Hey meiden. Hier ff een berichtje van mij, Tijgetje...ik weet t het is lang geleden. Had al s geschreven dat ik wrs niet meer zoveel hier zou zijn vanwege de zwangerschap en ik veel op hyves zat met de Meimeiden. Dat doe ik nog steeds overigens.
Ik was al druk aan t bijlezen pfff...en gelukkig trof ik dit berichtje van Nathalie. Lief Naat dat je nog steeds aan me denkt. Bloemetje heeft idd gelijk. Onze zoon, Jonah, is op 7 januari geboren. Hij is een dikke 6 weken te vroeg. Ik kreeg eind december te horen dat ik zwangerschapsvergiftiging had en uiteindelijk werd dat ook HELLP. Dat laatste is voor de dames die t niet weten, erg gevaarlijk voor moeder en kind. De lever en nieren werken dan niet meer en vergiftigen dus langzaam het kindje en mij. Dus ik werd met spoed aan intraveneuse medicijnen gelegd en op 7 januari 's ochtends ingeleid en 's middags nog es en uiteindelijk werd Jonah om 22.45 uur geboren. Na 2 weken in de couveuse te hebben gelegen en daarna nog een dikke week in t ziekenhuis mochten we hem meenemen. Alles gaat nu weer goed, maar we zijn flink geschrokken. Ik ben erg ziek geweest. Ik heb een blog gemaakt om eea te verwerken en wat uitleg te geven, op m'n hyves-site. Deze is volgens mij toegankelijk voor een ieder, de rest is helaas afgeschermd vanwege m'n werk.
http://tijgetje13.hyves.nl /blog/
19492010/m_n_laatste_loodjes/RNty/ (is ff onderbroken anders kon ik t berichtje niet versturen )
misschien vinden jullie t wat.
Ik kan niet alles meer bijhouden van iedereen maar probeer echt nog steeds wat te lezen. Allereerst wil ik Joke, wij kennen elkaar nog van hier, heel hartelijk feliciteren. Hoop dat alles nog steeds goed is (heb nog niet t hele forum afgelezen voor t geval ik iets vervelends gemist heb) ik heb je dit heel erg gegund! Dat hele gezeik met die dokters...grrr...Geniet er lekker van meis.
Naat: jij schiet ook al lekker op en ik hoop dat alles goed gaat. Het moederschap is heeeeel bijzonder en ook heeeeel vermoeiend hahaha...geniet nog maar lekker van jullie mooie buikies, ik vind t jammer dat mij die laatste zes weken zijn 'afgepakt'. Bij vlagen heb ik daar nog veel verdriet van. Maar om Jonah te zien en z'n lachje naar mama te zien, dat maakt een hoop goed.
Lieve meiden, heel veel succes allemaal en wilde laten weten dat ik jullie beslist niet vergeten was/ben.
Heel veel liefs van Petra
PS als iemand een fotootje wil zien, mail maar ff op m'n hyves-site, kan je zo een berichtje achterlate. Dag meiden!
quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2009 15:02:24&apos

);
Hi Meiden, ook ik meld me weer ff. Ik hoorde dat bij de kluskippies weer een meisje geboren is en dacht ook ff kijken in andere topics. En yippieeeeeeeeeeeeee hier is ook onze eerste kleine geboren. Tijgertje gefeliciteerd met jullie zoon meis. Hoe heet hij en hoe is de bevalling gegaan? Wel veel te vroeg hè dat is schrikken. Bloemetje zei 7 januari maar in lijstje staat 6 januari wat is het?
Nanda ook een zoon op komst. Spannend hoor. Je dochtertje al een beetje gewend aan het idee dat ze broertje krijgt ipv een zusje? hihih
Chanaty, Sanneke & Francis we blijven voor jullie duimen hoor dat jullie ook snel zwanger mogen zijn.
Wie ik eigenlijk de volgende die moet bevallen. Duurt vast nog wel ffies. Had echt niet gedacht dat Tijgertje al bevallen zou zijn.
Hier nog steeds niet helemaal fit meiden. Griep wel gehad nu hoor, al nies, snotter en hoest ik soms nog wat. Maar moet veel rusten op het moment. Pijn in mijn buik, vooral rechts, kon er vannacht paar keer niet van slapen en zeg soms gewoon auw, dus maar ff in de gaten houden wat dat nou weer is. En tja moe, maar wat wil je als je sinds 3e kerstdag al ziek bent en begin januari echt zwaar de griep met koorts, dan moet je eerst weer hele tijd aansterken, maar dat lukt nog niet echt. Eten gaat ook niet super. Ben 4 kg afgevallen van de 3 kg die ik was aangekomen tijdens zwangerschap. Dus qua gewicht gaat het wel goed, maar krijg niet genoeg voedingsstoffen binnen waarschijnlijk op dit moment.
Ik heb alles weer bijgelezen meiden, maar weet niet alles meer. Lees dat paar meiden met hun suiker lopen te klungelen en Joke naar de gyn moet. Is trouwens 15 kg afvallen als je zwanger bent niet erg Joke? Wel goed zeg van je. Als de kleine dalijk geboren is ben je slank, hihih.
Meiden ik ga weer ff rustig liggen en kom binnenkort wel weer ff babbelen.
Liefs Nathalie