overgewicht en zwangerworden

goedemorgen,
nou heb de weegschaal he raam uit gegooid ,bij wijze   van spreke hihihih.
die rot lijn,wordt er niet goed van.
maar we gaan door,voor de net zwangeren onder ons gefeliciteerd .
groetjes syl,

ha syl

wil je het echt weten? .. haha
Nou we hebben van de week dus echt besloten als het nu niet is gelukt dat we naar de dokter gaan. Ik zit echt in een dip. Ik weet niet meer hoe ik eruit moet komen. Begin soms zomaar te huilen. Ik hoop zo dat het nu eens  raak mag zijn. Maar misschien moet ik er ook eens niet zo veel mee bezig zijn. ben telkens aan het denken , vandaag ga ik niet naar het forum, maar als je achter de computer zit denk toch ff gauw even kijken hoe het met de rest is, en dan heel onbewust hé.
Het afvallen wilt nu ook ff niet. denk dat ik te veel stress heb. op het werk is het ook best wel druk, slechte planning en zo. dus alles bij elkaar niet echt positief. Maar we houden vol.. zullen we maar zeggen.

Groetjes joke

@Joke: tja zoveel dingen tegelijk is ook niet lekker voor je natuurlijk...

Ik zou zeggen dat lijnen lekker overboord gooien...dik zijn staat een zwangerschap niet in de weg..tis alleen wat vervelend omdat je meer klachten kan hebben....maar mijn HA heeft tegen me gezegd dat t niet gevaarlijk is...ik ben 170cm en weeg om en nabij 100 kg. Lijnen heeft me echt een paar jaar van m'n leven gekost lijn al sinds ik 15 ben (woog toen 56 kg) en ben ongeveer een jaar of 3 geleden gestopt met lijnen op 94 kg...hahaha..dusss...was goed afgevallen in 20 jaar tijd...

Jij bent t belangrijkste....je moet je lekker voelen en niet teveel gedoe aan je kop hebben, zet jezelf op 1 en da's wrs het moeilijkste voor alle dames hier....en ik spreek echt uit ervaring als je andere mensen belangrijker vind dan jezelf stop jejezelf weg en dat verdien je gewoon niet...dat geldt echt voor alle dames hier...We zijn niet voor niets de beautiful girls....toch?
ik ga voor je duimen meis en hoop dat t snel raak mag zijn...
voor alle meiden natuurlijk...WE RULE !!!! hihihi

knuf

Goedemorgen

Ben het helemaal met Tijgetje eens !!
Het lijnen hier wil ook niet meer, ga vanavond weer eens met de dames mee lopen.. al weer 2,5 week geleden...
Het laatste week ook flink zitten schranzen ... (dom he) Had gewoon telkens zo'n lekkere trek !!  
Ben gelukkig niks aangekomen, maar ga nu mn best doen ! (en zie dan wel of t lukt)

Tijgetje.. wat was je nog laat op t forum!!! hihi

K ga nu naar mn werk, tot vanavond ! (denk ik)

goedemorgen,

ik sluit me helemaal bij je aan ,dat je best wel zwanger kan worden als je wat gezetter bent.
soms heb je gewoon van die huisartsen die de regels te goed navolgn volgens het boekje.
maar in de  praktijk vaak anders is,
je hebt natuurlijk wel meer kwaaltje ,maar dat is  per persoon verschillend.
kom op joke ,de moed erin houden,je kan maar 1 ding tegeijk.
en zelfs stress kan je weerhouden om zwanger te raken.
meestal werkt een vakantie erg goed,
kan er over mee praten hihihih.dus   kom op,liefs syl

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-06-2008 15:33:53'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Syl, 27 jaar                                       2e ronde -   2e kindje        29-06-08
Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        01-07-08
Fleur,35 jaar                                    13eronde- 1e kindje         01-07-08  
Joke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08
Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                     4e ronde -   1e kindje       26-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

Hi meiden, terwijl ik aan een kommetje met muesli zit hier maar weer ff bij kletsen. Ik sluit me bij de woorden van de andere meiden aan Joke. En ook ik ben niet heellll fanatiek aan het lijnen hoor, tis wel me ff gezegend. Ik merk dat ik niks aan kom en soms paar honderd gram afgval, nou ik vind het best zo. Tuurlijk heb ik er liever aantal kilo's af. Maar soms kun je niet dingen tegelijk meis. Als je veel dingen meemaakt in het leventje en dan ook nog eens streng voor jezelf wilt zijn om af te vallen, dat botst op gegeven moment. Dus soms moet je ff een keuze maken, want nu gaat er toch niks af. Dus misschien over een tijdje weer.

Ach en kijk naar onze tijgertje. Die mocht in ronde 2 zwanger worden en noemt zich zelf al een oude muts omdat ze 35 is. Nou ik vind van niet hoor. Tuurlijk word niet iedereen snel zwanger. Maar hoe meer we ons snel straffen en niet lekker in ons vel zitten, dan heeft die kleine ook zo iets. Ja hallo hier wil niet groeien hoor. In de winter heeft hij/zij het vast niet koud in ons wat dikkere buikje. En meiden dalijk worden we nog veelllll dikker, vinden we dat dan niet erg? hihihih. Ik zit soms wel eens bah rot buikje en dan moet ik wel ff lachen, want we willen niks liever dan dat ie dikker word  maar dan wel met klein wondertje erin!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan