overgewicht en zwangerworden deel 2

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09
Hoping for a ........                     Oefenronde                                                ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nina, 26 jaar                                19e ronde - 1e kindje                            06-03-09

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige & Gynaecoloog bezoekjes  

Nathalie
22-04-09              controle & inwendig onderzoek gyn om 12.30 uur
Nanda
28-04-2009        controle om 20:45

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
04-05-2009   2e groei-echo om 15:15

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah
Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Hallo dames,

Ben ik ook weer even, lees jullie berichtjes wel regelmatig maar heb gewoon geen puf om in te loggen.

Esther gefeliciteerd met je zoon!

Ben benieuwd of bloemetje al bevallen is! Spannend hoor.

Nathalie heel veel succes vanmiddag, je bent er bijna meis, nog even en dan kan je genieten van je kleine.

Hoop dat het verder met iedereen goed gaat, hier gaat het redelijk. Hou veel vocht vast, ben net een ballon, vooral mijn voeten. Loop dus de hele dag op slippers. Heb ook nog steeds wel wat last van bekkenpijn maar de osteopaat heeft goed geholpen en het is igv minder. We zijn nog steeds druk aan het verbouwen, het begint nu op te schieten, maar de datum komt ook al zo snel dichterbij... pfff maakt me soms best bang. Nu gaan mijn ouders ook nog met vakantie, als de kleine maar niet besluit veel eerder te komen. Meer dan afwachten kunnen we toch niet doen.

Iedereen hele fijne zonnige dagen, geniet ervan!

Liefs Nanda

quote: Nands_76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2009 08:46:19'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Francis, 26 jaar                            8e ronde - 2e kindje                        ??-??-09

Sanneke, ?? jaar                      7e ronde - 1e kindje                        ??-??-09
Hoping for a ........                     Oefenronde                                                ??-??-09

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nina, 26 jaar                                19e ronde - 1e kindje                            06-03-09

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Zoon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige & Gynaecoloog bezoekjes  

Nathalie
22-04-09              controle & inwendig onderzoek gyn om 12.30 uur
Nanda
28-04-2009        controle om 20:45
Eva
23-04-2009   controle om 10.30u gyn.

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
04-05-2009   2e groei-echo om 15:15

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah
Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Hoi dames,
Hier nog steeds niets hoor. Kleintje zit veel te goed hier.

Nanda,
Herken het probleem van het vocht. Ik heb ook best wat vocht in mn voeten.
Me slippers en crocs zijn me beste vrienden, maar zelfs die gaan nu erg strak zitten.

Morgen weer controle, ben benieuwd. Hoop dat er wat bezig is. Heb vandaag wel last van buikpijn, maar dat heb ik al drie weken regelmatig, dus ja, of dat wat te betekenen heeft. Ddnk het niet.
Tot snel.

Liefs

Hey bloemetje,

Hoe was het bij de gyn?? zit er al wat schot in. Ik hoop dat je uk snel mag komen!

Crocs zitten al niet meer lekker  Dus hier alleen maar slippers... nog een week dan kunnen de voetjes overdag ook omhoog

succes meis!

Liefs Nanda

Hoi,

Bij gyn was alles goed.
Kindje zit nog prima, voldoende vruchtwater.
Wel klein beetje ontsluiting en ze heeft me gestript. Nu maar hopen dat het de bevalling in gang kan zetten. Heb sinds een uurtje wel meer buikpijn. Een ongipijn die opkomt, weer wegzakt, tijdje later weer opkomt. en weer afzakt. Maar zet nog niet echt door.
Heb voor maandag weer afspraak, echo en ctg. Woensdag ook en dan zie ik gyn weer. Spannend hoor. De gyn en vk van het ziekenhuis hadden misschien wel idee dat het weekend misschien wel eens kon.
Maar ja, dat weet je nooit. Als het er woendag nog niet is en donderdag ook niets gebeurd word ik wss vrijdag ingeleid. Dus spannend, hoop toch dat het vanzelf komt.

En crocs passen ook niet meer :-( Vervelend meid.
Hier zeiden vk en gyn vandaag dat het niet meteen na bevalling weg is, dat het nog wel eventjes kan blijven. Ach we zien het wel.

Liefs

ha nathalie

zo nog een keer!!!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!!!

Geniet er lekker van en laat je maar lekker verwennen door de kraam en je mannetje!!!

gr joke

Hallo Dames,

Nou wat zijn die laatste weken spannend zeg. Denk dat we dat allemaal wel hebben. Eerst de spanning ben ik zwanger dan de spanning blijft het zitten en komt het goed en dan nog een keer waneer begint het.
Allereerst gefeliciteerd.
Bij mij gaat alles redelijk goed ik moet nu 2x in de week naar het ziekenhuis toe voor een ctg te laten maken. Mijn bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant dat is hij de hele zwangerschap al maar nu moet hij niet hoger worden. Ik kon kiezen of ik werd opgenomen of ik moet 2x in de week langs komen nou keuze was niet moeilijk. Wel moet ik me rustig houden en mag ik niet zo veel meer doen. doe ik het wel word ik als nog opgenomen. Ook ik heb last van opgezette voeten niet normaal meer en kan geen schoen meer aan erg lastig als je de hond moet uitlaten om je sloffen en het regend.
Maar ik denk maar zo alles komt goed.

Ik wil de niet zwangeren onder ons succes wensen ik hoop zo dat jullie snel zwanger worden. En voor de zwangeren onder ons zet hem op alles komt goed.

Meiden rustig aan en tot laters
fleur

Terug
Bovenaan