overgewicht en zwangerworden

Ikzelf heb ook al verschillende dieet methodes gevolgd...Sonja Bakker (van een cracker sochtends kun je mij van de vloer rapen...)
, Weightwatchers etc !!

Ik ken iemand die via de alternatieve geneeswijze 50 kilo is afgevallen in 5 maand !!
Dit is bij een gezondheidscentrum in groningen..
Ikzelf ga hier naar toe voor allergie behandeling en wanneer dit gelukt is ga ik ook dit doen voor het afvallen.. hoop dat het bij mij ook snel lukt.. al hoef ik er geen 50 af maar zou 15 tot 20 genoeg zijn...

Maar idd, wat voor dieet oid volg jij dan???

Hoi Meiden

Ik wilde even reageren op jullie verhalen.
Ik heb zelf geen overgewicht maar een goede vriendin van mij is 27 kilo afgevallen met een suikerarm dieet. Zij sportte al 6 keer in de week maar raakte de kilo's niet kwijt.
Na een week afzien (afkicken) met helemaal geen (toegevoegde) suikers is zij verder gegaan met "zo min mogelijk suikers". Na een jaar zijn de kilo's er nog steeds af.
Haar dieetist raadde haar af om sonja bakker te volgen omdat daar heel veel toegevoegde suikers in zaten, bijv in ontbijtkoek.
Hopelijk kunnen jullie iets met dit verhaal.
Succes en hopelijk mogen jullie je snel onder de zwangeren scharen.

Groetjes Natalie
(19w2d)

Zal ik jullie eens vertellen dat toen ik aan de Sonja Bakker was ik meer at dan ik nu doe. Maar ik moet gewoon de discipline ff weer vinden om daar mee aan de slag te gaan. Boek ff opzoeken na de verhuizing en dan daar maar weer eens mee aan de slag. Ik moet gewoon goed opletten dat ik weer ga ontbijten, want dat doe ik de laatste tijd niet echt, en dat is eigenlijk heel belangrijk.  Beetje regelmatig eten, en meerdere keren per dag gewoon.

Jeetje 50 kilo is wel heel veel hoor en dat in 5 maanden tijd. Mijn mams is er nu 13 kwijt. Maar zij is vooral hele emotionele eter. Vind chocolade, pasta, drop en andere snoep en koek heel moeilijk om te laten staan. Maar gaat haar nu goed af, hopelijk blijft dat zo. Ik heb dit niet echt. Dus zal de komende weken hopelijk wel wat af gaan. Besef me nu pas dat het idd ook door het stoppen van de pil kan komen dat ik wat gegroeid ben.

Liefs Nathalie

Kijk maar eens op http://www.qigongcentrum.nl/?page_id=16   daar staan erv   aringen op van mensen die dit gevolgd hebben en hoe t in zn werk gaat
Ik ben idd ook een emotie eter..

Jeetje dus dit is eigenlijk d.m.v. oefeningen en dan zoveel kilo afvallen.
Tja ik ben dan weer zo iemand van zal bij mij wel niet werken, eerst zien en dan geloven
Maar okay als je dat zo leest werkt het bij sommige mensen dus wel. Maar ja als je dan die oefeningen niet 3x per dag doet? Kom je dan al die kilo's weer aan?

Bedankt voor de site, zal het nog eens ff goed doorlezen. Maar denk dat ik eerst maar gewoon eens goed oplet dat ik genoeg eet en weer ga ontbijten.

Liefs Nathalie

quote: Mamma22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2008 18:29:29'));

Ik vind het ook wel jammer dat je bij ons pas later  ziet dat we zwanger zijn. Ik wil er zo graag mee pronken.

Hey   Mama22

Is dat zo, dat als je overgewicht hebt, dat je dan pas later ziet dat je zwanger bent?
Heb nl een collega en die is zo tenger en die zwangerschap zag je pas echt heel laat (was ze zelf helemaal trots op haar buik met 6 maanden... en ik dacht; hahahah, zo zie ik er normaal uit, ahahahah!) en een andere collega is veel steviger en zij kon het met 12 weken écht niet meer verbergen!!
Dus ik denk dat dat ook per mens verschillend is, of niet?

Groetjes en welterusten allemaal!

Mickje

P.S. Jammer  bloemetje,  dat de  er zijn..... even uitzitten en dan op naar de volgende ronde meid!!! (weet niet in welke ronde je nu zit??? Ik in de 3e.... a.s. woensdag mijn NOD... spannend!)

hallo allemaal.

ik vind het echt geweldig hoeveel mensen er op 1 dag reageren. Het helpt me tenminste weer een beetje uit de put. (en die kan soms best diep zijn als het over zwanger worden gaat... haha) We gaan zo door!! en hopen dat we snel mogen zeggen dat we zwanger zijn!!!!!!
Ga zo door.

bloemetje22: wat naar voor je dat je ongi bent geworden. maar idd je hebt wel een goede cyclus nu. hopen maar weer op de volgende ronde.

ellen: ook ik sluit me aan bij de bekende vraag?

mickje: ik denk ook dat het per persoon telt hoe snel je het bij iemand ziet. bij de een zie je het veel sneller als bij de andere. ik heb een collega en die kon het met 7 weken al niet meer verbergen, was wel haar 2de kindje.   ligt denk ik ook aan hoe hard je buikspieren zijn en hoeveel vet je op je buik heb (denk ik...)

nou tot morgen, eens kijken wat ons morgen te wachten staat hier.

Erg leuk allemaal.

weltrusten allemaal

groetjes joke

Terug
Bovenaan