overgewicht en zwangerworden

He Meiden,

Bedankt voor jullie steun. Ik zit even op mijn werk te kijken en ik moest gewoon een traantje laten van al jullie lieve woorden. bedankt.
ik had gisteren op het werk ook al met de dokter erover gehad. hij zei ook al je jezelf niet vertrouwd dan moet je gewoon naar de huisarts gaan. dus als we nu dus ongi worden gaan we naar de dokter. hopen maar dat het niet hoeft.

Groetjes joke

hoi,

joke, ik ben het ook met de andere meiden eens.
jij komt op de eerste plaats. en je kan inderdaad niet alles tegelijk.
en zoals dokter op je werk zei, als je het niet vertrouwd, gewoon naar dokter gaan, en daar blijven doordrammen tot ie je helpt.

meid, het komt allemaal goed, al is dat soms moeilijk te geloven.
En we zijn er allemaal voor je.
kom op, gewoon verder blijven gaan.

liefs

nou als je daar niet van opfleurt weet ik het niet ...........
inderdaad erg leuke afbeeldingen.............waar halen jullie ze toch vandaan....??

de moed erin houden hoor........straks valt alles vanzelf op zijn plaats!!!(lrtterlijk en figuurlijk he!!)

Hahhah Jump ik had toevallig net hetzelfde plaatje in andere topic geplakt!
Erg toepasselijk. Wij hebben net heelll slecht ovenfrietjes in zonnebloemolie gefrituurd met een frikandel erbij. Ik had echt geennnn pufff om nog vlees te bakken en groente van de winkel te gaan halen. Hele hechtische werkmiddag erop zitten, ben kapot. En mijn vriend zit er helemaal pipsjes uit, die heeft hoofdpijn, dus kon het ook niet ff voor me doen. Maar weten jullie. Het smaakte me helemaal NIET, heb het wel opgegeven, niet erg veel, maar dat het nou lekker was, nee bah. Gek hè.

Ik ga vanavond echt ff rustig aan doen, want dat schreeuwd mijn lichaam.

Liefs Nathalie

Ohhh ja en nog ff iets delen. Een vriendin heeft ook wat overgewicht, maar ze zei ook. Meis je moet juist goed eten en aan jezelf denken. Natuurlijk niet aankomen e.d. das ook niet de bedoeling, maar dalijk val je eerst wel af hoor. Wat denken jullie als we erg misselijk zijn en geen eten binnen kunnen houden? Dan groeien we heus niet, nee dan hebben we wat reserves voor onzelfs en voor de kleine in onze buik. Tuurlijk maakt het wel per persoon uit en hoeveel overgewicht je hebt, maar dat wou ik ff zeggen.

Liefs Nathalie

he meiden,

das ook toevallig ik heb ook gisteren frietjes op ,had ook zo iets van moet ik koken ?
nu effe niet ,hup pan aan ,kroketje erbij klaar.
slecht maar erg lekker.
s avonds nog een stukje notenkaas ,zo die heb ik ook weer binnen hahaha.
ik heb nog een leuk krabbelplaatje,
voor alle dames hihihihi

hahahaah

Terug
Bovenaan