overgewicht en zwangerworden

Gefeliciteerd esther !! Super zeg en dat al in de tweede ronde !!
En... wat zei vriendlief????
Heb je t hem eerst verteld of een boek gekocht????? Spannend leuk zeg !!!

Nathalie.. echt giga balen meid ! (lees andere topic zwanger worden of niet voor mn reactie)

Liefs Maike Sanne

ik heb idd een boek gekocht...nl die van kluun:help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!

hij pakte het uit en zei... oh leuk o.i.d. en wou het aan de kant leggen....toen toch maar gevraagd of ie er een boekenlegger met 2 strepen bij nodig had om het te snappen.........haha...........hij was helemaal blij...

vanmiddag gelijk langs mijn ouders en zijn moeder gegaan met boekjes van opa en oma babytips.....we vonden dat de mensen die het mogen weten als het niet goed gaat het nu ook al wel zouden mogen weten, en we zijn zo blij dat we het toch echt moesten vertellen............ze waren helemaal door het dolle ....vooral mijn moeder!!

die sms te nog toen wij wegwaren dat we haar ipv een boekje beter een slot voor haar mond hadden kunnen geven . ze was nl zo dolgelukkig dat ze het wel van de daken kon schreeuwen...... en dan kus mama oma     .....lief he??

Ester,
wat een leuke reactie, heerlijk joh, hihi.
ik kan me wel voorstellen dat je vriend even het moest laten bezinken, zeker omdat je al hele week zei dat je ongesteld moest worden.

geniet lekker met zijn tweetjes.

xx

Hey Nath: balen dat je negatief hebt getest...maar las dat je nod ook mogelijk 4 juli kon zijn ivm langere cyclus? tja..t blijft vreselijk stressen natuurlijk. Hoop dat t weekendje weg lekker was en dat jullie genoten hebben. Knuf van mij iig.

Ester: proficiat meis. Wat een verrassing zo he? wel goed dat je toch zo alert was om ff te testen! slim...en een enorme verrassing voor je mannetje...die wist zeker niet wat m overkwam!? hahaha...leuk hoor...

Ik mag toch eerder voor een echo...enerzijds natuurlijk hartstikke leuk, maar de reden is dat ik naar de gyn moet ivm bloeddruk en da's weer wat minder. VK is toch allemaal wat gemoedelijker/huiselijker en gyn is zo poliklinisch. Maar ja wel beter voor me natuurlijk en ook veilig. Maar een thuisbevalling zit er iig niet in. Nou was ik daar toch niet helemaal over uit eerlijk gezegd en als je uit je zelf naar t ziekenhuis wilt, moet je t ook zelf betalen geloof ik. Ach ja, we zien t wel. Maar 4 juli dus errug snel al...ben heel benieuwd. De meningen zijn verdeeld over hoe ver ik zwanger ben...ik heb al last van m'n kleding en men vermoedt toch dat ik misschien een week of 2 langer ben....ik kan t me niet voorstellen maar we zullen t vrijdag zien/horen...

nou ga weer ff aan t werk..groetjes...

Hallo

Esther wat leuk voor je!!! Proficiat zeg. Wanneer ben je precies uitgeteld? Strooi je nog wat glitters uit voor ons?

He Tijgetje, opzich wel fijn dat je nu al een echo krijgt, maar idd bij een vk lijkt het me alleemaal ook wat huiselijker en zo. Maar aan de andere kant houden ze je zo wel goed in de gaten! succes ermee, en je komt kom ons af en toe wel even vertellen hoe het met je gaat hé haha...

groetjes joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Joke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       26-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Syl, 27 jaar                                       2e ronde -   2e kindje        29-06-08
Fleur,35 jaar                                    13eronde- 1e kindje         01-07-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend:

Terug
Bovenaan