overgewicht en zwangerworden

Hoi dames,

Ja, stom van mij om dat er niet meteen bij te zetten.
Het dieet wat ik heb gevolgd is een suikervrij en vetarm dieet.
je vlees e.d. bak je dus niet meer in boter of olie, maar in een speciale pan-spray.
In het begin een beetje wennen, maar nu bak ik daar nog steeds alles in. Mijn man wil niet anders meer! Het is veel lekkerder omdat het vlees e.d. zich in zijn eigen "sappen"' bakt en je dus de smaak van het vlees veel beter behoud. Het vlees wordt overigens niet droog of zo hoor. Tijdens het dieet at ik 'sochtends en 'smiddags 2 crackers met mager beleg. 's avonds 100 gram (al gekookte) kolydraten (weet ineens niet meer hoe je dat schrijft ) 100 gram vlees (afwegen voor het bereiden)  en onbeperkt groenten.  Dat klinkt heel weinig en dat is het in het begin ook wel hoor! Tussendoor mag je 3x een klein protie zuivel en 3x fruit. In het begin had ik dat tussendoor ook echt nodig, maar al heel gauw niet meer. Je slikt er wel een voedingssuppelment bij. Dat is absoluut niet om eten te vervangen, maar omdat je geen vet en bijvoorbeeld ook geen brood meer eet krijg je o.a. te weinig ijzer binnen. De voedingssupplementen vullen dit aan. Ook zorgen die ervoor dat je geen honger-gevoel hebt. In het begin had ik het idee dat ik niet zonder kon. Later betrapte ik mezelf erop dat ik ze steeds vaker vergat om ze in te nemen. Gedurende dat je bezig bent met het dieet ga je 1x per week op controle, dat geeft natuurlijk een goede stimulans. Ik ga nu nog steeds 1x per maand op nacontrole. Ook de stabilisatie periode nadat je streef gewicht hebt behaalt zorgt ervoor dat je goed op gewicht blijft.
Nou, hier komt het antwoord op de brandende vraag:
Het dieet wat ik gevolgd heb heet: Total Body Balance. Kijk maar eens op www.totalbodybalance.nl Daar staat heel veel informatie op. Het dieet is niet goedkoop, maar voor mij was het het dubbel en dwars waard!

Maar nogmaals lieve meiden: ik ben ervan overtuigd dat de "knop" om moet zijn! Je moet er zelf helemaal achterstaan, anders is elk dieet gedoemd te mislukken! En, en dat is misschien nog wel het belangrijkste: ben je ervan bewust dat je levenslang hebt! Maar volgens mij geldt dat voor elk dieet.

Ook wil ik benadrukken dat overgewicht nadelig KAN zijn voor een zwangerschap. Dat hoeft niet!!!!!!!! Dus laten jullie je alsjeblieft niet gek maken door alle verhalen van mensen zonder overgewicht die wat dat betreft makkelijk praten hebben!

Liefs Ellen.

ellenAn,
lijkt me een pittig dieet, maar eens je erin zit misschien makkelijk vol te houden.
ik ga morgen er weer volledig tegenaan, voor mezelf, en ons toekomstig kindje.
ik hoop dat het me gaat lukken, meestal wel, maar vaak gaat het dan in de weekends verkeerd.

maar we hebben een goed doel.

groetjes

Phiew das niet niks. Nou als ik dat zo hoor, dat je 3x fruit en 3x zuivel nog tussendoor mag + je warme eten en 's morgens en 's middags crackers, dan vind ik het best meevallen hoor. Denk dat ik moeite moet doen om aan 3x fruit en 3x zuivel te komen. Sommige mensen vinden Sonja Bakker al weinig, vooral 's ochtends. Nou ik pak mijn Sonja boek er wel weer bij. En doe gewoon beetje van Sonja en beetje van Nathalie, dat werkt bij mij het alle beste persoonlijk. Kijken of we er wat kilo's af kunnen krijgen. Zal morgen eerst eens ff baterijen halen voor mijn weegschaal, hihih.

Succes dames! Volgens mij gaan heel wat meiden morgen er flink tegen aan! hihih

Liefs Nathalie

hoi,
ik denk het ok nathalie, vandaag is het niet echt gelukt met het lijnen, maar morgen gaan we er weer voor.
En we hebben er inderdaad een paar die ervoor gaan, we helpen mekaar erdoor!!

Groetjes

hallo,

Ik houd het toch nog even bij mijn herbalife. ben nu 3 weken bezig en ben toch al 3 kg afgevallen. als dat zo door gaat vind ik het toch ook nog netjes.

Eigenlijk is het wel zo. we willen allemaal een buik krijgen maar toch ook weer niet. lekker dubbel...  maar ja we snappen hem wel....

wannner hebben jullie je nod?
ik heb de mijne 5 juni. de eisprong als het goed is 22 mei.

groetjes joke

Hoi,
ik heb mijn nod 14 juni, ben gisteren ongesteld geworden. 30 mei als het goed is eisprong.
Dus we gaan er weer voor.

Dubbel inderdaad, bolle buik willen maar toch ook slank willen zijn haha.
Een bolle buik met een beebje erin zou super zijn, zonder toch liefst een slank hoor. hihi.

Fijne avond.

Ook ik begin nu weer met afvallen.
Wil idd ook strax een mooie zwangere buik... ipv dat je t amper ziet !!

En je voelt je als je bent afgevallen ook veel gezonder en fitter.. dus allemaal voordelen !!

Ben net al 3 kwartier aan het wandelen geweest, zo'n 3,5 kilometer... dus het begin is er !
Nu iedere dag bewegen (ben niet iemand van de sportschool). Ik rij 1 keer in de week paard en voor de rest wil ik minstens 3 tot 4 avonden minstens een uur stevig wandelen.
En weer op de fiets naar mn werk gaan (5 km heen en 5 trug..) dus dat is te doen ...

Ga verder geen dieet gebruiken, maar gewoon 3 maaltijden per dag en als tusendoortjes fruit.. ( in bananen zitte veel kalorieen dus je kunt beter een appel nemen.. of twee ..)
Het is idd ideaal dat er meer zijn die willen afvallen en zwanger willen worden!
Kunnen we elkaar mooi steunen !!

Meiden kop op, we kunnen het !! WE GAAN ER VOOR !!!

Terug
Bovenaan