overgewicht en zwangerworden

goed zo natalie....kies maar lekker even zelf uit wat nu het beste voor jou en je lijf is.....
ennuh...ik ga zo duimen dat het goed komt met je auto....... ik zou het echt belachelijk vinden als hij werd afgepakt....je hebt 'm toch nodig.......
is daar nou geen potje voor of zo??

hier verder alles rustig..... sinds gisteren lijkt de ontsteking wat terug te trekken...... mijn gewrichten lopen wat soepeler en alle insectensteken die allemaal heftige vormen aannamen omdat ze gelijk gingen ontsteken trekken ook allemaal bij..... heb ook zere borsten dus   begin stiekem wat hoop te krijgen en ik had mezelf nou juist beloofd dat vooral deze ronde niet te hebben...........stom he......
als ik 'gewoon' 24 dagen aanhoudt zit ik volgende week maandag op nod....dus 4 augustus.... maar heb wel 10 a 11 dagen gebloed deze keer door miskraam en daarna natuurlijk gelijk geklust.......... dus alles is mogelijk.............. ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn......en per dag te zien dat ik alles weer gedaan krijg........ anders ga ik teveel hoop krijgen en dan wordt het zo'n enorme teleurstelling........daar wil ik mezelf voor proberen te beschermen nu...........dus lekker nuchter blijven...... ik doe voor spek en bonen mee deze ronde haha

Ja we gaan onzelfs beschermen hè meis. Dat je denkt van mijn lichaam heeft nu ff tijd nodig. En we zien het wel. Maar dan stiekum hoop je toch wel. Zeker als je heel dicht bij je nod zit en dan weet je het op gegeven moment niet meer, hihih

Tis ook wat allemaal. Ken het als je lichaam niet mee werkt zoals jij graag zou willen en steeds tegen onstekingen, pijn e.d. moet vechten.

Wens je in elk geval heel veel geluk en hoop idd dat de ontstekingen nu een beetje weg trekken.

Ik ga nu lekker slapen. Kom morgen nog wel ff weer kletsen

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08

Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje         04-08-08
Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike

Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje             29-07-08  
Fleur,35 jaar                                 14e ronde - 1e kindje          01-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd!  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009

?????????????? wie komt er tijgetje gezeschap houden?????????

Joke hoe is ie met jou meis? Jou nod is volgende week. Ohh nee zondag toch?
Hoe voel je je? Kun je een beetje tegen dit lekkere weertje of is het je te warm?
Ik ben de hele ochtend al een beetje aan het rommelen. Zag me er vanmorgen niet echt kans over. Maar als ik zie wat ik nu al gedaan heb, ben ik best trots op mezelf. Ik moet het gewoon in delen doen allemaal. Ik merk nu echt dat ik ff langer moet zitten. Want heb vanmiddag ook nog fysio en kan daar moeilijk al afgepeigerd aankomen, hihih. Ohh zit me net te bedenken dat ik me dan maar ff om moet kleden dalijk. Kan moeilijk met een rok op al die aparaten gaan zitten, hihih zie het al voor me.

Meiden had vanmorgen toen ik naar de wc ging weer tampon in gedaan en dacht net ff verschonen. Zit er weer amper wat in. Ik snap er niks van hoor. Gisteren heb ik dan wel wat bloed verloren. Maar vandaag lijkt het alweer stuk minder. Wou zeggen bijna weg, maar dat wacht ik nog ff af. Nu begin ik weer te twijfelen hoor! Neeee Nathalie je gaat gewoon rustig blijven en je ziet het maar wat er gebeurd.

Wou jullie ff hele fijne dag wensen! Mijn temperatuur was overigens vanmorgen 36,71 maar had kwartier eerder gemeten, maar dat maakt niet uit toch. Ik moest zo nodig naar de wc, hihih. Gisteren om 8.00 uur 36,75. het is nog niet mijn basistemperatuur, maar het is wel lager dan eind vorige week want toen zat ik veel op 36,9 of 37
Dus wat dat betreft lijkt het er toch op dat dit wel gewoon rd-tjes zijn. Al is mijn basistemperatuur ongeer 36,5

Wou dit ff met jullie delen!

Liefs Nathalie

aaaargh.....ik sta weer op de lijst.....haha wat stom he.....nu wordt het ineens echt....en nog spannender.....hellup...... wat een muts ben ik toch ook zeg....

nou joke.... ik ben blij dat ik er niet alleen voorsta.....want jij moet eerst....
wat zegt je gevoel??

goed van je natalie dat je tevreden bent met wat je nu kunt en doet!! ik weet hoe moeilijk dat is.... ikzelf zit als ik niet op let altijd alles te vergelijken met 'voordat ik ziek was'     ...
maar ja.... zo zal het nooit meer worden en dan wordt je nooit gelukkig met jezelf...
ben nu ook alweer heel tevreden met hoever mijn lijf nu is na alle tegenslagen van afgelopen weken.....het lijkt alweer iets op te knappen en in elk geval niet weken achteruit te gaan ........

zou het dan toch ....?????????    
ik word gek van mezelf ...haha

hoi,

ester, spannend hoor, ik kijk straks weer ff wanneer je nod is.

nathalie, het blijft spannend bij jou hoor.
erg raar dat je zo een rare "menstruatie" hebt.
als het zo blijft ga je dan nog wel eind van de week testen? of wacht je af tot eind volgende berekende nod?

joke, voel je al wat?

hier zegt mijn gevoel deze keer nee. vorige keren twijfelde ik altijd, en nu zegt gevoel nee. geen idee waarom hoor, hihi, dit terwijl klusweek net voorbij is.

nou, we wachten het gewoon af.

liefs

Hoi hoiii

Spannend allemaal hier.. Joke ook al bijna nod en ester weer op het lijstje !
Nu hopen dat we allemaal bij Tijgetje op het zwanger lijstje komen!!!
Mijn nod vandaag,maar nog geen rdtjes te bekennen...we wachte het af...

Joke wat denk je zelf ???   ongi of niet ??

Bloemetje.. Mijn gevoel zegt ook ongi bij mezelf,maar je weet t nooit he ;)

Nathalie... dus toch nog veel gedaan in hh ! Doe je wel rustig aan meid??

Ester.. spannend weer op het lijstje. Hoe gaat het nu ?

Hi Meiden, hier was ik ook weer ff. Weer terug van fysio en ff kort de stad in. Was zo moe dus dacht ga lekker naar huis. Ik ging heen met 30 graden en kom terug met 17 graden. Rara hoe ik dat doe? Nou we nemen heel veel regen en onweer erbij! Echt de hele straat staat hier blank meiden. Onderweg kapotte bomen enzo. En de buurvrouw haar keuken en halletje is onder water. Ik hoop echt zoo dat dat ons bespaard blijft. Ik was net naar de wc geweest, maar had niet doorgetrokken hoor. Maar ff afwachten hoe het verder gaat.

Soms kan ik dingen goed verwoorden meiden. Maar natuurlijk vind ik het moeilijk dat ik dingen niet zo kan zoals ik graag wil. Ik heb vandaag wel wat dingetjes gedaan. Maar dat steld echt niks voor vergeleken bij wat er allemaal gedaan moet worden. Ben blij dat ik dat vanmorgen gedaan heb en verdeeld over de ochtend. Want ben nu echt moe. Zit te gapen achter mijn laptop. Kweet ook nog niet wat we gaan eten ofzo. Maar kan ik me nu ook niet druk om te maken. Ga er zeker niet meer apart voor naar de winkel, we zien het wel. Heb vast nog wel wat in huis.

Ik denk dat ik eind van de week zowiezo ff test. Niet omdat ik denk dat ik zwanger ben nu. Maar meer om uit te sluiten, omdat ik ook die behandeling bij osteopaat heb. Weet al voor 99% zeker dat ie toch negatief is. Heb het idee dat mijn lichaam raar aan het doen is. Nu lekker negatief testen en uiteindelijk blijkt het toch anders. Maar ach we zien het allemaal wel meiden. Ik ben nu vooral de dagen aan het aftellen voor lekker weekendje weg! Kijk daar echt zo naar uit hè, ben daar echt aan toe. Het liefst bleef ik langer, maar ja.

Hoe is het weer bij jullie meiden?
Maike Sanne weet jij al wanneer je wil testen?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan