wow joke heel knap.....gewoon volhouden!!!
natalie, ik denk dat je best wat gemist kunt hebben aangezien ik niet zeker weet of ik dat hier ook wel gepost heb, maar ik heb een zware vorm van sarcoidose, dit is een autoimmuunziekte die bij mij grotendeels mijn kraakbeen, longweefsel en onderhuids bindweefsel aanvalt.
de afgelopen 2,5 jaar ben ik daarvoor zwaar aan de hormoon behandelingen geweest en zelfs een lichte orale chemokuur gehad, en nu ben ik sinds ongeveer 4 maanden weer erg goed. En sinds 6 weken prednison vrij, en mijn vriend en ik hadden besloten er gelijk voor te gaan als de prednison ver genoeg was afgebouwd, en dat is dus gelukt!!
vandaar ook dat mijn longarts gelijk even de risico's door wou spreken, die zijn voor mij dat ik weer een terugval zou kunnen krijgen , met name net na de bevalling.....
en vandaar dat ik met deze medische indicatie eerst naar de gynecoloog moet...
de mevrouw van MvM is net weg, en het was erg leuk. ik heb nog steeds 2 streepjes....ik vond het wel spannend omdat je nog zo weinig voelt he....
ik kon ook haast niet kiezen uit de kadootjes tussen een boek en een dvd, maar heb toch maar voor de dvd gekozen......
nou maar wachten tot de kannenboer dinsdag komt....haha