overgewicht en zwangerworden

hoi,

hier is het heerlijk, zonnetje, en pff, wat warm.
hier mag wel ff regenbuitje gaan vallen. hihi, maar pas wanneer me was droog is.
vandaag ook lekker veel gedaan in huis, van boven tot beneden schoongemaakt.
twee wasjes draaien, een hangt te drogen, een zit er nog in. en staat nog een mand klaar om te strijken.
dus morgen gaan we alles maar weer eens strijken.
dan kunnen we er weer helemaal tegenaan. voordat hond komt, ff alle achterstallige dingen bijgewerkt, en nu bijgewerkt houden. dat is meestal het moeilijkste. hihi.

heb sinds half uur wat steken in mn buik. maar hecht er geen belang aan. gaat ook net zo goed wel weer over. ook stelt het niet veel voor, maar voel het wel.

nathalie,
zo eey, het is flink tekeer gegaan dan bij jullie, dat was zaterdag hier, maar heb er toen niets van gemerkt, zat toen in zeeland. maar hier stonden ook heel veel straten blank, en gras was gister nog helemaal doorweekt hier in de buurt.
hopelijk blijft het bij jullie gespaard. is niet erg fijn als je huis onder water komt te staan.

liefs

hallo

hier is het ook lekker weer. ik heb net nog even in het zwembad gelegen heerlijk was het. (28 graden was het om 15.30 u) tja het warme zuiden he. hihi
Om eerlijk te zijn heb ik 3 k.. dagen achter de rug. Ben gisteren thuis gebleven van het werk. Ik heb nl erge last van hooikoort. Ik heb de hele zondag en gisteren zo'n jeuk gehad in mijn ogen. was gisteren om 8 uur al bij de dokter. heb nu andere druppels gekregen en die werken wel. duurt alleen erg lang voordat ze werken... Ik durfde gewoon niet met de auto te rijden.
Verder ben ik vandaag wel gaan werken, alleen voelde ik me daar erg beroerd. ben de hele dag misselijk geweest. en ik ben dus ook weer eerder naar huis gekomen. eenmaal thuis ging het wel weer.
Ik ben hartstikke moe. zondag lag ik al om 20.30 uur in bed en heb echt goed geslapen die nacht. gisteren al om 21.30. en ik denk dat het vandaag ook optijd is. ik heb net ook al een half uur geslapen op de bank.
Mijn collega vroeg al of ik zanger was. ( ze weet dat we bezig zijn) ik zei al, ik hoop het. We zullen het wel zien. nog even wachten.
Trouwens heb me net gewogen en was weer 0,4 kg kwijt. (en dat voor op de middag, normaal weeg ik me alleen s'morgens)

Groetjes joke

Hallo dames,

Sorry dat ik niet wat eerder van me heb laten horen maar heb het heeeeeel erg druk met me werk. Daarbij heb ik nu ook nog een bacterie in me gezicht dus het schiet niet echt op.
Ook ben ik weeeeeer ongesteld geworden dus het zit niet echt mee.
Heb ook een plus punt ik ben met me kleding naar 2 maten kleiner gegaan en de dietiste was tevreden.

Maar oke genoeg over mezelf hoe gaat het met jullie?
Heb wel alles terug gelezen was ik wel eff zoet mee hoor.
Nathalie ik hoop dat het goed uitpakt voor je.
en joke sterkte met je hooikoorts   is echt ku. als je dat zo erg hebt.

Dames ik laat jullie niet zo lang meer wachten

Groeten tot schrijfs
Fleur

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-07-2008 10:41:10'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje         04-08-08
Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08
Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje             29-07-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd!  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009

?????????????? wie komt er tijgetje gezeschap houden?????????

Fleur.. leuk dat je er weer bent, wel balen dat de rdtjeszijn gekomen !!

Nathalie.. mijn nod is vandaag, maar nog niks te bekennen gelukkig
Ik ga er vanuit dat het morgen verschijnt.
Ben er deze maand ook erg rustig onder,we zien wel wanneer de rdtjes komen,
Zou natuurlijk super zijn dat ze wegbleven want dan kan ik op mn zus haar verjaardag het aan ze vertellen (dan zou ik 8 weken zijn) Maar daar gaan we niet vanuit.
Heb het gevoel dat ik ongi ga worden
Niet omdat ik nu al buikpijn oid heb, maar dat zegt mn gevoel.
Ga daarom ook niet testen. Vriendlief zegt al telkens ga nou testen, die vind het spannender dan ik,deze ronde haha.. Maar ik wacht gewoon nog een paar dagen af. Tegen de tijd dat het vrijdag is, zijn de rdtjes vast al gekomen en zo niet.. ja dan misschien een testje..   We zien wel !!

Joke.. jaaaa.... dat klinkt wel heel erg op een zwangerschap meid !!
Wacht je hey nog even af, of ga je eerder testen ??
Spannend ! K duim voor je !!! (duim je dan ook even voor mij hihihi)
Maar zon last van hooikoorts? Jakkes zo vervelend !
Ik zelf heb er ook last van !!   Ging nu een aantal weken goed, maar vrijdag ging het weer mis ! Ik was in de winkel en ineens begon mn oog te prikken,bijten en te tranen !
En dat in de supermarkt ! Liep er dus om met een gigantisch rood oog en deed erg zeer dus snel met zuslief naar huis.   Toen maar oogdruppels gehaald...
Ging daarna beter maar ook zatrdag weer last en vanmiddag weer jeuk !
Lastig !!
Hoop dat je er snel geen last meer van hebt !!

hey dames hier was ik weer ff. tja ik moet gewoon superveel werken momenteel omdat t vakantieperiode is. Dan heb ik altijd heel veel onregelmatige diensten en lange dagen achter elkaar. Meestal ben ik dan niet meer in staat (lees: geen zin) om nog te lezen/schrijven. Vervolgens komt dan zo'n punt dat als je dan weer ff gaat lezen je gelijk twee of drie dagen moet lezen....AAAARGH en dan zakt me de moed weer in de schoenen. Ik wil niemand tekort doen dus ik probeer op iedereen te reageren en dan lukt t allemaal ff niet....sorry sorry...

kijk en nu moet ik weer ff bijlezen ben alles alweer vergeten...dus ga ik zo weer doen en reageer ik nog een x...

Met ons gaat t iig wel heel goed. Heb vorige week de 2e echo gehad en die was goed en de kleine al zien zwemmen. Vervolgens kregen we wel te horen dat m'n schoonzusje (die was gelijk met mij zwanger) een leeg vruchtzakje had bij haar echo en daarna dus gecuriteerd moest worden en vandaag kreeg ik t bericht van een goede vriendin dat haar kindje niet levensvatbaar is en volgende week moet de zwangerschap afgebroken worden....dan word ik in ene weer heeeel verdrietig en ook bang voor mezelf. Ze was immers al 19 weken!! maar ja, mijn wederhelft zegt al dat ik me wrs de komende 6 maanden en daarna ook nog een jaar of 18 zorgen ga maken...haha...daar heeft ie wel gelijk in natuurlijk. Volgende week vrijdag weer een echo voor de nekplooimeting, dus hopelijk dat we dan weer zien dat alles t nog doet en alles goed is....t blijft spannend denk ik..

nou meiden ga ff kijken of ik nog voor de rest kan reageren want ben weer es op t werk, as usual de laatste tijd als ik hier reageer....hihihi..
dag meiden, knuf

maike en joke spannend meiden! komt toch weer dichtbij he? Joke zo'n last van je hooikoorts? vreselijk zeg...ik heb er ook wel last van maar gelukkig niet zo extreem, en moet zeggen dat ik er momenteel helemaal geen last van heb...sterkte iig.

Nath, volgens mij moet je echt proberen om lekker met jezelf bezig te zijn (nee viespeuk dat bedoel ik niet....hahhaa, of toch ook wel is ook goed voor de ontspanning)
eerst jij en dan ff de rest. En tuurlijk is zwanger worden superbelangrijk, maar jij en jouw lichaam zijn nog veeeeeeel belangrijker. Soms ben ik bang dat je echt teveel bezig bent om naar je lichaam en al haar hintjes te luisteren....met de gedachte dat er een zwangerschap zit aan te komen. Tuurlijk zit die er aan te komen, dat komt vast allemaal goed....maar te gefocust zijn op je lichaam is ook niet goed. Je moet ontspannen, rust nemen....genieten van van alles en nog wat....zoals bijv je weekendje weg straks...dat zijn nu DE momenten om zwanger te raken...heerlijk weg van alles en met elkaar bezig zijn ipv werk, ziek zijn, en andere stress, levert vaak hele mooie resultaten op!
van mij iig weer een dikke knuf en dat geldt voor jullie allemaal natuurlijk....!!!!

tot snel meiden en sorry dat ik niet op allemaal gereageerd heb...bedoel t niet slecht

Terug
Bovenaan