overgewicht en zwangerworden deel 2

Hallo meiden!!

Ik ben nieuw hier!

Ik heb ook fors overgewicht en wil ook heel erg graag zwanger raken! Vanaf mei gaan we ervoor.
Nu is het zo dat ik eind juli voor het laatst ongi was. Ik ben toen nl gestopt met de pil. Eind november heb ik een kuurtje provera gekregen van de HA en toen ben ik ook ongi geworden.

Helaas tot nu toe nog geen ongi dus ik zit er aan te denken vast stappen te ondernemen!

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-03-2009 13:07:27'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09
Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09
Hoping for a ........                     Oefenronde                                                    ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nina, 26 jaar                                19e ronde - 1e kindje                            06-03-09

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009
Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: ??-??-09
Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
16-03-09                controle om 13.40 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah

hallo meiden

hier vandaag even een minder dagje. Ben erg misselijk en heb al een paar keer moeten overgeven. misschien een griepje of zo. ben ook niet gaan werken. dus lekker uitzieken op de bank vandaag

gr joke

Goedemorgen,

Gister mocht ik weer voor de controle naar de vk, ook deze keer weer Tess meegenomen en het ging nu prima, geen drama meer. Kindje was goed gegroeid en hartje klopte vrolijk. Bloeddruk was wat gestegen dus mama moet wat rustiger aan gaan doen.

We krijgen ook 2 extra echo's ze kon niet goed voelen hoe groot het kindje was, tja een beetje last van dikke buik zeg maar. Vorige keer was dat helemaal geen probleem en nu dus wel. Maar goed ik klaag niet 2x extra spieken bij de baby

Verder gaat het redelijk, best veel pijn in mijn onderlijf dus ga eens opzoek naar een osteopaat, eens kijken of die iets kan vinden. En ben sinds 2 dagen zo moe en misselijk, maar toch maar gaan werken want de hele dag thuis is ook niet fijn.

groetjes Nanda, mv Tess en 28+6dg zwanger.

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09
Hoping for a ........                     Oefenronde                                                    ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nina, 26 jaar                                19e ronde - 1e kindje                            06-03-09

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: ??-??-09

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
16-03-09                controle om 13.40 uur

Nanda
15-04-2009        controle om 19:15

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah

Hallo lieve meiden,

Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie?

Even weer een update vrijdag 20 mrt naar verloskunde geweest ze kon helaas het hartje niet horen, mijn bloeddruk was wel goed.
Kon ook meteen bloed gaan prikken en dat vind ik geen pretje en nog wel 8 buisjes bha
En het ging natuurlijk niet van een leijen dakje in mijn arm kon ze mijn ader niet vinden dus deed ze het in mijn hand EN DAT DOET PIJN niet normaal.
bij het 8e buisje ging ik ook bijna van mijn stokje voelde me helamaal niet goed worden.
Nu het leuk op 6 april hebben we de ECHO YES  en dan gaan we het onze docher ook vertellen.
En na de echo onze ouders kan nieet wachten tot het zover is.
Voor de rest ben ik nog moe misselijk en heb niet veel trek.
Liefs
Chanaty

hallo

alweer een nieuwe maand, esther en bloemetje spannend!!!!! Wanneer zou het zover zijn?
Hier gaat alles rustig. de ene dag beter dan de andere.   maar ja daar leer je mee leven.
Over 2 weken weer controle bij de gyn.
Hoe gaat het met de andere meiden hier?

gr joke

Hoi,

Alweer lang geleden dat ik hier ben geweest.
Zo te lezen gaat het met iedereen over het algemeen goed.
Hier de laatste loodjes, bijna 38 weken zwanger, en het mag toch wel gaan gebeuren van mij. Begint ook wel steeds meer te rommelen moet ik zeggen. En heb het idee dat het misschien toch eerder kan gaan gebeuren. Dus spannend.

Hoe gaat het met iedereen?

Liefs

Terug
Bovenaan