overgewicht en zwangerworden

Jaaaa Tijgertje wat super voor je meis!
Van Harte Gefeliciteerddd! ook voor je mannetje natuurlijk
Geniet er lekker van. Dus je kon niet langer meer wachten en hebt getest?
Welke test heb je gebruikt? Je bent de eerste beautiful girl die zwanger is
Yippieeeeeeeeeeeeeeeeeee wanneer ben je uitgerekend meis,
dan verander ik het ff op ons nod lijstje

Liefs Nathalie

Verdorie ik ben nu zelf ook zo ontzettend benieuwd of het bij ons ook raak is of dat mn cylcus gewoon weer lang is...
Baal zo dat de testen op zijn ! Ik dacht echt dat ik er nog eentje had maar ligt niet op t plekje waar ie hoort te liggen...
Kan morgen ook geen nieuwe halen want ga met mn werk weg dus dat red ik niet op..
Dan toch maar afwachten tot ik ze via internet krijg... zal waarsch nie eerder dan dinsdagavond worden...

m;n NOD is morgen, maar ik had t net zo goed vorige week al kunnen doen volgens mij. Qua kwaaltjes en de dikke streep...
maar twas zo verwarrend omdat ik dacht dat ik grieperig was...moe, zere buik, verkouden,slap etc...

en jij? Jouw NOD de 26e he? ik hoop t zo voor jullie allemaal echt! dit moet toch elke vrouw gegund worden hoor...m'n mannetje is aan t werk en die heb ik al gebeld en ik zit nu hier remy te zijn en ongelovelijk de behoefte om te brullen in ene...hihihi

@Nathalie: de eerste echt? jemig....sorry...ik hoop t echt voor jullie echt!!! maar ik ben ook nog een beetje sceptisch hoor. Ben 35 en heb ook veel gelezen over lege vruchtzakjes...dusse...ff afwachten...ik ben 2 maart 2009 uitgerekend en heb de zwangerschapstest van t Kruidvat gebruikt omdat die t beste zou testen. Nou echt meteen tijdens t plassen al een dikke streep. Ik dacht:"is dat nu de teststreep?   maar waar is dan dat andere vakje voor?" ik wist niet wat ik zag...toen dacht ik er moet natuurlijk een plusje staan...maar nee ook niet dus...hihihi...ik heb t er warm van echt..

nou hopelijk volgen er snel meer...

Nod lijsje Beautiful Girls!

Syl, 27 jaar                                       2e ronde -   2e kindje        29-06-08
Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        01-07-08
Fleur                                                            13eronde- 1e kindje         01-07-08  

Joke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                     4e ronde -   1e kindje       26-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

Zooo heb mezelf ook maar ff op het wachtbankje gezet.
Je hoord idd veel positieve reacties over die kruidvattesten Tijgertje!
Echt super dat je na 2 rondes zwanger mag raken van jullie 1e kindje.
Je bent 35? Echt super zeg dat het zo snel gelukt is.
Hoop echt voor jullie dat alles goed mag gaan en je begin maart een prachtige gezonde zoon of dochter op je arm mag houden!

Liefs Nathalie

Nu word ik toch wel nieuwsgierig naar al je kwaaltjes hoor.
Ik voel ook best wel dingen, maar kan ze niet echt plaatsen.
Denk steeds van ohh zal wel met spanning stress in mijn lichaam te maken hebben
Of dat ik grieperig word idd. Heb jij ook getemperatuurd of dat niet?

Liefs Nathalie

@Nathalie: had klachten die op menstruatiepijn leken sinds vorige weekend (innesteling) en werd daarna wat verkouden en hangerig, moe slap, en ook verhoging idd. Sinds de eisprong de temp wat bijgehouden en had elke dag 0.3 tot 0.5 verhoging. Eergisteren was de verhoging in ene weg en toen dacht ik oke dan toch de RD's wrs. Vervolgens was t weer hoger tot vandaag aan toe. Verder misselijk maar niet echt heftig. Heb me denk ik altijd ingebeeld dat die zwangere vrouwen de hele dag de wc-pot als hun beste vriend zien...dat heb ik dus helemaal niet...(maar ja wat niet is kan nog komen) ik ben dus wel misselik maar steeds van die straaltjes water in m'n mond. Verder jeuk op de buik en maagstreek en zere tepels . geen verkleuringen of zo. Wel zijn de handpalmen wat rood en dat is ook een verschijnsel. o ja wat ik wel heel erg heb is dus heel regelmatig die menstruatieachtige of eisprongachtige  pijnen in m'n schaamstreek en t gevoel alsof ik spierpijn daar heb oid.
tja verder weet ik t zo ff niet...wat zijn jouw klachten dan? misschien heb ik die toch ook wel gehad of komen ze overeen...spannend allemaal hoor...ik hoop t voor je en alle dames natuurlijk...

hoi,

tijgetje, van harte gefeliciteerd voor jou en je man, super.
geniet er lekker van.
hoe reageerde je man?

nathalie, ook bijna nod, nog paar dagen spannend.

maaike sanne. ook voor jou bijna testen? ik hoop zo dat je zwanger bent.

en ik hoop dat ik daarna de volgende mag zijn.

liefs xx

Terug
Bovenaan