingen. en dat is ook niet altijd goed voor de kwaliteit. (zorg)

gr joke

Hoi Nanda,

Bedankt voor je steun..had effe weer positieve energie  nodig.
effe een vraagje??
Ik  heb  pas ovulatietesten gebruikt van kruidvat..naar mijn idee heel succesvol. Ik zag duidelijk vanaf  de 3e dag 2 strepen..posistief testjes dus..en de vlgende 2 dagen ook. Ik snapte het toen  niet echt meer..hoezo 3 dagen..positief. Ik heb wel gelezen dat de reden daarvan is: Dat je ei probeert te springen maar dat dat niet lukt ofzo.. en dat daarom het testje pos blijft omdat de lh piek wordt gemeten. Klopt dit??   Ik namelijk ook gelezen dat er een slechte ervaring is met de testen van kruidvat..terwijl het bij mij wel heeft gewerkt

Voordat je wist dat je zwanger was..wat waren jou kenmerken? Ben gewoon benieuwd..

groetjes Nina

quote: Nands_76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 16:42:46'));

Hoi Nina,

Nou je hoeeft echt niet een probleem te zijn. Het kan een probleem zijn, maar dun zijn is geen garantie dat je snel in verwachting zal raken. Ik ben zelf beide keren de eerste ronde zwanger geraakt. En ongeveer het zelfde verhaal als bij jouw, boven de 100 en zo rond de 1.80m.

Gewoon niet te veel aandenken en genieten van het samen zijn, dat werkt het beste!

Groetjes Nanda

Ps. Mijn vriend mag fijn een knoopje laten leggen na deze zwangerschap want een 3e wordt echt een probleem met de ruimte (helaas).

Hey meiden. Hier ff een berichtje van mij, Tijgetje...ik weet t het is lang geleden. Had al s geschreven dat ik wrs niet meer zoveel hier zou zijn vanwege de zwangerschap en ik veel op hyves zat met de Meimeiden. Dat doe ik nog steeds overigens.

Ik was al druk aan   t bijlezen  pfff...en gelukkig trof ik dit berichtje van Nathalie. Lief Naat dat je nog steeds aan me denkt. Bloemetje heeft idd gelijk. Onze zoon, Jonah, is op 7 januari geboren. Hij is een dikke 6 weken te vroeg. Ik kreeg eind december te horen dat ik zwangerschapsvergiftiging had en uiteindelijk werd dat ook HELLP. Dat laatste is voor de dames die t niet weten, erg gevaarlijk voor moeder en kind. De lever en nieren werken dan niet meer en vergiftigen dus langzaam het kindje en mij. Dus ik werd met spoed aan intraveneuse medicijnen gelegd en op 7 januari 's ochtends ingeleid en 's middags nog es en uiteindelijk werd Jonah om 22.45 uur geboren. Na 2 weken in de couveuse te hebben gelegen en daarna nog een dikke week in t ziekenhuis mochten we hem meenemen. Alles gaat nu weer goed, maar we zijn flink geschrokken. Ik ben erg ziek geweest. Ik heb een blog gemaakt om eea te verwerken en wat uitleg te geven, op m'n hyves-site. Deze is volgens mij toegankelijk voor een ieder, de rest is helaas afgeschermd vanwege m'n werk.

http://tijgetje13.hyves.nl /blog/

19492010/m_n_laatste_loodjes/RNty/ (is ff onderbroken anders kon ik t berichtje niet versturen )

misschien vinden jullie t wat.

Ik kan niet alles meer bijhouden van iedereen maar probeer echt nog steeds wat te lezen. Allereerst wil ik Joke, wij kennen elkaar nog van hier, heel hartelijk feliciteren. Hoop dat alles nog steeds goed is (heb nog niet t hele forum afgelezen voor t geval ik iets vervelends gemist heb) ik heb je dit heel erg gegund! Dat hele gezeik met die dokters...grrr...Geniet er lekker van meis.

Naat: jij schiet ook al lekker op en ik hoop dat alles goed gaat. Het moederschap is heeeeel bijzonder en ook heeeeel vermoeiend hahaha...geniet nog maar lekker van jullie mooie buikies, ik vind t jammer dat mij die laatste zes weken zijn 'afgepakt'. Bij vlagen heb ik daar nog veel verdriet van. Maar om Jonah te zien en z'n lachje naar mama te zien, dat maakt een hoop goed.

Lieve meiden, heel veel succes allemaal en wilde laten weten dat ik jullie beslist niet vergeten was/ben.

Heel veel liefs van Petra

PS als iemand een fotootje wil zien, mail maar ff op m'n hyves-site, kan je zo een berichtje achterlate. Dag meiden!

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2009 15:02:24'));

Hi Meiden, ook ik meld me weer ff. Ik hoorde dat bij de kluskippies weer een meisje geboren is en dacht ook ff kijken in andere topics. En yippieeeeeeeeeeeeee hier is ook onze eerste kleine geboren. Tijgertje gefeliciteerd met jullie zoon meis. Hoe heet hij en hoe is de bevalling gegaan? Wel veel te vroeg hè dat is schrikken. Bloemetje zei 7 januari maar in lijstje staat 6 januari wat is het?

Nanda ook een zoon op komst. Spannend hoor. Je dochtertje al een beetje gewend aan het idee dat ze broertje krijgt ipv een zusje? hihih

Chanaty, Sanneke & Francis we blijven voor jullie duimen hoor dat jullie ook snel zwanger mogen zijn.

Wie ik eigenlijk de volgende die moet bevallen. Duurt vast nog wel ffies. Had echt niet gedacht dat Tijgertje al bevallen zou zijn.

Hier nog steeds niet helemaal fit meiden. Griep wel gehad nu hoor, al nies, snotter en hoest ik soms nog wat. Maar moet veel rusten op het moment. Pijn in mijn buik, vooral rechts, kon er vannacht paar keer niet van slapen en zeg soms gewoon auw, dus maar ff in de gaten houden wat dat nou weer is. En tja moe, maar wat wil je als je sinds 3e kerstdag al ziek bent en begin januari echt zwaar de griep met koorts, dan moet je eerst weer hele tijd aansterken, maar dat lukt nog niet echt. Eten gaat ook niet super. Ben 4 kg afgevallen van de 3 kg die ik was aangekomen tijdens zwangerschap. Dus qua gewicht gaat het wel goed, maar krijg niet genoeg voedingsstoffen binnen waarschijnlijk op dit moment.

Ik heb alles weer bijgelezen meiden, maar weet niet alles meer. Lees dat paar meiden met hun suiker lopen te klungelen en Joke naar de gyn moet. Is trouwens 15 kg afvallen als je zwanger bent niet erg Joke? Wel goed zeg van je. Als de kleine dalijk geboren is ben je slank, hihih.

Meiden ik ga weer ff rustig liggen en kom binnenkort wel weer ff babbelen.

Liefs Nathalie

Hoi Nina,

Ik heb zelf nooit een ovulatietest gebruikt, maar idd wat je zegt de meeste zijn niet heel tevreden met die van het kruidvat.

Gek genoeg wist ik eigenlijk meteen dat ik zwanger was, had last van zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Na een week ofzo werd ik  snel misselijk, kreeg ook gevoelige borsten. En toch ging ik twijfelen. De dag voor mijn NOD had ik het niet meer en heb ik getest, mijn gevoel zei dat het positief moest zijn maar de streepjes waren zo vaag dus twijfelde ik nog meer. De volgende dag weer een test, weer niet echt een streepje. Maar ook geen ongesteldheid. Wilde een week wachten met weer testen, nu had ik een digitale test van CB gekocht en ja hoor positief!

Je lichaam kan je heel erg foppen, zeker als je het heel graag wilt.

Ik weet dat ik gewoon heel veel geluk heb dat het allemaal zo snel gegaan is en ik hoop dat het voor jullie ook snel raak zal zijn. Nogmaals, probeer er niet te veel meer bezig te zijn, echt dat is het beste, hoe moeilijk het ook is.

Succes, Nanda

@Joke, oh geweldig dat alles goed is en die 3 dagen zijn natuurlijk niets! Ik werk in de bagger/offshore industrie. Voorheen op de schepen, nu op kantoor. Helaas door de finaciele crisis zijn er in Dubai een aantal project gestopt en is het wel druk op kantoor met mensen maar niet met projecten.

In de zorg is het ook altijd tobben, het blijft bestaan maar helaas idd vaak met te weinig mensen. Als ze jullie kanjers nou eens echt zouden waarderen en meer belonen is het ook aantrekkelijker om in de zorg te gaan werken.

@Tijgertje, geniet van je zoon, zal idd best even een klap zijn, je denkt nog 6wk te hebben om je voor tebereiden voor je kindje en dan opeens ben je mama. Maar goed beter zo dan dat ze je te lang laten lopen met alle gevolgen van dien.

Ik ga eens wat werk doen!

groetjes Nanda

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje uitgerekend:??

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige bezoekjes  

Nanda
03-02-09                controle om 20:30 uur
Nathalie
09-02-09                controle vk

Afspraken voor de mooiste ECHO's
Fleur            
06-02-09                pret echo om 10.00 uur
Nanda
14-02-09                pret echo om  10:20 uur

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah Uitgerekend: 20 febr 2009  

hallo

Goh wat is het hier druk met al die zwanger verhalen...
Hoe gaat het met de meiden die nog niet zwanger zijn???
Of hebben jullie ons al verlaten. ik kan me voorstellen dat het niet altijd even fijn is om te lezen hoe (slecht) wij ons voelen, terwijl jullie je zo graag zo zouden voelen...

gr joke

Terug
Bovenaan