overgewicht en zwangerworden

Nod lijsje Beautiful Girls!

Fleur,35 jaar                                 14e ronde - 1e kindje          01-08-08
Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        ??-??-??

Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje             29-07-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       25-07-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009

Zo heb het ff veranderd hoor meiden. Je nod stond ook niet goed Maike Sanne stond namelijk op 24 juli en moest 29 juli zijn toch? Heb mezelfs maar ff op een ander bankje geplaatst. Zit ik daar een beetje remie gezellig hoor!

Hier nog steeds geen rd-tjes te bekennen. Dus ik hou jullie maar op de hoogte hè
Heb niet veel puf vandaag, vind het maar een beetje benauwd en ben moe. Maar het zonnetje is heerlijk. Ik zal vanmiddag nog wel wat boodschapjes moeten doen en met de was bezig moeten. Maar ja tis niet anders. Morgen ga ik lekker naar de bios met een vriendin, dan heb ik ff wat afleiding hè.

Liefs nathalie

Hey meiden, was ik weer....en alweer aan t werk...hoop dat een evt vrouwelijke baas hier  niet ook probeert zwanger te raken en overgewicht heeft  hahaha...anyways...

joke wat knap meid, 8 kilo toch? pfff...super!!

maikesanne en Nathalie...t zou toch wat zijn zeg als t raak mocht zijn bij jullie.

Nath als ik je beluister klinkt t wel interessant...dingen uit je handen laten vallen en onhandig zijn....hoort er bij. Je kan uiteraard best een test doen, als je al zwanger bent ben je tijdens je eisprong zwanger geraakt en dus inmiddels al zwanger of niet. Ligt er een beetje aan hoeveel HCG je aanmaakt natuurlijk. Maar ik testte een dag voor m'n NOD en testte al zwanger met heel veel HCG. Enige nadeel vind ik altijd als je zo vroeg test, is dat als t misgaat je wist dat je zwanger was anders was je gewoon een paar dagen later dan anders ongesteld geworden en had je er niet over nagedacht.

Meiden ik strooi nog maar wat glitters ik wou dat ik nog veeeeeel meer kon doen....knuffel

********** ************** ***************** ****************** ***************** ***************** ************* ************* *************** *************** **************** *************** *******

Dank je Tijgertje voor je lieve woorden en je glitters.
Volgens http://www.fertilityfriend.com is mijn eisprong 16 juli pas geweest en had 14 & 15 juli een positieve ovulatietest in handen, dus dat zou inhouden dat mijn nod pas 30 juli is. Ook daarom wil ik eigenlijk testen na het weekend. En mijn gevoel slaat weer een beetje om naar ach ik word toch ongi. En stemmingswisselingen hoord dat er ook bij dan? *zucht* word af en toe niet goed van mezelf, maar ja ga me rustig proberen te houden. Morgenmiddag gezellig met een vriendin naar de bios. En dan is het alweer bijna maandag hè. Kom ik ook wel weer door. Moet vanmiddag nog ff paar boodschapjes doen. Heb niet veel puf maar ja

Ik ga nu eerst ff eten, want heb alweer honger.

Liefs Nathalie

Meiden ik moet jullie teleurstellen. Dank jullie wel voor alle lieve woordjes en het mee leven van afgelopen maand. Maar helaas zijn de -tjes vanmorgen gekomen. Vanmorgen werd ik wakker met ongi krampjes en temperatuur van 36,64 vertelde me al genoeg. Idd een paar uur later werd ik ongi. Net lekker omgekleed en opgetut en toen zag ik geen bloed meer, maar wou tampon indoen, nou dat ging dus niet helemaal goed. Handen onder bloed. Dacht ohh misschien is het innesteling omdat ik op dag 11 na mijn eisprong zit. Maar nee, volgens mij zijn het echt rd-tjes! Heb ook buikpijn nu, echt ongi buikpijn. Dus ik ga door naar augustus!

Het lekker allemaal zo goed te gaan  Maar blijkbaar is mijn lichaam op dit moment nog niet sterk genoeg om een kindje aan te kunnen. 1 aug moet ik naar osteopaat in Zeeland. Hopelijk kan die me iets meer vertellen wat er in mijn buik afspeeld. Want hij heeft al paar keer van alles gereorganiseerd in mijn buik, maar ben al hele tijd niet daar geweest, omdat België/Zeeland best wel een eind rijden is. Ik ga daar overigens heen voor mijn lichamelijke beperkingen & whiplash.

Vanaf het begin heb ik het gevoel over ronde 6 meiden. En ronde 6 hoop ik dat MIJN ronde mag worden. Mijn grootste wens op dit moment is dat ik tijdens onze vakantie in Luxemburg positief mag testen.

Ik ga nu lekker met een vriendin naar de bios, ff afleiding! Ik kom vanavond nog wel weer ffies kletsen!

Liefs Nathalie

P.s. sorry geen tijd meer om te lezen en te reageren, moet nu gaan, maar wou jullie toch ff dit vertellen!

Weer nieuwe update, want ik snap er niks meer van:

Hey Meiden, ik ben terug van de bios. Mama Mia, echt goede film! Heerlijk gelachen en traantjes weggepinkt. Ik weet niet wat er met me aan de hand is meiden, maar er klopt iets niet. Vanmorgen ontdekte ik tijdens het afvegen rd-tjes. Tampon & maandverband gedaan, want wou witte broek aan en leuke tuniek, en dat staat dan niet charmant als het mis gaat hè. Normaal verlies ik de eerste dag best wel bloed namelijk. Had vanmorgen ook buikkrampjes enzo.

Tijdens de film ja hoor ik moest naar de wc. Toen de film was afgelopen alweer. Dus dacht ff verschonen. Heb ik amper bloed verloren! Ik snap het niet meer meiden. Volgens Felilty Friend site zit ik nu op dag 11 na mijn eisprong zit. Ik durf nergens meer op te hopen. Misschien moet ik meer geduld hebben. Maar met plassen nog geen rd-tjes in de wc. Dus bloed verlies steld op dit moment niks voor, geen krampjes meer. Wel veel naar de wc en nog steeds honger. Want voor de film had ik ff broodje gegeten en om 18.00 uur stonden we weer buiten en toen had ik alweer honger *zucht* wat moet ik hier nu meer! Snappen jullie het nog?

Ik denk dat ik het gewoon paar dagen aankijk en dan donderdag ofzo een testje doe.
Vind het toch maar vreemd allemaal!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan