overgewicht en zwangerworden

hoi,
maaike sanne ik ga het ook zo doen zoals jou, gezonde maaltijden, gezonde tussendoortjes.
ook fijn dat we met aantal zijn, we gaan elkaar er doorheen slepen dames.
we gaan ervoor, voor straks een mooi buikje te krijgen.

succes dames vanaf morgen

welterusten allemaal.

Gaat helemaal goed komen. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik een half uur kan gaan lopen of fietsen. Ik hou het maar bij ongeveer 4x per week zwemmen (1x hydro therapie, 1x zwemtherapie/soort auqa jogging en dan 2x vrij zwemmen) Verder weer netjes elke dag ontbijten en afwisselend eten, dan gaan de kilootjes erbij mij wel af hoor!

Succes meiden en weltrusten! Liefs Nathalie

Hoi dames,

Hier  nog een reactie van iemand met overgewicht. Toen ik zwanger raakte van de eerste, woog ik zo'n 87 kilo bij een lengte van 1.64. We hebben er toen 9 rondes over gedaan.Na de zwangerschap woog ik tijdenlang 95 en na veel moeite 90.
Na 12 rondes raakten we in verwachting van de tweede. Na die zwangerschap bleef mijn gewicht steken op +105. Veel te veel dus. Nu weeg ik weer 90 (ben in een jaar tijd 15 kilo afgevallen).  
Nu heb  ik de wens voor een derde. Ik blijf bezig om langzaamaan af te vallen, want ik vond de zwangerschappen lichamelijk wel erg zwaar. Aan de ene kant ben ik het liefst zo snel mogelijk zwanger, aan de andere kant wil ik eigenlijk eerst wel minder dan 80 wegen. Beetje dubbel.

Groetjes en succes allemaal!

Hey Meis, knap van je dat je probeerd zoveel mogelijk af te vallen. Ronde 9 en 12 is best wel een tijdje, dus dat geeft je misschien de kans om voordat je zwanger mag raken nog een aantal kilo's af te vallen. Gewoon lekker genieten en wie weet in welke ronde je zwanger raakt. Vond je de zwangerschappen zwaar vanwege de buik en extra gewicht die je moest dragen? Had je veel klachten tijdjes je zwangerschap? 1.64 is idd niet heel groot, ukkie hihih. Ik wens je heel veel succes met alles!

Liefs Nathalie

Hoi,
Wens voor drie, goed van je dat je al 15 kg bent afgevallen, ik had eigenlijk zelfde vragen als nathalie.
Ik hoop dat je snel zwanger mag raken van de derde. En dat je ook toch   nog langzaam afvalt.

Liefs.

hoi nathalie,
vandaag gaat al redelijk, vanmorgen wel twee bolletjes op, eentje met kaas, en eentje met ham,tussendoor beschuitje met beetje hagelslag, mja, zo beetje enige wat ik op me werk tussendoor kon nemen. en nu 2 boterhammetjes met groenten tussen, vanavond rijst met kip en zoetzure saus, maar die sausjes vallen ook wel mee, vanmiddag en vanavond fruit.

Ja, drinken moet ik ook maar eens gaan doen.
Doe ik ook weinig, zeker als ik aan het werk ben.

Groetjes

Misschien kun je fles water kopen morgen. En die bij je neer zetten. Vruchtenhagelslag met je wel hebben. Anders moet je gewoon wat meenemen van huis. Plakje ontbijt koek, biscuitje, eierkoek ofzo. En stukken fruit. Dat je altijd wel iets in je tas hebt.

Vanmorgen was ik zo brak van een slechte nacht slapen dat ik ben blijven liggen, dus weer niet ontbeten. Tegen 11.00 uur opgestaan en toen twee beschuitjes met vruchtenhagel gegeten. Ik heb nu geen honger, maar denk dat ik maar ff appel neem, anders krijg ik te weinig binnen hè.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan