Ik ben ook een echte emotie eter, nadat er bij mijn vriend teelbal kanker was geconstateerd is het echt ontzettend hard gegaan met de kilo's, ik heb alle dieeten, shakes, enz enz wel geprobeerd maar niks hielp meer.
Uiteindelijk ben ik via de huisarts bij Ra-medical terecht gekomen en hun hebben mij geholpen om geopereerd te worden in België. Daar is een maagband geplaatst.
Het lijkt erg makkelijk om op die manier af te vallen, maar dat valt erg tegen, ik moet vaak spugen en voel me vaak beroerd, maar goed ik heb het er voor over. Soms niet moet ik zeggen, maar ja hij zit erin en doet zijn werk. Vooral in de zomer is het zwaar door de warmte zet je maag op en kun je bijna niks eten zonder te spugen.
Mijn leven draaide eigenlijk om eten en nu kan je bijna niks meer, dus dat is vervelend. Maar goed het is voor mijn gezondheid, maar eten is niet meer gezellig.
Het hoeft absoluut niet zo te zijn met een maagband, maar ik ben een van de personen die niet gewoon kan blijven eten in kleinere beetjes, maar mijn maag accepteerd gewoon erg weinig. Ik hoop dat als ik straks op mijn gewicht zit en de band losser gezet kan worden ik wat meer kan eten, in ieder geval normaal kan eten zonder meteen te spugen.
Groetjes Linda