overgewicht en zwangerworden

Hoi,

Ja, we hadden gisteren verjaardag. Het was zo gezellig met de hele groep en daarom zijn we daarna nog naar de kroeg geweest. Omdat de ouders van die vriend thuis waren en ja, dan kan je niet tot 3 u daar zitten. Dus kroeg in. Gister wel een wijntje op, zit nog niet in vruchtbare week dus gisteren kon het wel. Meteen ook als er mensen dachten dat we bezig waren weer op het verkeerde spoor gebracht.

Maar vanaf nu geen drank meer. En gewoon aan de watertjes.
Ik ga trouwens vanavond maar eens discussie voeren met mn vriend over welke kleur ons muurtje in nieuwe huis krijgt
Daar ben ik nog wel even met zoet denk ik. Hahaha,

Fijne avond.

Hier was het een hele goede dag. Was met manlief en kinderen naar de verjaardag van mijn oma. Daar zeiden meerdere familieleden dat ik er zo goed uitzag en dat ik zeker veel was afgevallen. Jihaaa1 Ze zien me een of twee keer per jaar en vergeleken met een jaar geleden is er ook zo'n 15 kilo af. Mooi dus dat het opvalt. Nu nog meer eraf ;).

Jippieee !!! Vandaag (tot nu toe) nog niks ongezonds gesnoept !
Was voor mij DE test vanaag.. moest weer werken en daar wrd heel wat afgesnoept normaal. Kon gemakkelijk de koekjes en snoepjes afslaan..
Dus ben erg trots op mezelf !!!
Vanaaf vroeg gegeten.. nu eten ff goed zakken en zal dan zo weer een uurtje lopen.. lekker uitwaaien,.. waait als een orkaan !!! Niet best !!
Wel de hele dag droog.. dus dat scheelt weer

Vanmorgen medicatie weer niet binnen gehouden... Hoop dat t zo wel lukt...
Afwachten maar weer !!!

@ Nathalie.. Hoe ging je zwemmen???   Lukte het een beetje??
K vind t soms moeilik om er neer te zetten dat ik weer uurtje heb gelope.. terwijl dat voor jou moelijk is..      

Nou meiden kom op ! Wekunne het !! xxx M S

Ohhh meis geeft helemaal niks hoor! Wandel lekker, geniet er lekker van. Ik wou dat ik dichtbij het strand woonde dan ging ik vanavond ook ff stukje uitwaaien. Maar ik ga strakkies lekker zwemmen van 20.15 tot 21.00 uur.

Zijn er al meiden die gewogen hebben hoeveel ze in 1 week zijn afgevallen? Ik ga morgen ochtend wegen, omdat ik vorige week ook op dinsdag ochtend heb gewogen. Dat geeft me nog net ff een dagje extra tijd hè, hihih. Niet dat het veel verschil zal maken, maar okay.

Goed van je dat je de snoep en koek verleiding hebt weer staan, op na de volgende dag!

hoi dames,
hier ben ik weer.
Vandaag gaat het stuk beter dan afgelopen week. nu een koekje met melk, en verder alleen nog water vanavond.
Dus een prima dag. Morgen taart op het werk, ga het proberen af te slaan. Erg moeilijk maar we proberen het.

Ik ben zelfde gebleven,maar dat had ik wel verwacht, was niet zo een beste week.
groetjes

hallo,

Ik ben deze week ook het zelfde gebleven qua gewicht. ik ben nu in totaal 6 kg afgevallen en dat vanaf begin april. maar dat komt ook door mijn nachtdienst afgelopen week. ik vind het dan toch al moeilijk om regelmatig te eten. meestal eet ik dan maar 2 x per dag. is ook niet goed maar ja ik weet anders niet hoe het in te passen in mijn schema haha.

groetjes joke

Terug
Bovenaan