overgewicht en zwangerworden

mijn vriend was helemaal blij uiteraard, maar hij is aan t werk, mijn dienst aan t doen...dus kon natuurlijk niet helemaal uitgebreid praten en gelukssprongen maken....

het wordt idd bij alle meiden weer spannend de komende tijd. Jij dus 9 juli je NOD. Dat wachten is vreselijk he. Ik hoop met je mee meid...t komt vast allemaal goed. Ik duim voor je en hoop dat de glitters geholpen hebben!

Dank je voor het reageren Tijgertje. Toen je zei van rode handpalmen, ikke meteen mijn handen omdraaien en bekijken. Maar geen idee of ze nu roder zijn dan anders, hahah.

De dingen die bij mij op dit moment naar voren komen. Geen idee of het kwaaltjes zijn, maar noem wel gewoon ff op hoe ik me voel okay.

* Sinds gisteravond een rekkend gevoel van mijn rechter zij. En dat is vandaag de hele dag beetje aanwezig geweest. Toen ik eerst wakker was vanmorgen heel erg. Verder steeds wat steekjes in mijn buik.

* Verhoogde temparatuur: 's morgens 36,77 en 's avonds over de 37 graden (gisteren 37,44) Ik temperatuur sinds 18 juni dus daar kan ik niet heel veel van zeggen hè.

* Moe en sneller moe als ik iets doe. Maar dat wijt ik zelf aan slecht slapen van de afgelopen nachten

* Gevoelige tepels
* Soms misselijk, niet veel eetlust
*   Elke nacht ineens naar de wc moeten wat ik anders nooit hoef
* Maar vooral het aparte gevoel wat ik over me heb, hoe ik me voel en steekjes hier en daar die ik niet echt kan plaatsen.

Dan denk ik zelf Nathalie je hebt aantal nachten slecht geslapen, je maakt dinge mee in het leventje de laatste tijd. Zal het spanning/stress zijn of dat ik grieperig word ofzo?

Maar bepaalde dingen vind ik wel heel vreemd, en vooral het totaalplaatje. Ik zal vast nog wel dingen vergeten die me straks te binnen schieten. Vergeetachtigheid is er dus ook 1 van, maar ja dat wijd ik dan weer aan iets anders, hahah. Zo hou ik mezelf bezig!

Gewoon maar afwachten hoe het eind deze week zal gaan. Krijg geen voorgevoel over mijn cyclus door, dat had ik voorgaande maanden wel. Dus tja wie zal het zeggen hè.

Liefs Nathalie

Hahaha....wat is t wat he Nat. Ik voelde ook van alles en dacht hou daar nu meer op, het is niets....je bent grieperig. En zie daar toch ook een positest. Dus moed houden iig.
Slecht slapen heb ik ook gehad sinds vorig weekend. Ik dacht ook dat ik daarom me slapjes voelde. 's Nachts plassen moest ik altijd al...volgens mij komt dat vele plassen pas als je baarmoeder echt begint te groeien dan drukt die tegen de blaas aan en moet je dus vaker plassen.
Ik had geen steekjes maar echt ongi of eisprongklachten...maar ja misschien voel jij dat als steekjes dat kan natuurlijk. Verhoging had ik dus sinds de eisprong en dat hoort ook zo. Zit normaal op 36,5 a 36,8  en had nu steeds tussen de 37 en 37.5. Wanneer heb je je eisprong gehad dan? Heb je die ook gevoeld?
als je wat verder te vragen hebt dan hoor ik t wel...
ik werk inderdaad samen met mijn vriend. Da s heel handig in dit soort gevallen.

succes meid. Heb eigenlijk vergeten naar je NOD te kijken. Hoop t voor je iig!

Bij iedereen is het natuurlijk anders wat je wel en niet voeld. En soms kan je lichaam je enorm voor de gek houden dat weet ik wel. Ik weet niet goed wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Volgens de berekeningen 12 juni. Maar als ik terug ga denken denk ik dat ie wat eerder is geweest. Ik heb ook eens een cyclus van 22 dagen gehad en dat houd in dat rond 12 juni mijn innessteling zou zijn. Want ik had 12 juni 's nachts ineens zo'n raar gevoel in mijn buik. Steken enzo. Dat kan natuurlijk ook eisprong zijn gweest, maar sinds die tijd voel ik me eigenlijk wel wat anders. Dus tja kweet het niet goed. Kan wel zeggen ik voel me zo raar en anders. Maar ja dan weten jullie nog niet wat ik bedoel. Kan sommige dingen niet zo goed verwoorden. Had net ff op de topic van Maike Sanne gereageerd. En daar kwamen ineens nog weer dingen boven. Zo werd ik vanmorgen bijv. wakker met bloed in mijn mond en van de week ook ineens bloed in mijn mond tijdens het auto rijden, uit het niks. Had het eerder wel eens met tandepoetsen, maar de laatste tijd eigenlijk niet. Dus wel vreemd hoor dat je naar de wc gaat met je slaperig koppie en ineens denk bah wat proef ik toch. Ohhh jaaa en nu bedenk ik nog weer een heel apart iets. Ik ruik van alles. Mijn neus ruikt allerlei vreemde geurtjes

Zo had ik dat een paar dagen geleden ineens in onze slaapkamer. Ik werd er op gegeven moment gewoon misselijk van. Dus ik mijn vriend roepen en vrage of hij wat ruikt, maar nee hij rook niks. Dus zei wil je eens onder het bed kijken. En jaaa hoor onze kat had een muisje onder het bed gelegd. Bahbahbah, ik ben de badkamer ingevlucht, ging zowat over mijn nek. Mijn vriend heeft hem gelukkig weg gehaald. Zelfs in de supermarkt ruik ik van alles. Echt vreemd. Donderdag smaakte me de koffie ineens vreemd. Maar heb nog geen koffie weer gedronken, dus ga ik zo maar eens ff proberen, hahaha.

Vergeetachtigheid is ook echt hoor. Nu schieten mij deze dingen ineens te binnen, maar dan zit ik te bedenken van wat voel ik e.d. en kom ik er niet op. Maar dank denk ik tja Nathalie je hebt ook whiplash, zal daarvan wel komen, hahah. En de laatste dagen sneller wat geirriteerd of emotioneel. Zal misschien wel komen doordat ik de laatste weken best dingen heb meegemaakt. Zo probeer ik voor mezelf een antwoord te vinden, maar dingen blijven wel eenbeetje vreemd.

Liefs Nathalie

Bij iedereen is het natuurlijk anders wat je wel en niet voeld. En soms kan je lichaam je enorm voor de gek houden dat weet ik wel. Ik weet niet goed wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Volgens de berekeningen 12 juni. Maar als ik terug ga denken denk ik dat ie wat eerder is geweest. Ik heb ook eens een cyclus van 22 dagen gehad en dat houd in dat rond 12 juni mijn innessteling zou zijn. Want ik had 12 juni 's nachts ineens zo'n raar gevoel in mijn buik. Steken enzo. Dat kan natuurlijk ook eisprong zijn gweest, maar sinds die tijd voel ik me eigenlijk wel wat anders. Dus tja kweet het niet goed. Kan wel zeggen ik voel me zo raar en anders. Maar ja dan weten jullie nog niet wat ik bedoel. Kan sommige dingen niet zo goed verwoorden. Had net ff op de topic van Maike Sanne gereageerd. En daar kwamen ineens nog weer dingen boven. Zo werd ik vanmorgen bijv. wakker met bloed in mijn mond en van de week ook ineens bloed in mijn mond tijdens het auto rijden, uit het niks. Had het eerder wel eens met tandepoetsen, maar de laatste tijd eigenlijk niet. Dus wel vreemd hoor dat je naar de wc gaat met je slaperig koppie en ineens denk bah wat proef ik toch. Ohhh jaaa en nu bedenk ik nog weer een heel apart iets. Ik ruik van alles. Mijn neus ruikt allerlei vreemde geurtjes

Zo had ik dat een paar dagen geleden ineens in onze slaapkamer. Ik werd er op gegeven moment gewoon misselijk van. Dus ik mijn vriend roepen en vrage of hij wat ruikt, maar nee hij rook niks. Dus zei wil je eens onder het bed kijken. En jaaa hoor onze kat had een muisje onder het bed gelegd. Bahbahbah, ik ben de badkamer ingevlucht, ging zowat over mijn nek. Mijn vriend heeft hem gelukkig weg gehaald. Zelfs in de supermarkt ruik ik van alles. Echt vreemd. Donderdag smaakte me de koffie ineens vreemd. Maar heb nog geen koffie weer gedronken, dus ga ik zo maar eens ff proberen, hahaha.

Vergeetachtigheid is ook echt hoor. Nu schieten mij deze dingen ineens te binnen, maar dan zit ik te bedenken van wat voel ik e.d. en kom ik er niet op. Maar dank denk ik tja Nathalie je hebt ook whiplash, zal daarvan wel komen, hahah. En de laatste dagen sneller wat geirriteerd of emotioneel. Zal misschien wel komen doordat ik de laatste weken best dingen heb meegemaakt. Zo probeer ik voor mezelf een antwoord te vinden, maar dingen blijven wel eenbeetje vreemd.

Liefs Nathalie

@tijgetje!!!! Proficiat!!!!!! Ik hoop dat je een fine zwangerschap mag hebben, zonder al te veel kwaaltjes!!!!! Geniet ervan!!

@ Nathalie   Spannend zeg. ik hoop voor dat het ook maar snel raak mag zijn.   De kwaaltjes heb je al. maar pas op je lichaam kan je zelf er voor de gek houden.... ( ik spreek uit ervaring)
Ben benieuwd. Sterkte meid!!

Groetjes joke

Dank je Joke, het is idd spannend! Maar wil mezelf niet teveel hoop geven. Kan me echt geen voorstelling van maken dat ik OOIT eens een positieve test in handen heb, zo raar, hihih. Hoop & afwachten zijn nu de magische woorden. Soms ff wegdromen en dan weer met beide benen op de grond. Ik hou jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan