overgewicht en zwangerworden

hoi,
joke, ook goed dat er niets bij is maar zelfde is gebleven. het is inderdaad vaak moeilijk.
komende weken zullen bij mij ook moeilijk blijven, met het verhuizen, zijn vaak niet de meest lijn vriendelijke weken, druk druk, dus ook vaak slechter. Maar we gaan proberen gezond te blijven.

Liefs.

Hoi hoii

Zo.. lekker 10 km gelopen !! Zou een klein eindje maar het liep zo lekker dus een groot stuk van 10 km gelopen!   Trug weg wind mee.. heerlijk !!

Ik ben ook erg fanatiek bezig nu.. erg veel bewege en verder gezond leven (gezonder dan normaal hihi) maar ook ik heb er deze week niks af..
Snap t niet.. Heb veel overgegeven door de medicatie maar is niks af..
Mijn buik is juist de hele week al opgezet !!   Echt heel faag allemaal...
Merk ik broeken wel verschil.. kan weer oudere broeken aan waar ik voorheen niet meer in pastte.. maar mn buik is wel veeeel dikker !!
Faag hoor.. snap t ff nie meer...

Zit nu lekker met kopje thee op de bank met laptopje.. heerlijk ff !!!

maaike sanne,
10 km, wat een eind. Zover red ik niet, jammer, want is wel heerlijk denk ik.
Gek dat je broeken wel beter zitten maar dat je opgezette buik hebt.
Wanneer heb je je nod? kan het ook door de medicijnen komen, en hoe gaat het nu met deze innemen?

groetjes

Hey Meiden, ik vind het knap dat jullie allemaal niet aan zijn gekomen. Misschien moeten we dat streven omzetten. Zeker nu met verhuizing Bloemtje, en Joke met nachtdiensten. Dan is het toch al heel knap van jullie dat jullie niet gegroeid zijn? Maike Sanne hoe lang ben je nu gestopt met de pil. Bij mij ging het ook geleidelijk dat mijn buik opgezetter werd en ik er dus achter kwam dat ik gegroeid was door de pil, want ik ben geen snoeper. Het komt bij mij eerder door ongeregelmatig/te weinig eten in combi met niet kunnen bewegen zoals ik graag zou willen. Ik vind echt dat jij deze week onwijs goed bent bezig geweest. Ohh jeetje nu klink ik weer de persoonlijke coache, maar mag ook gezegd worden toch? De kilootjes komen er wel af hoor meiden. Het duur alleen wat langer. Als ik morgen ochtend gewogen heb horen jullie het ook van mij.

Liefs Nathalie

Nou meiden ik heb me vanmorgen gewogen en ben 0,3 kilo afgevallen
Jaja! haha Ik had zelf wat meer verwacht, maar okay tis beter eraf dan erbij hè. We gaan gewoon op na week 2! Volgens mij was ik al wel weer wat afgevallen, maar kon me niet wegen omdat de baterijen van de weegschaal leeg waren.

Liefs Nathalie

hoi,
nathalie, goed dat er toch wat af is, eraf is inderdaad beter dan erbij. Ga zo door.
Hier gaat het ook goed, koop speciaal dingen voor vriend die hij niet lekker vind. haha. snoep ik er ook niet van.

liefs

Ook hier ging t vandaag weer toppie !! OP werk weer al het lekkers kunnen afslaan !!
Niet te lopen geweest maar uur wezen paardrijden en dan met name galopperen.. was dweil van het zweet.. echt heerlijk gereden !!!  

Ben nu sinds febr van de pil af...
Ja wel raar dat ik weer in oude broek pas ! Mijn buik is idd dikker (lees boller) geworden maar mn bovenbenen lijken wel afgevallen want ze zitten ruimer..

Vandaag op t werk vroeg een vrouw hoelang ik nog moest !! Kon haar wel wat doen !!
Ze dacht dus dat ik al aardig ver was in mn zwangerschap !!!!
En bedankt he     ########   !!!     Kon wel janken ! Dan wil je zo graag een kindje en door je opgezette buik lijk je zwanger grrr

Met medicatie gaat t nie goed helaas.. Kan t nog steeds niet door krijgen.. Het is echt zo ontzettend vies!     Alleen nu geef ik niet meer over maar alleen gal van t drankje..   Moet vd week weer heen dus ben beniewd.. maybe dat ik er mee mag stoppen...ik hoop het !!

Nathalie... Goedzo !!! Dus je hebt een digitale weegschaal neem ik aan?
Haha zo luxe heb ik niet.. heb een "gewone"  .Schommel nog steeds tussen 79 en 80 in..   Ach ja de kilos gaa er vast wel af hier. ik doe mn best en jullie ook !!!

Terug
Bovenaan