Lieve meiden, dank jullie wel voor het extra duimen, jullie zijn schatten
Ik heb besloten dat ik mezelf meeneem naar ronde 6
Mijn menstruatie is anders dan anders. Maar als het innestelbloeding geweest was, dan had ik vandaag toch niet wat bloed moeten verliezen???
Vanaf het begin heb ik mijn gevoel bij ronde 6. En hoop dat dat gevoel me niet in de steek heeft gelaten al die rondes. Kweet ook niet waarom. Heb er nu nog niet super gevoel bij. Maar komt omdat ik nog een beetje zweef tussen ronde 5 en 6. Maar heb meer met ronde 6 dus, hihih. Ik kijk het deze dagen aan, hoe het gaat met bloedverlies. En anders kan ik altijd eind van de week nog ff een testje doen hè meiden.
Ik heb voor mezelf de keuze gemaakt om wat rustiger aan te doen met therapien. Het revalidatieteam heeft ook aangegeven dat ik gewoon een keuze moet maken in wat ik eerst wil en dan, want alles tegelijk kan gewoon niet. Mijn lichaam krijgt dan niet te kans om te herstellen van bijvoorbeeld fysio behandeling/training.
Ik hoop dat deze nieuwe ronde me veel geluk gaat brengen en dat ik eind aug in Luxemburg positief mag testen. Ook heb ik besloten wat meer aan mezelf te denken. En niet alleen de dingen die MOETEN, ik moet niet van alles willen MOETEN. Dingen mogen en bij mij ervaar ik de laatste tijd heel vaak dat ik zeg: ik moet dit en moet dat. Enige waar ik beetje voor leef op het moment is therapie en mij beter voelen.
Gelukkig deze week niet veel therapie en geeft me stukje rust. Ik kan nu meer genieten en vooruit gaan kijken naar vrijdag 1 aug. Een datum die moeilijk voor me is. Omdat ik dan eigenlijk mijn auto moet inleveren als ik het gled niet optijd bij elkaar heb. Heb vandaag ook gebeld met de leasemaatschappij en die man heeft in eigen persoon na het hoofdkantoor gebeld en voor mij uitstel weten te regelen tot sept omdat hij vind dat ze mij mijn auto niet mogen afnemen. Dan komt ie in depo en ik raak mijn vrijheid kwijt, terwijl ik zo mijn best doe om mijn auto te redden. Dus daar ben ik heel dankbaar voor.
Maike Sanne ik duim voor je meis. Hoop echt dat het deze ronde raak voor jou mag zijn en dat je Tijgertje gezelschap gaat houden.
Ester hoe is ie met jou en je gezondheid meis? Wanneer is je nod?
Fleur voor jou ook spannend, hebben je hier al tijd niet gezien meis
Joke dank je voor je extra duimen bij mijn nod! Misschein helpen ze toch nog een klein beetje!
Liefs Nathalie