overgewicht en zwangerworden deel 2

oh bloemetje wat spannend! Ik duim voor je dat je snel je wondertje in je armen mag sluiten.

Hier gaat alles oké, morgen naar de osteopaat eens kijken of die wat aan de pijn kan doen. Maar ja het is of het er om gedaan is, heb nu even minder pijn! Lekker!!! Maar goed de afspraak is gemaakt dus ga ik nu ook maar, want ik weet zeker als ik afzeg dan kan ik dit weekend niet meer op of neer ;-)
Verder zijn we lekker aan het verbouwen, het begint op te schieten, maar de kleine moet nog wel even een paar weken binnen blijven want we hebben nog een lange weg te gaan. Vriendlief is echt heel hard aan het werk en soms maak ik me echt zorgen om hem. Gelukkig heeft hij vannacht goed geslapen, dus vanavond kan hij er weer tegen aan.

Ik ga snel weer aan het werk, het is eindelijk een beetje druk, heerlijk dan gaan de dagen lekker snel :)

Zet hem op en hopelijk horen we snel hoe je kleine wondertje heet.

Groetjes Nanda

Hallo Allemaal,
Wat een spannende tijden voor iedereen.
Heb maandag mijn eerste echo gehad en ben totaal verliefd geworden om ons kindje toan we het hartje hoorde liep er een traan op mijn wang.
ook onze dochter vond het geweldig gelukkig kunnen we het nu aan iedereen vertellen,
niet meer liegen heerlijk.
groetjes
Chantal

hallo

Het blijft idd nog steeds erg mooi zo'n echo. Ik krijg er nu elke keer een als ik bij de gyn kom, goh wat is dat erg he hihi. (het voordelen van overgewicht hebben...) De mooiste uitvinding tot nu toe. Toen ze ons vertelde wat het ging worden had ik dat ook even een traantje zo mooi. echt om verliefd op te worden!

Hoe gaat het met de rest van de zwangere en niet zwangere?
Nog niets geboren hier??

gr joke

Hallo dames,

Heb even terug gelezen en het is zo leuk om te zien dat we met zijn alle zo op een wolk leven.
Ik ben nu 33 weken zwanger en moet nog maar 1 weekje werken lijkt me lekker om dan thuis te zijn het werken is toch best zwaar.
Ben blij dat het met iedereen goed gaat en ik hoop dat de niet zwangeren onder ons toch ook snel zwanger mogen raken. Het is zo iets onwerkelijks.
Voor de gene die snel moeten bevallen doe je best en voor de andere succes en voor ons alle rustig aan en laat je verwennen .

groeten fleur

Hoi dames,

Hier was ik weer eventjes, hier nog steeds een bolle buik. Hihi.

Sommige bijna met verlof, andere net kunnen vertellen, en sommige aan het klussen. Meiden,hopelijk gaat het met iedereen goed. Maar zo te lezen wel.
Wel erg rustig nu hier he?

Hier gaat het goed hoor. Sinds woensdag wel steeds harde buiken, af en toe pijnlijk. En word nu naarmate dagen vorderen ook steeds pijnlijker. Maar ja, wil niets zeggen over eventueel snel bevallen. Dus we blijven verder wachten. Hihi. Het einde is bijna in zicht hier :)

Nou meiden, hopelijk gaat het met iedereen goed.
Iedereen fijn paasweekend gewenst.

Liefs Bloemetje
39 weken zwanger.

Hoi Meiden,

hier gaat alles lekker! inmiddels 23 weken zwanger!
Het is dat ik de kleine regelmatig voel schoppen en dat ik wat moeite heb mijn draai te vinden in bed, maar verder geen echte tekeken van kwaaltjes! Heerlijk zo even!
Volgende week donderdag weer voor controle naar de vk. Heb zelf het gevoel dat het helemaal goed gaat, maar ook wel een beetje dat ik dus gewicht verlies! Dat is op zich niet zo erg, maar dan hoop ik wel dat de kleine niks te kort komt! Toch maar even vragen!

Voor de dames die nog aan het klussen zijn, veel succes deze maand! Gewoon niet teveel aandenken, komt het vanzelf goed!
Voor de zwangeren onder ons, geniet er lekker van!
Voor degene(n) die op het eindje lopen, sterkte met de bevalling!!! Let us know!!!

groetjes
Sas

Hi Lieven meiden, ik ben al hele tijd niet geweest. Maar zag dat jullie ook niet zoveel gekletst hebben. Waar is die goede oude tijd  Het is nu 1e Paasdag en ik ben inmiddels 37 weekjes zwanger. Ik dacht ff tijd voor een update en kijken hoe het met jullie is. Nog geen nieuw babynieuws zie ik. Bloemetje spreek ik via hyves & msn dus blijf ik wel op de hoogte, ben erg benieuwd hoe het met esther is.

Hier wegen de laatste loodjes ook wel zwaar om eerlijk te zijn. Ik heb helemaal geen mega dikke buik die in de weg zit ofzo. Maar mijn lichaam gooit nu toch wel wat roet in het eten. Hele pijnlijke heup en last van mijn schaambeen. Afgelopen woensdag zelfs ff in het ziekenhuis geweest voor een ctg, omdat ik me totaal niet lekker voelde en de kleine niet heel goed meer voelde. Maar gelukkig was alles goed. Er werden wat eiwitten in mijn urine gevonden, dus zwangerschapsvergifting moest uitgesloten worden. Maar gelukkig loos alarm. Op dit moment aan de diaree, misschien is mijn lichaam mijn darmen al wel aan het leeg maken voor de bevalling. Wie zal het zeggen? hihi Kan het me nog niet voorstellen hoor. Veel mensen hebben voorgevoel dat volgende week onze kleine uk word geboren, terwijl ik 3 mei uitgeteld ben. We zullen zien.

Helaas nog steeds een aantal meiden niet zwanger lees ik. Jammer dat de nod data niet echt meer bijgehouden worden. Maar ja dat krijg je wel met een minder actief topic hè. Als ik bevallen ben probeer ik snel weer ff langs te komen om jullie op de hoogte te stellen.

Hele fijne paasdagen en tot snel!

Liefs Nathalie

quote: Nands_76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2009 08:38:46'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09
Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09
Hoping for a ........                     Oefenronde                                                    ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nina, 26 jaar                                19e ronde - 1e kindje                            06-03-09

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009
Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09
Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
16-03-09                controle om 13.40 uur

Nanda
15-04-2009        controle om 19:15

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah

Terug
Bovenaan