overgewicht en zwangerworden

Hahha ja ik heb vandaag echt heel wat afgetypt, volgens mij heb ik jullie allemaal een beetje gemist, hihih. Al had ik graag nog wat langer willen blijven in Luxemburg.

Ik ga nu lekker proberen te slapen meiden. Hopelijk beter dan afgelopen nacht. Spreek jullie morgen weer. Fijne nacht allemaal.

Liefs Nathalie

hallo,

hier alles zijn gangetje.
Volgens mij ben ik idd de enige die nog actief is met afvallen, alleen wilt het niet zo snel meer als in het begin. Ben nu 7 1/2 kg afgevallen. Gelukkig maar want elke kg die er af is er 1. En beter langzaam dan dadelijk heel snel weer bijkomen. Dat is niet wat we willen hé.

Wat fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad in luxemburg nathalie. Heb je nog even naar me gezwaaid toen je over de A2 reed richting het zuiden haha. ( bij roermond in de buurt) haha. maar dat wist je ook niet van tevoren hé. Kan je er weer helemaal tegenaan. je had het ook verdient na zo'n zware maand achter de rug te hebben gehad. Nu weer vol goede moed ertegen aan.

Ben vandaag druk aan het verven. We hebben een nieuw tuinhuis gekocht en daar moest nog vanalles aan geverft worden, en aangezien dat het mannetje morgen jarig is wil ik het graag af hebben. Dus nog ff verder klussen. Ik moet nu even wachten dat hij thuis is dan kunen we samen verder. ik ben nu zo ver dt ik niet meer alleen verder kan. dus maar ff wachten.

groetjes joke

hoi,

joke, super van je.
echt goed meid dat je er al 7 af hebt. hier inderdaad niet echt bezig met het lijnen.
weet je wat gek is hier, ben 1kg bijkomen, maar mn broeken zitten wel losser, echt vreemd vind ik dat.

verder gaat het hier goed.

x

Wat goed van je Joke dat je 7,5 kilo bent afgevallen  Ga zo door, elke kilo is er 1 idd.

Hier al tijd niet op weegschaal gestaan. Maar moet riem om mijn 3/4 broek anders zit ik steeds te hijsen. Tis me wel weer allemaal ff gezegend. Dacht dat ik net alles weer een beetje op rit had, maar weer tegenslag in mijn leventje. Dus dat heeft allemaal ff een plekje nodig.

Tis in elk geval heerlijk weer. En ga gewoon gezond eten, dan komt het vast wel goed.

Liefs Nathalie

wow joke heel knap.....gewoon volhouden!!!

natalie, ik denk dat je best wat gemist kunt hebben aangezien ik niet zeker weet of ik dat hier ook wel gepost heb, maar ik heb een zware vorm van sarcoidose, dit is een autoimmuunziekte die bij mij grotendeels mijn kraakbeen, longweefsel en onderhuids bindweefsel aanvalt.
de afgelopen 2,5 jaar ben ik daarvoor zwaar aan de hormoon behandelingen geweest en zelfs een lichte orale chemokuur gehad, en nu ben ik sinds ongeveer 4 maanden weer erg goed. En sinds 6 weken prednison vrij, en mijn vriend en ik hadden besloten er gelijk voor te gaan als de prednison ver genoeg was afgebouwd, en dat is dus gelukt!!

vandaar ook dat mijn longarts gelijk even de risico's door wou spreken, die zijn voor mij dat ik weer een terugval zou kunnen krijgen , met name net na de bevalling.....
en vandaar dat ik met deze medische indicatie eerst naar de gynecoloog moet...

de mevrouw van MvM is net weg, en het was erg leuk. ik heb nog steeds 2 streepjes....ik vond het wel spannend omdat je nog zo weinig voelt he....

ik kon ook haast niet kiezen uit de kadootjes tussen een boek en een dvd, maar heb toch maar voor de dvd gekozen......

nou maar wachten tot de kannenboer dinsdag komt....haha

Hhahaha *tingelingeling* de kannenboer ipv de melkboer
Fijn dat je nog steeds twee streepjes hebt meis.
Jij dus ook al heel medische verleden. Echt super dat jullie zo snel zwanger hebben mogen worden, dat geeft me weer een beetje moed. Geniet er lekker van!

Liefs Nathalie

hoi,

ester en nathalie,
wil jullie eventjes wat vertellen.
namelijk, ik ben erg trots en fier op jullie dat jullie ondanks jullie ziekte voor deze wens gaan.
ik heb hier erg veel bewondering voor.
ester, het is je zo gegund.
en nathalie, ik hoop dat jij ester snel mag opvolgen, je verdiend het echt.
ik weet zeker dat jullie kinderen op de juiste plaats terecht komen.

zo, dit wou ik ff kwijt.

liefs

Terug
Bovenaan