overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi Nathalie,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
Heel veel geluk met zijn 3-tjes!

Liefs Nanda, mv Tess en 34+3wk zwanger

hallo

Heeft er nog iemand iets van bloemtje gehoord? Ze zal nu toch wel ondertussen bevallen zijn lijkt me zo hihi...

Hier gaat het wat minder, begin behoorlijk last te krijgen van mijn bekken. als ik opst als ik gezeten heb, moet ik gewoon eerst even rustig blijven staan, anders verga ik van de pijn. volgende week moet ik weer op controle, dus nog even aankijken.

gr joke.

Hoi,

Hier ben ik.
Ik ben idd ondertussen bevallen hihi.

Dinsdag 28 april is onze prachtige dochter Jana geboren.
Het is hier wel een erg heftige week geweest moet ik zeggen. De bevalling is erg vlot gegaan. Ze is in twee uurtjes geboren. Ging dus erg snel.

Paar dagen in het ziekenhuis gelegen om dat Jana onder controle moest blijven omdat ik medicijnen voor mn hart neem, thuis gekomen en daarna nog kraamzorg gehad, maar drie verschillende hulpen gehad, die allemaal wat anders zeiden, en dat maakt het wel erg vervelend vind ik.Plus dat papa mama en Jana ziek zijn geweest. Jana heeft maandag en gisteren heel veel gespuugd, bijna na elke voeding. Nu gaat het stilaan weer wat beter met dr.

Liefs

Bloemetje van harte gefeliciteerd met jullie dochter jana!!
Balen zeg dat jullie alle drie ziek zijn geweest! Ik hoop dat jullie je snel beterder voelen. Geniet er nog maar lekker van! Nu met zijn 3 tjes op je eigen manier!
Even een ander vraagje, Hoe reageerde jullie hond op de kleine? jullie hadden toch pas een hond aangeschaft?

gr joke

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009

Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje
           Uitgerekend:
 29 mei 2009

Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Z

oon
                 1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige & Gynaecoloog bezoekjes  

Eva
23-04-2009   controle om 10.30u gyn.

Joke
14-5-09 controle en echo 31 weken! Gyn.

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
04-05-2009   2e groei-echo om 15:15

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah

Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Op 24 april is Nathalie bevallen van een dochter ......

op 28 april is bloemtjes bevallen van een dochter Jana

Joke,
Dank je.

Ja, wij hebben hond. Hij reageerde er erg goed op.
Toen we binnenkwamen was ie wel even bang van mij en Jana. Hij had echt zoiets van, hallo wat is dit. Ik rook ook anders, en dat vond ie maar niets.
Hij is wel nieuwsgierig. Hij komt altijd bij ons zitten als we dr op schoot hebben, of haar de fles geven. Mar dat vind ik niet erg. Hij mag dr bij zijn, zolang hij niet vervelend gaat doen naar ons toe.
Eerste nacht huilde ze en toen ging hond mee huilen, hij ging echt behoorlijk janken.
Als ze huilt vind ie het niet altijd even leuk, en dan wil hij wel eens vervelend gaan doen, maar hij moet het wel leren dat ze af en toe eens huilt.
Gelukkig huilt ze niet veel.

We voelen ons gelukkig alweer wat beter :)

Liefs

Mama van stijn: hoe gaat het ermee? de laatste loodjes? of ben je ondertussen ook al bevallen? heel veel sterkte als je nog moet   bevallen met de bevalling! su6!

Heb het lijst nog even een beetje aangepast, Nathalie, wil je zelf de naam van jullie kleine erbij zetten? Ik heb al verklapt dat het een meisje was...

gr joke

bloemetje

wel leuk om te zien hoe die beesten zich aanpassen zo hé.
de poes bij mijn moeder vond het ook maar niets toen de kleine van mijn broer aan het huilen was. kwam elke keer naar mijn moeder net of hij wou zeggen ga toch eens naar die kleine toe. Ik ben beniuewd hoe onze poes straks op de kleine reageert. nog even wachten!!

gr joke

Terug
Bovenaan