overgewicht en zwangerworden deel 2

Hallo Dames,

Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen. Heb het nogal druk gehad en ben nogal ziekig geweest van de eerste 4 maanden. Ik ben inmiddels 22 weken en het gaat goed met de baby. We weten inmiddels dat we een meisje krijgen. Dus ons zoontje kan lekker de grote broer spelen voor haar. Met mij als aanstaande moeder gaat het ook goed. Ben eerst 1.5 kg afgevallen doordat ik niet veel kon eten. Maar dat is er nu weer aan. Hoop dat  ik niet veel  meer zal aankomen. Ik voelde haar al met 14 weken wat rond trappelen af en toe zo erg dat ik er misselijk van was. Nu is het ander getrappel. Vooral mijn blaas vind ze fijn om in te schoppen. Ik heb niks terug gelezen. Ik zag wel dat er iemand al is bevallen van een jongetje. Bij deze Van Harte Gefeliciteerd. Geniet ervan ze worden veelste snel groot.  Ik ga weer verder met het eten. Ik kom wel weer wat vaker even kijken hier.

Dikke Kus Donja

Hoi,

Hier ben ik ook weer eens.
Morgen mijn uitgerekende datum. Het word erg spannend hier. :)
Ben er echt wel aan toe, maar ja, ukje kiest zelf wanneer het komt he. Hihi.
Gisteren nog op controle geweest, en alles was goed, baarmoedermond is wat aan het verstrijken, dus er zit een begin, maar ja,hoelang het nog duurt dan, dat weten we natuurlijk iet.

Donja,
Fijn dat alles goed gaat :)

Nathalie,
Met Ester gaat het ook goed, vorige week toch, hihi, hoewel ze verlof had heeft ze het nog erg druk. Ik weet niet of ze al bevallen is, ik zal haar binnenkort nog eens een mailtje sturen. Ik mail eens in de zoveel tijd een keer met dr.

Nou dames, hoop snel leuk nieuws te kunnen brengen.

Liefs

Hoi meiden,

Bloem spannend hoor! Hoop voor je dat het een voorspoedige bevalling wordt!

Hier eigenlijk weinig nieuws, vandaag bij de vk geweest, ben sinds de laatste keer (5 weken terug) geen grammetje aangekomen of afgevallen, dus dat is wel netjes!
Mijn bloeddruk is ook ok, en ook het hartje klonk goed!

De vk vond het alleen wel vreemd dat ze de kleine niet voelde bewegen, want tja daar zijn ze toch op getraind! Toen ik zei dat de kleine nooit 's ochtends voor tien uur wakker is, moest ze wel erg lachen en zei ze dat ik de volgende afspraak dan maar na tien uur moest doen, haha!
De kleine is dus nu al een uitslaper! Om zes uur nog even in mijn blaas trappen en als ik dan naar de wc ben geweest, vallen we samen weer in een diepe slaap, jammer alleen dat ik wel wakker word van mijn wekker ;-)
Afgelopen zaterdag heeft mijn man de kleine voor het eerst gevoeld, was echt een harde schop, alsof de kleine wilde zeggen: ga weg papa, ik ben bezig!!!

Ik ben nu overigens 23wk6dg zwanger, dus het begint al lekker op te schieten! We zijn in ieder geval ruim over de helft!

Meiden die nog niet zwanger zijn, jullie tijd komt wel!!!
Zwangeren, succes en geniet van de zwangerschap!!!

groetjes
Sas

Hoi dames,

Saskia,
hihi, nu al een uitslaper, :) Hier tegenwoordig ook hoor, hihi.

Ik kom eventjes melden dat ester op de uitgerekende datum is bevallen van een kerngezonde zoon :) Ze heeft heel voorspoedige bevalling gehad.

Liefs

Esther van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!
Ik hoop dat we snel wat van je horen, hoe het gegaan is en hoe hij heet!!!!!
Geniet er maar lekker van!!!

gr joke

hallo dames

Hier weer even een berichtje van mij...
Gisteren weer op controle geweest en gelukkig was alles goed. ben standaard zei de gyn. gelukkig maar. de kleine woog nu al bijna een kg. netjes gemiddeld. de volgende keer (31 weken) krijgen we weer een wat uitgebreidere echo. ben nu alweer zo benieuwd terwijl ik het gisteren nog gezien heb.

Bloemetje Spannend meid!! Voorals we je niet meer spreken hier, heel veel succes met je bevalling!!   Hopelijk mag je snel bevallen en krijg je snel je dochter of zoon te zien. SU6!!

gr joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09
Hoping for a ........                     Oefenronde                                                ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nina, 26 jaar                                19e ronde - 1e kindje                            06-03-09

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige & Gynaecoloog bezoekjes  

Nathalie
22-04-09              controle & inwendig onderzoek gyn om 12.30 uur
Nanda
15-04-2009        controle om 19:15

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah
Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Hi Meiden was ik ook weer ff. Vandaag is Bloemetje aan de beurt om te bevallen, maar of hun kleine daar ook zo over denkt? Die van ons denkt teministe van bekijken jullie het allemaal lekker ff. Jullie dachten dat ik deze week kwam, nou ik denk er anders over, hihi. Mijn omgeving is zo onrustig hè. Hoeveel berichtjes e.d. ik vandaag wel niet heb gehad met de vraag wanneer ik nou eens ga bevallen? Ik ben de tel al kwijt. Vandaag voor het eerst ff zo iets van pff heb het wel gehad overal mee. Van mij mag de kleine ook wel komen. Zelf dacht ik steeds aan begin (ma/di/wo) volgende week, maar of dat waar is moeten we ook maar weer ff afwachten.

Ester gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn te horen dat alles goed is gegaan en netjes op uitgerekende datum, dat is wel bijzonder hè. Fijne kraamtijd gewensd en misschien dat je nog eens langs kunt komen om verslagje te doen hoe het met jullie gaat?

Met iedereen gaat het goed hier zo te lezen. Afvallen of niks aankomen, wat is het gek allemaal hè. Ik ben nu zondag 38 weken zwanger en was afgelopen woensdag alweer afgevallen. Heb nu nog maar 1 kg in totaal erop zitten, echt ongelofelijk. En onze kleine weeg al 6,5 pond en is bijna 45 cm lang. Dus ben dalijk mooi wat kilo's kwijt als uk eruit is.

Fijn weekend allemaal en tot babbels! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan