overgewicht en zwangerworden

Knap van je Bloemetje

Hier nog niet weer op de weegschaal gestaan
Zegt mijn mams vanmiddag tegen me (die kwam ff langs met zak bolletje)
Ja je moet gewoon je eten eten en de rest laten staan
Dus ik kijk haar verbaasd aan. Ja geen koekjes enzo. Dus ik trek de la open
Waar zie jij koekje? Uhm tja die waren er niet. Ja stukjes ontbijtkoek en granen koekje
Ik ben helemaal geen snoeper!

Ze moest eens weten dat ik stopt ben met de pil en daardoor wat gegroeid ben
En zit onder de plekjes en pukkeltjes dus kreeg al te horen waar komt dat toch door, hahha. Ja kan moeilijk zeggen dat ik wel weet waardoor het komt. Kan wel maar doe ik niet, hihih. Heb het idee dat mijn buik wel iets dikker is geworden. Vreemd!
Maar goed die word hopelijk de komende maandennnnn nog veel dikker, hihih
Lekker puh!

Liefs Nathalie

Hoi nathalie,
ik ben sinds ik met pil ben gestopt ook wat gegroeid.
haha, en heb opeens op mn borsten allemaal rode puntjes/puistjes.
gaat maar niet weg.

Ik woog net halve kilo minder dan maandag. Dus gaat goede kant op. En proberen blijven vol te houden nu.

Liefs.

hallo dames.

hoop dat de NOD-dames een positieve test in handen gaan krijgen (van zichzelf natuurlijk) en Ester ik hoop dat je idd heel snel met de juiste medicatie zwanger mag worden.

wij hebben t inmiddels al wereldkundig gemaakt. Na de 7-weken-echo had de gyn al gezegd dat dit nu net zo 'veilig' was als wanneer je een echo na 12 weken laat maken. De 12 wekengrens is ooit ingesteld omdat vrouwen toen pas zekerheid hadden of het maken van t kindje ook gelukt was. Nu kunnen ze bij een inwendige echo natuurlijk al heel vroeg zien hoe en wat....vandaar dat de gyn al groen licht gaf. Afgelopen vrijdag de 2e echo dus gehad en alles nog steeds goed. Iedereen mag t dus weten! De meesten wisten t al en ik ben al aardig aan t uitdijen dus ik kan t ook niet zo heel lang meer verbergen als ik dat al zou willen...

nou meiden tot snel maar weer, ga weer ff werken....

knuf

Hoihoiii

Tijgetje.. leuk dat nu iedereen het weet ! Hoef je ook niet meer zo stiekum te doen hihi
Dus je dijt al uit?? Jeetje wat snel zeg !!   Mijn buurmeisje is niet slank maar ook niet stevig. ik vind haar figuur mooi, maar had wel wat een rolletje op dr buik.. Maar bij haar zag je het pas bij 28 weken dat ze zwanger was !
Ze was wel een klein beetje breder geworden maar dat zou je niet associeren met een zwangerschap, wanneer je t niet weet...
Hoop dat je een mooi rond buikje krijgt !!! En dat je zwangerschap voorspoedig verloopt !!

Nathalie.. Ik begrijp dat je niet eerder wilt testen. Zelf wacht ik ook "geduldig"   volgende week af.   Mijn nod is waarsch dan as dinsdag, wil dan niet eerder testen dan vrijdag of zaterdag.. maar wie weet...

Bloemetje.. Goed van je ! Ik heb het me vanmorgen ook voorgenomen.   Dit omdat ik op de wii fit stond en mn doel had om in twee weken anderhalve kilo af te vallen,
maar helaas... Was niks afgevallen !!
Dus nu ben ik boos op mezelf, ben druk aan het sporten geweest en heb nog helemaal niks verkeerds gegeten.. alleen 3 gezonde maaltijden over de hele dag en fruit tussen door.. heerlijk !!
Bloem, we doen ons best en we kunnen het !!
(en de rest natuurlijk ook, wie bezig zijn !!)

hoi hoi...

natalie.... ik hoop het zo voor je meid............wat zou dat fijn zijn....... hopelijk gaat het gauw beter op revalidatie!!!!

bloemetje wat knap....eraf is eraf.............netjes hoor!

tijgetje wat geweldig dat het allemaal zo goed gaat...........strooi nog maar een bak glitters!!!

Wat weer gezellig gekletst hier. Tijgertje leuk dat je weer ff langs kwam meis. Je bent toch ons voorbeeld nu hè. Fijn dat alles goed met je gaat en de echo's mooi zijn. Heerlijk dat nu iedereen het weet zeg! Ben echt blij voor jullie

Maike Sanne wel goed dat er in elk geval niks is bijgekomen, je was toch op vakantie geweest? Nu maar weer druk aan de slag met je Wii en dan gaat het vast goed komen

Ester dank je wel meis. Ik hoop ook dat het snel wat beter met me mag gaan en een kleine in mijn buik mag groeien.

Meiden ik heb iets met tekenen en hints op het moment. Het kan aan mij liggen, maar er gebeuren vreemde dingen, hihih. Kan zo wel 10 voorbeelden opnoemen, maar dat dat ik nu ff niet meer als jullie het niet erg vinden. Ben namelijk best moe.
Mijn vriend heeft me meengenomen naar de film als verrassing. Hebben de film Hancock gezien. Was goede film en fijn om samen ff weg te zijn. Moest ik verdorie onder de film naar de wc, en ze wouden hem niet op pauze zetten in de bios, hahaha

Meiden ik ga nu lekker slapen, spreek jullie snel!

Liefs Nathalie

Goedemorgen meiden, de dag van mijn nod als ik uitga van 29 dagen cyclus zoals voorgaande rondes
Voor iemand die vandaag ongi moet worden klopt 36,93 volgens mij niet helemaal, hihih
Dus er is nog hoop. We zullen zien hoe het de komende dagen zal gaan.
Gisteravond heb ik getemperatuurd (doe ik anders nooit) en was het 37,50
Ik hou jullie vandaag wel op de hoogte, maar denk niet dat de rd-tjes komen.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Fleur,35 jaar                                 14e ronde - 1e kindje          01-08-08
Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08

Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (42 dgen)
Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        ??-??-??
Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje             24-07-08 (28 dgn)
Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       25-07-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009

Terug
Bovenaan