overgewicht en zwangerworden

haha en ik ook!!!
welliswaar met een frikandelletje en wat diepvriesgroenten, maar toch friet....van die hele lekkere kreukelfrieten ......ennuh ze smaakten mij prima natalie

ik denk hup eens even ons topic naar voren want stond alweer op pagina 2!!
er wordt ook zoveel gebabbeld hier op dit forum!!

natalie ik zit iedere keer het forum af te speuren tot ik een bericht vind dat jij hebt getest want ik lees zo al die stukjes en dan krijg je een zeker idee, en dat van mij is toch wel erg positief....wanneer mag je weer testen???
ik ga voor je duimen meid!

iedereen nog een fijne dag!!

groetjes ester

hoi hoi ,

ga lekker vanavond rijst met pindasaus en een cordonbleu erbij eten,
niet al te vet en erg lekker.
en daarna koffiie.
en dan onderuit voor de tv en op tijd naar bed.
ben versleten.

hoi dames.

het gaat goed hier vandaag.

vanmorgen twee boterhammetjes met kaas.
tussendoor tien druifjes,
vanmiddag bolletje met kaas en wat groenten ertussen
net ananas
zometeen sla,komkommer,tomaatje,eitje,gerookte kip en dressing erover.
heerlijk en gezond.
en proberen vanavond een mango of aardbeitjes op te eten. en dan heb ik een super dag, dan moet ik het weer gaan volhouden, alleen morgen bbq, haha, dat word dan weer moeilijk.

maar we gaan er weer proberen voor te gaan. voel me ook heel goed.

gezellig dat er weer iets meer word geschreven,
nathalie, al rd te bespeuren?

liefs

hallo

Nathalie hoe is het ermee? Al wat te bekennen of nog steeds niet... Hopen voor je dat het raak is. Knap hoor dat je zo lang kan wachten met testen. was denk ik niets voor mij om het zo lang uit te stellen.

Mijn collega was toen ze net zwanger was 10 kg afgevallen. ze was de hele tijd misselijk en is van 60 kg naar 50 gegaan. heeft er zelfs nog mee in het ziekenhuis gelegen. dat hoop je dus ook weer niet hé. afvallen oke maar niet zo erg.. gelukkig gaat het nu wel weer beter met haar. is nu 26 weken.

Afvallen wilt bij mij niet zo goed lukken. heb deze week 3 bbq, waarvan gisteren al eentje gehad. we hadden op het werk teambuilding en waren gaan fietsen met ligfietsen en amerikaanse fietsen. met opdrachten op de gps. was erg leuk, en hebben toch weer wat aan de beweging gedaan. maar daarna de bbq. heb extra al alleen de rode sauzen genomen, die zijn beter dan de mayonaise sauzen. een beetje rekening er mee houden haha.

groetjes joke

hoi,

hier gaat het redelijk, enkel twee koekjes op net, wat minder goed is, verder wel goed opgelet vandaag.
morgen heb ik ook bbq, pff word al wat moeilijker he.

haha, was net visite hier, gingen een keer op weegschaal staan, wogen aantal kilo's meer dan thuis, en ook dan bij dokter, wegen ze zelfde. hihi.
dus wss is weegschaal niet helemaal goed.
dus denk dat ik morgen maar op zoek ga naar een nieuwe.

liefs x

Nog steeds geen rd-tjes meiden. Heb de dag overleefd, hihi.
Misschien morgen. Maar heb nog niet echt voortekenen dat ze in aantocht zijn, dus best wel een beetje spannend. Mijn temperatuur was vanmorgen 36,51 dus das niet heel hoog, maar de afgelopen dagen schommeld het een beetje. Ik kweet niet wat mijn normale temperatuur is dus echt van uit gaan kan ik het niet.

Voor de meiden die het nog niet weet ik heb dinsdag helaas negatief getest. Maar dat wist ik eigenlijk al. Ik had een behandeling bij Chiropractie en daarbij is het wel belangrijk dat ze weet of ik zwanger ben of niet. Dus dacht tja dan maar negatieve test en duidelijkheid ipv misschien mk ofzo. Niet dat ik niet behandeld mag worden als ik zwanger ben, maar denk wel dat ze daar dan rekening mee moet houden. Als ik positief test moet ik haar ook meteen bellen, want dan moet ik speciale vitamens enzo slikken. Op het moment moet ik elke dag stuke komkommer eten. En gember en nog steeds voor het ontbijt een stukje chocolade van meer dan 70% cacao. En moest meer gaan drinken. Dus heb behoorlijk wat voorschriften meegekregen. Vraag me niet waar het allemaal goed voor was, want dat weet ik niet, hihih. De chocolade is geloof ik om mijn milt een energie stoot te geven. Of was het nou voor mijn lever. Acht maakt ook niet uit, hiihih. Tis wat, ik probeer maar gewoon en hoop dat het helpt.

Vanmiddag heb ik wel tampons gekocht hoor. Want eigenlijk voelt het voor mij al of ik naar ronde 5 ga. Misschien uit zelfbescherming. We wachten maar af meiden. Ik hou jullie op de hoogte.

Dit weekend gaan we lekker weekendje naar mijn schoonouders in Luxemburg. Die hebben daar een seisoensplaats. Echt lekker ff genieten. Dus dan moeten jullie ff paar daagjes zonder me. Maar kom zeker voor morgen avond nog wel ff het laatste nieuws posten.

Voor nu weltrusten. Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan