Dank je voor het reageren Tijgertje. Toen je zei van rode handpalmen, ikke meteen mijn handen omdraaien en bekijken. Maar geen idee of ze nu roder zijn dan anders, hahah.
De dingen die bij mij op dit moment naar voren komen. Geen idee of het kwaaltjes zijn, maar noem wel gewoon ff op hoe ik me voel okay.
* Sinds gisteravond een rekkend gevoel van mijn rechter zij. En dat is vandaag de hele dag beetje aanwezig geweest. Toen ik eerst wakker was vanmorgen heel erg. Verder steeds wat steekjes in mijn buik.
* Verhoogde temparatuur: 's morgens 36,77 en 's avonds over de 37 graden (gisteren 37,44) Ik temperatuur sinds 18 juni dus daar kan ik niet heel veel van zeggen hè.
* Moe en sneller moe als ik iets doe. Maar dat wijt ik zelf aan slecht slapen van de afgelopen nachten
* Gevoelige tepels
* Soms misselijk, niet veel eetlust
* Elke nacht ineens naar de wc moeten wat ik anders nooit hoef
* Maar vooral het aparte gevoel wat ik over me heb, hoe ik me voel en steekjes hier en daar die ik niet echt kan plaatsen.
Dan denk ik zelf Nathalie je hebt aantal nachten slecht geslapen, je maakt dinge mee in het leventje de laatste tijd. Zal het spanning/stress zijn of dat ik grieperig word ofzo?
Maar bepaalde dingen vind ik wel heel vreemd, en vooral het totaalplaatje. Ik zal vast nog wel dingen vergeten die me straks te binnen schieten. Vergeetachtigheid is er dus ook 1 van, maar ja dat wijd ik dan weer aan iets anders, hahah. Zo hou ik mezelf bezig!
Gewoon maar afwachten hoe het eind deze week zal gaan. Krijg geen voorgevoel over mijn cyclus door, dat had ik voorgaande maanden wel. Dus tja wie zal het zeggen hè.
Liefs Nathalie