overgewicht en zwangerworden

Hahha ja je kunt merken dat het weekend is en meer mensen blij zijn met dit topic denk ik Joke. En denk idd dat het per persoon verschild hoe snel het al niet meer te verbergen valt.

Weltrusten allemaal en tot morgen maar weer!

Liefs Nathalie

Hoi,

Inderdaad leuk dat er hier zoveel gereageerd word. Amper nog bij te houden haha.
Gisteren baalde ik behoorlijk dat het niet was gelukt, maar nu gaat het weer beter. Er is vast wel een reden dat het niet gelukt is.

Ik zit nu in ronde 2, weet even niet meer wie het vroeg.

Ja, het zal vast ook afhangen van persoon tot persoon.
Ik heb laatst een oud klasgenootje gezien, ze was nog geen 6 weken en bij haar zag je echt een mooi buikje al. Ze is dan ook wel vrij mager, maar toch.

dames, straks weer meer.

Ach maar meiden als wij dalijk als we aantal weken zwanger zijn een mooie buikband dragen, dan zien ze het toch ook? Niet dat ik die nu al kan dragen hoor. Maar we zitten nu wel in over ons gewicht, terwijl we eigenlijk graag tonnetje rond willen worden met een kleine in ons buik, lekker dubbel hè, hihih.

Hoi Dames,

Ook ik wil ff reageren op dit topic, ik heb 127 kilo gewogen en ben 1.78 lang, ook ik ben een van de geluksvogels die elke keer in de twee ronde zwanger was.

Ik ben nu 92 kilo en weer was ik in de tweede ronde raak, dus overgewicht HOEFT geen reden te zijn voor het langer duren voor het zwanger raken, maar het is wel bewezen.

Na deze zwangerschap echt de laatste gaan we voor de laatste twintig kilo en dan is het genoeg.

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met afvallen en zwanger worden en ik hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten op een zwangerschap, maar zelfs zonder overgewicht staat er gemiddeld zes maanden voor, dus laat jullie ook niet gek maken hoor.

MEIDEN ZET HEM OP!!!

Groetjes Linda

Goed zeg Linda dat je al zoveel bent afvallen. Hoe heb je dat doen gedaan?

En
G
E
F
E
L
I
C
I
T
E
E
R
D
met jullie zwangerschap meis!

Liefs Nathalie

Ik ben ook een echte emotie eter, nadat er bij mijn vriend teelbal kanker was geconstateerd is het echt ontzettend hard gegaan met de kilo's, ik heb alle dieeten, shakes, enz enz wel geprobeerd maar niks hielp meer.

Uiteindelijk ben ik via de huisarts bij Ra-medical terecht gekomen en hun hebben mij geholpen om geopereerd te worden in België. Daar is een maagband geplaatst.

Het lijkt erg makkelijk om op die manier af te vallen, maar dat valt erg tegen, ik moet vaak spugen en voel me vaak beroerd, maar goed ik heb het er voor over. Soms niet moet ik zeggen, maar ja hij zit erin en doet zijn werk. Vooral in de zomer is het zwaar door de warmte zet je maag op en kun je bijna niks eten zonder te spugen.

Mijn leven draaide eigenlijk om eten en nu kan je bijna niks meer, dus dat is vervelend. Maar goed het is voor mijn gezondheid, maar eten is niet meer gezellig.

Het hoeft absoluut niet zo te zijn met een maagband, maar ik ben een van de personen die niet gewoon kan blijven eten in kleinere beetjes, maar mijn maag accepteerd gewoon erg weinig. Ik hoop dat als ik straks op mijn gewicht zit en de band losser gezet kan worden ik wat meer kan eten, in ieder geval normaal kan eten zonder meteen te spugen.

Groetjes Linda

Ohhhh jeetje zeg. Nou das heftig allemaal. Ben je niet misselijk van het zwanger zijn dan wel omdat je niet veel kan verdragen. Dus zit wel keerzijde aan het verhaal.

Ik heb dat gelukkig niet. Ik eet eerder te weinig dat teveel. Waardoor je dus onregelmatig eet, en dat juist niet goed is. Plus dat ik de bouw van mijn mams heb, en gedeeltelijk in rolstoel zit, dus tja kan dat de schuld gaan geven, maar das natuurlijk ook niet helemaal eerlijk. Tis niet dat ik extreem te zwaar ben, maar moeten wel kilootjes af. En wil dat graag proberen voordat dalijk de zwangerschapskilo's erbij komen hè.

Liefs Nathalie

hoi linda,
hoe gaat dat dan met maagband en zwanger zijn? krijg je zo genoeg voedingsstoffen binnen voor je kindje?

Erg knap hoor, mijn vader heeft ook een maagband, en ook zijn maag accepteert erg weinig.

groetjes

Terug
Bovenaan