overgewicht en zwangerworden

hoi,

de wii lijkt me ook wel wat. ik heb ook een hekel aan de sportschool, haha.
als je het vergelijkt is het ongeveer even duur he, wii of sportschool.
dus... nee, weet het niet, ik ben nog niet terug aan het sporten na mn hernia,(ook die is nog niet helemaal over) dus doen we nog ff lekker rustig aan.

volgens mij zijn bijna alle meiden hier meer bezig met het zwanger worden dan het lijnen he?
hihi, ach, zolang we maar niets bijkomen toch?

liefs

Jeetje het duurt ff met me vandaag voordat ik het goed doe hoor, hahah. Eerst had ik Syl nog oranje dat vond ik niet leuk staan en daarna kwam er ik erachter dat ze ronde 3 in gaat. Ze kletst namelijk ook mee bij de kwebbelmeiden en is helaas vandaag ongi geworden. Ik weet haar nieuwe nod datum nog niet, maar dacht zet het vast ff hier neer. Misschien komt ze vandaag zelf nog wel ff met ons bijkletsen.

Ik ben weer terug van heerlijk weekendje Luxemburg. Schoonpaps die voor ontbijt en avond eten zorgde, echt heerlijk. Broodje, eitje erbij, kop thee. En 's avonds lekker nasi gegeten met groente erdoor enzo. Zaterdag avond wel gewoon chippie gegeten, maar ach ik ben ongi hoor, tis wel ff goed, hihih. Nee meiden ben er ook niet zoveel mee bezig meer. Heb niet veel chippies gehad en had echt zo iets van moet kunnen hoor. Als je overal zo gefocust mee bezig gaat word het toch niks.

Ik zie dat Ester ook zwanger is. Leukleuk, GEFELICITEERD meis, wanneer ben je uitgerekend. Gaat de goede kant op hier. Samen met Tijgertje in ronde 2 al zwanger. Kun je nagaan. Tijgertje wat leuk dat je Wii hebt gekocht. Mijn mannetje ziet dat ook wel zitten geloof ik. Maar geldboompje in onze tuin wil nog niet echt groeien, hihih.
Maar je het idd gelijk sportschool en dieeten kosten ook geld. Daarom doe ik het niet, hahah. Nee das onzin. Ik ga morgen met fysio weer druk aan de slag met mijn spiertjes. En hoop gewoon al met al ook nog wat af te vallen voordat we zwanger mogen worden. Ik voel me nu goed, en das belangrijk hè. Tuurlijk mag je gezellig hier blijven mee kletsen. Hoe is ie met je?

Liefs Nathalie

Jeetje het duurt ff met me vandaag voordat ik het goed doe hoor, hahah. Eerst had ik Syl nog oranje dat vond ik niet leuk staan en daarna kwam er ik erachter dat ze ronde 3 in gaat. Ze kletst namelijk ook mee bij de kwebbelmeiden en is helaas vandaag ongi geworden. Ik weet haar nieuwe nod datum nog niet, maar dacht zet het vast ff hier neer. Misschien komt ze vandaag zelf nog wel ff met ons bijkletsen.

Ik ben weer terug van heerlijk weekendje Luxemburg. Schoonpaps die voor ontbijt en avond eten zorgde, echt heerlijk. Broodje, eitje erbij, kop thee. En 's avonds lekker nasi gegeten met groente erdoor enzo. Zaterdag avond wel gewoon chippie gegeten, maar ach ik ben ongi hoor, tis wel ff goed, hihih. Nee meiden ben er ook niet zoveel mee bezig meer. Heb niet veel chippies gehad en had echt zo iets van moet kunnen hoor. Als je overal zo gefocust mee bezig gaat word het toch niks.

Ik zie dat Ester ook zwanger is. Leukleuk, GEFELICITEERD meis, wanneer ben je uitgerekend. Gaat de goede kant op hier. Samen met Tijgertje in ronde 2 al zwanger. Kun je nagaan. Tijgertje wat leuk dat je Wii hebt gekocht. Mijn mannetje ziet dat ook wel zitten geloof ik. Maar geldboompje in onze tuin wil nog niet echt groeien, hihih.
Maar je het idd gelijk sportschool en dieeten kosten ook geld. Daarom doe ik het niet, hahah. Nee das onzin. Ik ga morgen met fysio weer druk aan de slag met mijn spiertjes. En hoop gewoon al met al ook nog wat af te vallen voordat we zwanger mogen worden. Ik voel me nu goed, en das belangrijk hè. Tuurlijk mag je gezellig hier blijven mee kletsen. Hoe is ie met je?

Liefs Nathalie

Ohhh wat ben ik een muts vandaag, ik kom er achter dat ik gewoon een heel deel niet geleze had. Ik vond het al zo raar dat Ester niet ff gejuicht had hier, nee muts dat stond ver onder het lijstje je bent een paar dagen niet hier geweest weet je nog. Okay Blond!

Nee niet zwanger tijgertje. Mijn nod kon ook 4 juli zijn idd als ik uit ging van weer een cycls van 36 dagen, maar het zijn er 29 geworden. Ik heb nu een nette cyclus van gemiddeld 29 dagen en daar ben ik wel blij mee eigenlijk. Had je niet meer gelezen voordat ik weg ging dat de rd-tjes toch waren gearriveerd vrijdag?

Hoe ging het bij de gyn of moest je nou naar de vk, pff heb mijn dag niet hoor, hihih. Weten ze hoeveel weken je nu zwanger bent of moet je daar nog ff wachten op de berekening. Was alles goed met jou en de kleine?

Ester kun je nog ff wat glitters strooien, die hebben we hier wel nodig!

Liefs Nathalie

Okay Nathalie het is nog geen vrijdag dus ze is nog niet voor echo geweest.
Misschien moet ik ff wat rustiger aan doen en niet zo fanatiek typen, hahah

Leuk trouwens hoe je mannetje en ouders reageerde Ester. Hij moest natuurlijk ff wakker worden en goed nadenken, hihih. Fijn hoor. Hoe voel je je? Wat zei de apotheek over je pijnstillers. Heb je nu andere? Hoe gaat het met je rib, vergat ik helemaal te vragen, hihih. Bijzonder dat je op zo'n manier achter komt dat je toch zwanger bent ook al denk je dat rd-tjes komen hè. Echt goed zeg! Nogmaals gefeliciteerd.

Liefs Nathalie

ik heb net geleerd hoe dat moet, dus berg je maar hier komen ze:
**************** *************** ************ **************** *****************
************ **************** GLITTERS *************************************
******************** ***************** ********************* *******************

Vandaag ben ik naar de longarts geweest, die wou me graag extra onder controle houden. Ik had nl de pijnstillers van hem gehad voor mijn rug, maar die mocht ik niet nemen, dus dat heb ik maar even doorgegeven. Toen moest ik gelijk 's middags komen, even bloed geprikt en een verwijzing naar de gynecoloog gekregen.
Daar moet ik 17 juli heen, spannend....net echt nu!!!
Heb zojuist moeders voor moeders gesproken en die mevrouw komt morgenmiddag langs, dus dat ik ook erg leuk, zelfs dit vind ik spannend.... mutsefluts!!
De gynecoloog moet nu ook gaan beslissen of ik bij haar onder controle blijf of dat ik naar een verloskundige praktijk kan gaan bellen.

Nog een vraagje : ik weet nu inmiddels hoe ik glitters strooi, maar hoe komt iedereen toch aan die bannertjes?????

Dank je wel voor de vele glittertjes Ester. Hopelijk helpen ze ons.
Waarom was je bij de long arts en wat is er met je rug? Heb ik een deel gemist?
Hoezo eerst naar gyn en dat je kan kiezen of je naar verloskunidge praktijk gaat, ikke ff niet meer snap, geloof dat ik een deel van het verhaal mis, hihih.

De leuke bannertjes die iedereen heeft, kun je op verschillende plekken vandaan halen. Als je bij google cyclus banner intoets of zwangerschapsbanner dan krijg je vast wel iets. Bij lilypie of kindje op komst en babybrabbel geloof ik ook. Moet je maar ff kijken meis. Staan hele leuke dingen tussen. Ben benieuwd. Dan moet je gewoon die voorbeeld banner met je rechtermuisknop kopieren en dan hier plakken en dan krijg je het! Ben benieuwd!

Liefs Nathalie

hoi,
ester, het word allemaal echt nu he, heerlijk.
wat fijn dat je zo goed onder controle word gehouden bij longarts, wel een hele geruststelling, en 17 juli al naar gyn, dat is op zich best snel toch?

nathalie, inderdaad misschien iets rustiger typen, hahaha, kan gebeuren toch?
je wil gewoon een hoop vertellen. moet kunnen.

liefs

Terug
Bovenaan