overgewicht en zwangerworden

Zo wat een snelle reactie, haha van mij ook hoor.
Ik denk dat ik morgen vruchtenhagel neem, ow ja heb ook nog een yoghurtje op. het scheelt wel dat ik tijdens me werk best veel beweging heb hoor.
Maar op zich gaat het nu best goed tegenover anders.

Hoe gaat het met de andere dames?

Gr, bloemetje

@  Nathalie en Bloemetje:
Bedankt voor het compliment! Ik probeer door te zetten (regelmatig eten, veel groente en fruit en veel water drinken en genoeg bewegen- voor mij geen Sonja oid).

Ik vond de zwangerschappen zwaar omdat ik met die korte pootjes van mij zoveel moest versjouwen. Ik heb daarnaast niet zulke denderende gewrichten (slechte heupen), dus dat is wel heavy. De eerste zwangerschap duurde 37.2 weken en kwam gelukkig onverwacht snel tot een eind (hoor de vk nog zeggen "ik zeg het bijna nooit, maar je bent nog wel even zwanger. De baby zit nog zo hoog!" - en een dag later was hij er) en de tweede zwangerschap, die was echt heftig. Die duurde maar en duurde maar (41.4) en ik voelde me net een gestrande potvis. Ik was zoooo dik! en alles deed zeer. Vandaar mijn pogingen om een volgende zwangerschap lichter en fitter in te gaan.

Groetjes!

Hoi wens voor drie,
lijkt me wel prettig dat de eerste er sneller was. maar jammer dat de tweede later was en dat je daar veel last van hebt gehad.
Maar het moet wel lukken om er nog kilo's af te krijgen toch?
Komt helemaal goed. Heel veel succes met het zwanger worden.

Dames, zou het tijdens een zwangerschap heel veel kwaad kunnen dat je afvalt? ik snoepte bijvoorbeeld regelmatig, als ik nu gewoon normaal eet en tijdens een zwangerschap ook maar dan wel afval, is dat erg? nou ja, de eerste periode.

groetjes

Hahha ja ben kei snel vandaag, komt omdat ik vrij ben vandaag. En me eigenlijk niet zo goed kan aan zetten om dingen te gaan doen. En dan lees je hier weer van alles enzo. En tja dan is het toch verleidelijk om te reageren. Ik ga strakkies ff met de was beginnen. Het weekend namelijk moeten uitrusten van concert. En vanavond lekker zwemmen dus komt nog wel goed met mij vandaag, hihih.

Ik heb ook zwakke heupen wensvoordrie. Heb links een zieke heup. Dus tja hoe minder gewicht ik mee zeul hoe beter. En kweet niet hoe dat allemaal gaat uitpakken met zwangerschap enzo. Heb laatst al eens gedroomd dat ik met een bed in de kamer lag. Ben je wel op natuurlijke manier bevallen? Wat heb je precies met je gewrichten?

Liefs Nathalie

Streng dieeten is natuurlijk niet goed. Maar gezond eten zal ook wel moeten voor de kleine en jou! Je moet niet ineens gaan eten voor twee. En teveel snoepen is dan ook niet goed. Ik denk dat het belangrijk is dat je niet extreem veel kilo's groeit tijdens je zwangerschap, maar dat afvallen dan niet echt aan de orde is. Je moet natuurlijk wel genoeg voedingsstoffen en vitamines binnen krijgen. Na zwangerschap kun je dan de overtollige kilootjes er dan proberen af te krijgen. Maar ikke is nog niet zwanger dus heb nog ff te gaan hè.

Liefs Nathalie

@Nathalie:
Mijn heupen (en knieën) zijn tijdens mijn puberteit op gaan spelen en het is een combinatie van factoren. Ik sportte altijd heel veel en moest door heftige klachten ineens stoppen. Ik kwam toen veel aan. Ik zit redelijk los in mijn gewrichten, ze bewegen meer dan lekker is. Het kraakbeen in mijn knieën is ook niet helemaal zoals het zou moeten zijn en in mijn heupen  heb ik met regelmaat slijmbeursontstekingen. Dat in combinatie met de nodige kilo's zorgt voor een wat minder jofel onderstel ;).

Ja, inderdaad,
We gaan er voor hoor, haha, vanmiddag ook niets te doen, haha, zou eigenlijk wel wat moeten doen, maar over twee weken gaan we beginnen klussen in ons nieuwe huis en vanaf volgende week inpakken, of een van de dagen, dus ja, heeft het hier in huis werken niet zoveel zin vind ik Erg he. haha.

we gaan er voor, we kunnen het.

Bloemetje

Welke sporten deed je wensvoordrie? Dus je hebt eigenlijk ook beetje hypermobiliteit, net als ik. Mijn knie kan soms zomaar op slot enzo.

Ach Bloemetje, het werk blijft altijd wel hoor. Soms moet je gewoon ff de boel de boel laten. Ik ga dalijk ff was in de wasmachine doen. Dan is het beginnetje ook weer gemaakt, af en toe heb je gewoon ff duwtje in rug nodig hè, hihh

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan