overgewicht en zwangerworden

hallo allemaal!!!!

he nathalie spannend meid. ik ben benieuwd er mag ondertussen wel weer eens iemand op het zwangere lijstje komen te staan.

Hier is alles goed. begin weer wat gevoelige borsten te krijgen maar ga er niet van uit. duurt nog lang voor het 5-8 is.   ik heb mijn ei volgens mij 2 dagen later gehad dat eerst gedacht. ik heb getempt maar daar zie ik echt niets in. ik kan niet elke dag op dezelfde tijd tempen ik heb nl afgelopen maand 3 x nacht gehad en dan kan ik niet om 6 uur tempen s'morgens. ach we zullen wel zien. ik heb wel rare steekjes in mijn buik. overdag maar ook na de seks. is heel raar. heb ik anders nooit gehad. ik weet het niet. misschien moet ik toch maar eens mee naar de edokter gaan. wil volgende maand toch gaan. misschien toch maar eerder gaan.

Het afvallen wilt niet zo lukken, heb deze week meer bewogen dan anders. hadden nl de hond van mijn ouders te logeren en die moest natuurlijk uit gelaten wordem. maar nachtdienst heeft niet zo'n goede invloed op mij en afvallen. meestal kom ik bij met de nachtdienst, dus we hopen maar weer op volgende week. dan er weer goed tegen aan. Vind het nu ook moeilijk om van de ijsjes af te blijven hihi. is ook warm weer hé heb al expres joghurt ijsjes gekocht met minder vet erin. is het niet zo erg schadelijk. hihi maar ik ben tot nu toe wel al 8kg kwijt. en het blijft ook een beetje hetzelfde. vandaag is het 8 kg gisteren 7 1/2 en eergisteren weer 8. dus schommelt een beetje. hou me verder wel aan de shakes. ach we zullen het wel zien.

groetjes

Ik reageer nu ff kort. Maike Sanne staat ook op het wachtbankje hoor
Maar haar vorige cyclus was 42 dagen vandaar dat ze er twee keer opstaat.
Ben op het moment erg moe, heb al bord laten vallen, en me gestoten
Voel me ffies niet zo heel happy, denk dat de rd-tjes wel gaan komen een deze dagen
Kweet ook niet waarom meiden, maar mijn gevoel is weer omgeslagen, rot gevoel!

Liefs Nathalie

postitief blijven natalie!!
toen ik zwanger was dacht ik ook stiekem dat het raak was tot ongeveer 3 dagen voor tijd, toen bleef ik naar de wc op en neer lopen omdat ik ervan overtuigd was dat ik nu toch echt ongesteld was....maar nee...............

dus ik heb goede hoop voor je!!
ga je morgen testen???
ik duim voor je!

Ik durf niet goed, ik ga morgen eerst maar eens ff kijken wat mijn temperatuur is
En als mijn eisprong later is geweest is ook mijn nod later hè

Ik ben ff tv aan het kijken met mijn mannetje, kom later nog wel ff keltsen

Liefs Nathalie

Hey Meiden, hier nog steeds geen rd-tjes in zicht
Ik heb vanmorgen om 9.00 uur getempt op 36,91
Normaal doe ik dat om 8.00 uur maar was nog niet wakker
Had de wekker niet gezet en telefoon niet meer naar boven genomen
Voorlopig dus nog geen tekenen dat de rd-tjes in aantocht zijn
Misschien moet ik nog een paar dagen geduld hebben.

Liefs Nathalie

Hoi hoii

Joke.. mijn vorige cyclussen waren lang nl 42-40-45 dagen. Maar ik gebruik nu Monnikspeper capsules. Die helpen je menstruate regelmatig te krjgen.
Wanneer ik weer een lange cylcus heb dan is mijn nod pas in aug.
Maar ik heb deze maand ovutesten gebruikt en heb mijn ei al gehad.. dus dan zou mijn nod op as dinsdag uitkomen...   Maar weet t niet zekr.. Dus vandaar dat Natalie mij er 2 keer op heeft gezet..
Maar heb niet t gevoel dat t raak is deze maand, waarom weet ik nie,maar dat gevoel heb ik...
Knap dat je 8 kilo kwijt bent ! Hier wil het niet.. vakantie he..
Maar doe mn best !!!

Nathalie.. ik zei t al in andere topic.. Meid hou ons en jezelf niet in spanning haha
Ik vind het zo spannend en hoop het zo voor je meid ! Je verdient het echt !!!

Ester.. Hoe gaat het nu met je???

Tijgetje.. Ben je al aan het inkopen geslagen ? hihi

Terug
Bovenaan