overgewicht en zwangerworden

Hey Joke. Ik was niet van plan om al weg te gaan eerlijk gezegd. Zit ook nog op andere fora hier en dat vind ik veels te gezellig. Ik heb gevraagd of ik nog mocht blijven en dat mocht.  we proberen zo snel mogelijk met t hele forum over te gaan...hahaha...da's ons doel...hopelijk kunnen we hier ook meedoen...maar als iedereen t goed vindt, blijf ik lekker hier. Ken toch niemand bij t andere forum misschien dat ik een keer een vraag heb? maar verder eigenlijk niet....

liefs

ow ja...m'n banner mag ik toch ook hier kwijt wel? zal m niet te vaak 'showen'....  sorry

ow ja en nog iets...heb gister de Wii-fit gekocht...echt helemaaaaaal geweldig! lekker in je eigen huiselijke omgeving sporten met begeleiding (computer weleswaar, maar toch) en leuke dingen. Steps, hoolahoop, hardlopen, slalommen, skischansspringen, kopballen, balanceren, yoga, meditatie...echt top! ik heb weer helemaal zin om te gaan bewegen. Geen magere skeletjes die naar me kijken in de sportschool en roepen ; "o schiet me af als ik zoooo word...!!!"

dus...wie weet een tip voor de dames die t geld kunnen missen...tis niet gratis allemaal...maar ja dat zijn dieten en sportscholen ook niet, en dit kan zelfs als je zwanger bent...

Hoi hoii

Hier ben ik weer eens.. druk druk druk !
Vandaag een lekkere vrije dag genomen.   Moet uren opmaken en mn collega wou graag extra werken... dus dan een lekkere vrije dag !
Zijn samen naar het bos geweest, lekker gewandeld en leuke foto's van onszelf en ons samen gemaakt. heerlijk !

Hier gaat t verder toppie ! Ben 3 dagen hevig ongesteld geweest en druppel nu nog wat na.   Vanaf morgen is het dus weer over.. (gelukkig )
Ik word wel beetje gek van mn lange cyclus,
Moet vd week toch naar de Ha, dus denk dak maar eens ga vragen of er iets aan gedaan kan worden, Zal wel niet maar vragen kan altijd !
Zit ook te denken aan de chinese geneeswijze.   ZIj hebben mij ook van mijn eczeem af geholpen en kunnen ook helpen met cyclussen en zwanger raken !
Misschie dat ik het toch maar eens moet proberen (je krijgt dan acupunctuur ..au)
Eerst maar ff de HA afwachten..
Ik hou jullie op de hoogte !

Het afvallen wil voor geen meter.. net lekkere chips gegeten.. ik weet het foei..
Maar ben er eigenljk niet echt mee bezig en denk er nu ook ff niet aan,
Voel me verder toppie ! Dus wil nog even genieten (want als ik ga lijnen ben ik lang zo happy niet..)
Heb met manlief afgesproken dat ik bij de HA ook ga vragen naar dietist, want mag niet alles hebben ivm mn behandeling van eczeem...Dus durf ook niet zelf te gaan "knoeien" ..
Ach we zien wel ! Wil natuurlijk graag afvallen maar mijn hoofd staat er ook niet echt naar. Heb t druk met mn nieuwe job (werk veel de komende weken) dus we zien wel hoe t komt !!

En hoe gaat t met julie?
Spannend de echo !!   Vrijdag zijn we zo maar !! Hou je ons op de hoogte??
Willen jullie strax ook weten of jullie een jongetje of meisje krijgen???

Joke ik kan van het lijstje af hoor ! Ben dus ongi geworden afgelopen donderdag...
Mijn nieuwe NOD komt op 9 augstustus uit.. Dat is dan op een gemiddelde van 42 dagen.. Helaas dus geen nod voor mij in juli .... :(
Baal hier giga van , zo heb je toch minder kans.. maar ja...

En hoe gaat t met jou Joke???

O ja Tijgetje.. Leuk de Wii !!   Wij hebben zelf een xbox.. dus vind t zonde om er een wii bij te kopen want zelfs de xbox gebuiken we niet veel..
Heb trouwens boven een crosstrainer staan... ook die gebruik iik niet meer...
Wel erg dom want t helpt goed.. je beweegt tegelijk je armen en benen dus goeie oefening maar ja..
Moet m missien toch maar afstoffen haha...

Nod lijsje Beautiful Girls!

Joke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08
Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       26-07-08
Syl, 27 jaar                                       2e ronde -   2e kindje        ??-??-??

Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Fleur,35 jaar                                    13eronde- 1e kindje         01-07-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er helaas niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend:

Joke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08

Syl, 27 jaar                                       2e ronde -   2e kindje        ??-??-??

Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Fleur,35 jaar                                  13e ronde- 1e kindje         01-07-08  

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend:

J

oke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08

Syl, 27 jaar                                       3e ronde -   2e kindje        ??-??-??

Fleur,35 jaar                                  13e ronde- 1e kindje         01-07-08  

Glittersss * * * **

*

Terug
Bovenaan