overgewicht en zwangerworden

hoi,

weet dat je dat niet hebt gezegd, maar dat vind ik zelf, vind het gewoon zwak van mezelf dat ik het niet kan.
ook al begin ik elke dag goed, morgen gaan we voor gezondere dag, vandaag van hot naar her moeten rennen en dat schiet het gezonde er al heel snel in,

liefs, fijne avond.

hallo,

weer ff een breichtje van mij, nog ff snel voor ik ga werken.
bloemetje22 ook ik weet dat het af en toe erg lastig is om je voor de volle 100% er voor in te zetten.
ik moet eerlijk bekennen dat het mij de laatste 2 dagen niet zo heel makkelijk af gaat, nu ik in de nacht zit, merk ik dat ik toch stiekem meer snoep dan eigenlijk goed is. zo hadden we vanacht worstenbroodjes op het werk. erg lekker, maar niet zo heel goed. heb het wel bij 1 gelaten. maandag ga ik er weer helemaal voor. ik hoop dat het me vannacht ook weer wat beter af gaat. is toch wel lastig, nachtdienst en lijnen. maar ja morgen heb ik alweer de laatste.

Nathalie wat goed van je om al die verleiding te weerstaan. (nou ja haha) ga zo door.

Ik had vannacht wat krampen in mijn buik. ik weet niet wat het was, of de nachtdienst dat mijn darmen erg op hol slaan(doen ze vaker in de nacht) of dat het met de cyclus te maken heeft.( innesteling??)  ik hoop natuurlijk het laatste.   afwachten maar.

groetjes joke

Hallo meiden, nou ik heb vanavond gewoon klein stukje gebak gegeten hoor. En paar stukjes komkommer, stukje worst, gehaktballetje en toastje. Heb er zelf voor gekozen. Had veel meer kunnen nemen. Oma had genoeg op tafel staan. Van soesjes, hele hapjesschaal met allemaal wel lekkere dingen, chips, dipsaus en bonbons en weet ik veel allemaal wat. In vind het goed zo. Merk dat mijn maag gewoon moet wennen aan deze dingen, hihih. Dus is goed teken. Soms mag het ook wel hoor. Heb zelf ook wel lekkere dingen in huis voor mijn vriend. Maar daar kan ik goed van af blijven. Door de weeks is gewoon makkelijk dan in het weekend meiden. Maar ik weet zeker dat ik ben afgevallen deze week. Dinsdag maar weer eens ff wegen.

Liefs Nathalie

Hoi hoiii

OOk ik heb me gister in weten te houden. Geen gebak genomen, maar wel
wat stukjes kaas en een paar gehaktballetjes (en savonds friet gegeten,, oeiii)
Maar ja. weekends is het idd moeilijker !!
En je mag best eens "zondigen" dat is geen ramp !

Je moet er idd 100% achterstaan en dat is ontzettend moeilijk ! Heb het zelf ook hoor !
Vind   t ook ontzettend moeilijk!
Maar nu mijn eczeem door de medicijnen bijna helemaal weg (!!!!!!!!!!) is, zit ik al lekkerder in mn vel en zit mijn dikke blubberbuik   me meer in de weg dan anders.
Anders had ik overal eczeem en zag ik er dus al niet uit, en nu heb ik weer een glad gezicht dus dn wil je er verder ook leuk uit zien !
Dus ga nu echt mn best doen !!
Zal nu nog snel ff eind lopen, tis nu nog droog, waait wel hard !! Dus rokje moet maar ff omgewisseld worden voor een broek haha !

Dames goede zondag nog !! XXX

hoi dames,
hier gaat het vandaag goed.
Vanmorgen stokbroodje met 20+ kaas, eitje en groenten op, vanavond spinazie met een eitje.
Zo gaan we gezelschapsspel doen, meestal zit ik dan aan de nootjes, ga ik nu proberen niet te doen, ik neem er een kommetje soep bij denk ik. heb ik ook wat bij te drinken, eten, en stuk gezonder.
voor vanavond heb ik nog aardbeitjes, appeltje, peer, banaan of stukje meloen.

Nou dames, ik ga ervoor,

liefs.

Ik vind dat we best goed bezig zijn hoor meiden. En ik moet ff Maike Sanne toe spreken, want van jezelf zeggen dat je er niet uit ziet, dat kan natuurlijk niet  hahah werkt het? Goed van je dat je nu regelmatig loopt, die buitenlucht is ook goed voor een mens. Hier regend het al. Vanmorgen toen ik mijn ogen open deed al miezer regen. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik een half uur of uur ging lopen, maar ja. Ik ga morgen weer lekker zwemmen.

Ik heb vandaag lekker fruitdagje gepland. Ook wel vezels hoor. Heb vanmorgen yoghurt met muesli gehad. En net van mijn mannetje lekker kopje koffie met biskuitje. Hij zei hier heb je 2, neem nou maar. Nee ik heb gewoon 1 genomen. Kan ik dalijk ook nog wat nemen hè. Ga nu ff lekker appeltjes eten. Vanavond gekruide aardappeltje met olijfolie beetje wokken, groente en stukje vlees erbij. Heb zin in soep, maar ben ik deze week vergeten te halen, domdom. Want vorige week zondag had ik daar ook al zin in, hihih.

Meiden geniet lekker van deze luie zondag! Liefs Nathalie

hoi,
hier gaat het ook goed vandaag.
Had in winkel blikjes soep gehaald waar erg weinig kcal in zitten, dus hihi, goed he, die heb ik op tijdens ons gezelschapspelletje in plaats van de borrelnootjes die ik altijd neem dan. voelt echt super dat ik die heb laten staan.
zometeen spinazie met een lekker eitje erbij, en voor vanavond heb ik groentesoep gemaakt, die ga ik voor de tv opsmullen. en dan heb ik een goede dag gehad vandaag.

Maaike sanne, nog steeds mooi weer daar?

en nathalie, je hebt gelijk, iedereen is mooi :) Iedereen :)
nou dames, ik ga van mijn luie middag en zondag nog genieten, hihi, ben echt niet vooruit te branden vandaag, lag ook pas tegen 3u op bed. en mijn lichaam is dat niet meer gewend. dat is wel 1 ding dat ik jullie kan vertellen

liefs bloemetje

Toppie! Jeetje 3 uur in bed, waren jullie uitgeweest? Nou ik lag al wel in bed, maar laat gaan slapen. Eerst hier gekletst en op hyves gekwekt. En toen dacht ik ga een spelletje doen op mijn laptop (iets wat ik dus anders niet doe) En toen schrok ik ineens van de tijd, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan