overgewicht en zwangerworden deel 2

@joke,

Wat lief dat je het vraagt.. Ik lees af en toe inderdaad ook wel mee, alleen zijn er  heel veel zwangeren op deze forum.

Ik ben Nina, 26 jaar ,ronde 19 voor 1e kindje.  Mijn nod is deze week vrijdag ben zo benieuwd.. ik heb wel voor het eerst een week  voor mijn ongie...gevoel van ongie worden en heel veel bruinig afscheiding. sinds gisteren officieel pijn in mijn   borsten. Het is afwachten....heb wel een goed gevoel dit keer. Maar ik weet dat ons lichaam ons voor de gek kan houden..na 19 maanden weet ik heus wel de kenmerken toch. Ik heb namelijk ook overgewicht en heb een schildklierafwijking.

Wat zijn de zwangerschapskenmerken 2 a 3 dagen voor je nod?

groetjes Nina

hallo

ik voelde me zelf niet anders dan anders.
ik had elke maand al gevoelige borsten, en ook kon ik kei humeurig zijn.
de laatste maand ik dacht dus dat ik ongesteld geworden was, had een beetje bloed verlies  maar dat was maar 1 x een beetje. ik was toen dus zwanger. helemaal niet verwacht. Vooral als je idd al zolang bezig bent krijg je steeds minder vertrouwen in je eigen lichaam. heel veel sterkte ermee!!

gr joke  

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nina, 26 jaar                                19e ronde - 1e kindje                            06-03-09

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: ??-??-09

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
16-03-09                controle om 13.40 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah

Hi Meiden, hier ben ik eindelijk ook weer een keertje. Ik zit nu op de bank en voel me vandaag heel vreemd. Mijn schoonouders zijn hier en zijn het weekend met de was van de kleine bezig geweest. Laatste is mijn schoonmams nu aan het opvouwen en strijken, echt ontzettend lief.

Ik heb een beetje proberen terug te lezen hier en daar, maar volgens mij heb ik de afgelopen tijd al veel gemist dus haak hier gewoon weer in, hihi. Fleur had jij iets met je bloeddruk meis of was dat nou Joke? Leuk dat je nog zo fanatiek meekletst Joke. Ik moet eerlijk bekennen dat hoe forum verslaafd ik eerst hier was, nu eigenlijk amper meer hier kom. Ben vandaag 32 weken zwanger en niet of nauwelijks op zwanger zijn forum geweest. Ik heb met aantal meiden contact via hyves en/of msn, dat werkt voor mij op dit moment veel beter, omdat ik niet echt de energie meer had om actief deel te nemen. Ben ook lange tijd ziek geweest, zwaar de griep, waardoor ik 4 kg was afgevallen, maar was nog maar 3 kg aangekomen toen. Nu ben ik 2 kg aangekomen in totaal, terwijl met 30 weken echo onze kleine al 1600 gram was. Dus het meeste gewicht, hihi. Ik heb geen mega dikke buik, sommigen kunnen amper zien dat ik zwanger ben zeggen zeg. Ligt er ook wel aan welke kleding ik aan heb, maar klopt idd wel. Had me het heel anders voorgesteld.

Ff de niet zwangere meiden een hart onder de riem steken. Ik ben 1.85 lang en ook boven de 100 kg en in half jaar zwanger mogen raken. Dus of overgewicht nu wel of niet een rol speeld, ik ben er nog steeds niet goed achter. Ik denk in elk geval nog steeds aan jullie en kom af en toe ff spieken.

Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat en april komt steeds dichterbij dus hopelijk meer geboorte nieuws hier.

Liefs Nathalie

@Nathalie,

Wat leuk dat je tijd hebt kunnen maken voor het forum. Je hebt inderdaad een lieve schoonmoeder. Ik zag dat je mij op het lijstje had gezet..inderdaad spannend. Vooral deze maand omdat ik als sinds een week voor nod voel alsof ik ongie moet worden. (niet dat heftige buikpijn maar wat men daar vooraf voelt) beetje weeiig ofzo.. moeilijk om te beschrijven. Ik had een week voor mijn nod ook heel veel afscheiding. een dag voor nod hield dat ook op. Ik voel met vlagen over de dag dat ik ongie ga worden maar het zet niet door. Ikben er wel op voorbereid dat het nog steeds kan komen ook al ben ik nu bijna 3 dagen overtijd. Mijn cyclus is tussen de 29-32 dagen...vandaar. Wat waren jou eerste kenmerken van je zwangerschap? ben zo benieuwd namelijk. Sterkte en succes meid

@iedereen: een vraag????

Is pijn aan je tandvlees/kiezen beide kanten ook een zwangerschaps kwaal?

succes en sterkte met de zwangerschappen en op de wachtbank.

groetjes Nina

Hallo allemaal,

Ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger en kan niet wachten om het iedereen te vertellen,
voorde rest ben ik misselijk af en toe, en  die geuren tjee wat kan dat erg zijn.
Maar ook het rustig aan doen is erg moeilijk voor mij, maar doe mijn best.

@ nina ik had met de eerste zwangerschap ook veel last van mijn tandvlees het hoort erbij.
 Ook kun je heel veel vinden via google (b.v zwanger en tandvlees)

Allemaal heel veel groetjes
Chanaty

Hallo Dames,

Ik kom ook weer eff buurten ik lees wel vaak mee hoor maar ben vaak te moe om wat op te schrijven.
Ik weet niet wie   het vroeg maar ja ik heb last van hoge bloeddruk ik slik nu 3 tabletten per dag was eerst 2 maar hij was nog niet echt naar beneden gegaan. Ben nu 2 weken vrij dus dat is lekker verder voel ik me super goed heb nooit echt hele erge klachten gehad gelukkig.
Ga nu de baby kamer in mekaar zetten dus ook super leuk werk word het kamertje echt af dalijk.

Meiden rustig aan doen
Groeten fleur

@nina: Hoe is het afgelopen meid? Heb je nog een test gedaan?

gr joke

Terug
Bovenaan