Meiden ik moet jullie teleurstellen. Dank jullie wel voor alle lieve woordjes en het mee leven van afgelopen maand. Maar helaas zijn de -tjes vanmorgen gekomen. Vanmorgen werd ik wakker met ongi krampjes en temperatuur van 36,64 vertelde me al genoeg. Idd een paar uur later werd ik ongi. Net lekker omgekleed en opgetut en toen zag ik geen bloed meer, maar wou tampon indoen, nou dat ging dus niet helemaal goed. Handen onder bloed. Dacht ohh misschien is het innesteling omdat ik op dag 11 na mijn eisprong zit. Maar nee, volgens mij zijn het echt rd-tjes! Heb ook buikpijn nu, echt ongi buikpijn. Dus ik ga door naar augustus!
Het lekker allemaal zo goed te gaan Maar blijkbaar is mijn lichaam op dit moment nog niet sterk genoeg om een kindje aan te kunnen. 1 aug moet ik naar osteopaat in Zeeland. Hopelijk kan die me iets meer vertellen wat er in mijn buik afspeeld. Want hij heeft al paar keer van alles gereorganiseerd in mijn buik, maar ben al hele tijd niet daar geweest, omdat België/Zeeland best wel een eind rijden is. Ik ga daar overigens heen voor mijn lichamelijke beperkingen & whiplash.
Vanaf het begin heb ik het gevoel over ronde 6 meiden. En ronde 6 hoop ik dat MIJN ronde mag worden. Mijn grootste wens op dit moment is dat ik tijdens onze vakantie in Luxemburg positief mag testen.
Ik ga nu lekker met een vriendin naar de bios, ff afleiding! Ik kom vanavond nog wel weer ffies kletsen!
Liefs Nathalie
P.s. sorry geen tijd meer om te lezen en te reageren, moet nu gaan, maar wou jullie toch ff dit vertellen!