overgewicht en zwangerworden

Ff kleine update:
Er zijn nog geen RD-tjes, hihih

Als ik net als in ronde 2 cyclus van 36 dagen heb is mijn nod 4 juli
Maar vorige ronde had ik 28 dagen dus ben nu 1 dagje overtijd!
Eerst maar het weekend eens zonder rd-tjes doorkomen.
Ik zit er over te denken om 5 juli te gaan testen als het nog nodig is.

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie,
ik wil je heel fijn weekend wensen, maar dat komt vast wel goed.
en nog geen rd, spannend hoor, hoop dat het is omdat je zwanger bent en niet omdat je langere cyclus hebt.
maar er vanuit gaan dat je naar volgende ronde   gaat is nooit slecht denk ik, dan kan het alleen maar mooi zijn als het wel zo is.

hier vanavond bbq. whaa, en het word met veel eten denk ik :s, nou ja,vandaag mogen we nog. morgen gaan we weer.

liefs

Ik ga op reis en neem mee RD-TJES
Maar ik wist het al meiden. Ging net naar de wc en had voor zekerheid al voorzorg maatregelen getroffen, want ik kreeg buikpijn en rare hoofdpijn. Dus ik wist dat ze vandaag zouden komen. Vannacht had ik het idee dat ik af en toe iets voelde lopen, maar dat was verbeelding. Vanmiddag lekker geklust met mijn mannetje en nu zijn ze er. MAAR meiden niet getreurd ik heb hele mooie cyclus van 29   dagen nu. Dus bied hoop voor ronde 5!

Alles is ingepakt inmiddels, heb al eten gekookt voor vanavond. Dat ligt al op borden en kan zo in de magnetron. Dan kan mijn mannetje als hij om 17.00 uur klaar is met werken eten en zich klaar gaan maken. Ik weet niet precies hoelaat ik thuis ben. Kan 18.00 of 18.30 uur zijn. Daarna zelf ff eten, al moet ik daar nu absoluut niet aan denken. En dan gaan we lekker voor een weekendje naar Luxemburg  Hoef heerlijk niet te koken, schoonvader die morgen vroeg lekker ontbijtje klaar heeft en genieten van het mooie weer. Inmiddels schijnt hier in Drenthe gelukkig ook weer de zon. Al leek het vanmorgen wat triest met regen e.d. Maar meiden ik ga lekker genieten. Bedankt voor jullie steun deze ronde. Jullie zijn schatten!

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        01-07-08
Fleur,35 jaar                                    13eronde- 1e kindje         01-07-08  

Joke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       26-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Syl, 27 jaar                                       2e ronde -   2e kindje        29-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

he nathalie

wat rot voor je dat de rd-tjes zijn gekomen. echt balen zeg voor je.
Geniet nu maar lekker van je weekeindje weg en dat je weer met goede moed terug komt. sterkte!!!

groetjes joke

Natalie, wat jammer voor je... maar idd wel fijnd dat je nu een goede cycluslengte hebt.... en dat je het lekker van je af kan zetten in luxemburg.... heel veel plezier!!

Dan nu even het  volgende... ik had het bij de meistoppers al neergezet en toen dacht ik........ooh...moet natuurlijk ook hier posten want hier zitten weer andere mensen bij...

gisteren was er bij mij een rib fout geschoten en daarvoor had ik med gehad. nu weet ik al dagen zeker dat de rd's eraan komen maar zet maar niet door.......
toen ik gisteravond las dat deze medicijnen niet bij een zwangerschap gebruikt mogen worden heb ik besloten om nog een nachtje uit te zingen (letterlijk) en vanochtend eerst te testen.......
ennuh.....
2 SREPEN!!!!!

ik kan het nog niet geloven... heb ook heel erg de neiging om de test over te doen, maar nu kwam pas na 2 minuten een licht lijntje opzetten en heb mijn ochtendurine al weggegooid dus durf niet zo goed......
ik moet er   ook maar van uit gaan dat een streep een streep is...(hij is heel duidelijk nu, wel de helft lichter dan de teststreep maar toch heel duidelijk)

ik zit nu te wachten tot ik naar de apotheek kan, even vragen om andere pijnstillers........want deze mag ik duidelijk niet nemen......!!

ik ben helemaal overdonderd, verbaasd, blij.,...shake shake....

en vriendlief ligt nog op zijn bedje te slapen.......ben er nog niet uit of ik eerst zelf in de auto stap en probeer een papa boek te scoren als het straks negen uur is, of dat ik hem nu wakker moet gaan schreeuwen.....

hoi,

Ester, had het al in andere topic neergezet, maar nogmaals.
van harte gefeliciteerd.

nathalie, wat balen meid, dat de rd er zijn.
maar zoals je zelf zegt, je hebt wel een hele mooie cyclus.
nou, geniet lekker.

liefs

sorry voor de korte reactie, haha zijn jullie niet echt gewend van mij denk ik. maar moet weg. had eigenlijk al weg moeten zijn, haha, maar wilde eerst bij jullie komen kijken.

liefs

Terug
Bovenaan