overgewicht en zwangerworden

Goedemorgen Dames !!!

Nou ik zal maar metee met de deur in huis vallen ....
Heb de hele nacht wakker gelegen en besloten om te gaan testen en....

.....................Een licht streepje !!.................................

Ben onwijs blij, maar toch ook onzeker... want het is wel heel licht..
hij staat er echt.. de controle streep donker en de ander licht..
Ben ik nu zwanger ???

Nou dames, ik ben er niet eerder dan vanavond weer. We gaan een dagje naar het eiland met mn zwangere zusje en dr man..
Dus k zal me snel omkleden en dan ontbijten en weg..
(zal maar wat extra druifjes eten hihi)

Gezellige dag allemaal !

Dikke zoen Maike Sanne

geweldig meid!!! super!!
GEFELICITEERD!!!!
en ik had ook eerst een licht streepje....die wordt vanzelf donkerder ...vanaf de 6e week gaat je hcg fors stijgen dus je bent gewoon helemaal zwanger hoor!!!

super....geniet ervan meid!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Maike Sanne komt Tijgertje gezelschap houden.
Meis onwijs GEFELICITEERD wat goed zeg!

Joke wat naar van je hooikoorts meis. Ik zit vandaag te niezen en waterige neus
Heb nooit geen hooikoorts gehad en hoop dat zo blijft.

Fleur jammer dat de rd-tjes zijn gekomen meis. Gezellig dat je weer meekletst

Tijgertje meis, wat ontzettend nare berichten allemaal in jou omgeving. Dikke knuffff. Gelukkig gaat met jou & de kleine alles goed en je mannetje heeft idd wel het gelijk, hihih.En jij trouwens ook, ik moet ook meer aan mezelf denken. En die knoop heb ik dan isteren ook doorgehakt. Mijn mannetje zei ook al, denk toch eens aan jezelf. Al die revalidatietherapieen enzo. Blijf lekker wat langer in Luxemburg. De hele tijd wil ik graag naar Lux en toen ik aanbod kreeg om langer te blijven, ging ik redenen verzinnen waarom het nou zou kunnen. Hoe dom kun je zijn! hhihih. Nu besloten om lekker tot woensdag of donderdag te blijven. Dan ga ik weer naar huis, ff de was doen en dingetjes en dan zijn we nog aantal dagen thuis en dan heeft mijn mannetje eindelijk vakantie en kunnen we lekker genieten.

Tijg, het is niet zo dat ik mega gericht ben op zwangerschap. Het is meer dat ik me graag goed wil voelen. Heel erg met revalidatie bezig zijn de laatste maanden. En heb daarin ook knoop doorgehakt. Mijn lichaam kan dit niet aan. Deze ronde heb ik eigenlijk beschouwd al we zien het wel ronde, want wist van te voren dat er veel stress en gedoe zou komen rond mijn auto en andere dingen die geregeld moesten worden. Maar ja dan ga je je op gegeven moment zo voelen. En je lichaam gaat er wel voor zorgen dat je die signalen doorkrijgt en dan ga je weer twijfelen hè. Ik heb dan wel wat bloed verloren. Maar ik voel me nog steeds hetzelfde als daarvoor meiden. Dus al zou ik het me ingebeeld hebben, waarom is dat nu dan nog niet weg? Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch? Maar waarom blijf ik dan nog haken en kloppen dingen niet. Hier al geen bloed meer te zien hoor. Stelde echt niks voor. Heel weinig verloren. Dus tja aan ene kant heb je gelijk hoor. Moet gewoon meer genieten, afwachten en aan mezelf denken, dan komt de rest vanzelf. Er is meer in het leventje dan zwanger willen zijn. En daar ben ik nu meer van aan het genieten.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje         04-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd!  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009
Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje   Uitgerekend:

Jaaaaaaaa,
Maaike Sanne is zwanger!!
Van harte gefeliciteerd. ooh heerlijk, weer eentje erbij in ons topic, het gaat de goede kant op dames. heerlijk hoor.

nathalie, fijn dat jullie besloten hebben om langer te blijven in lux. en hebt besloten om meer aan jezelf te denken, dat is belangrijk.
je hebt inderdaad een rare ongi gehad. ga je nog wel proberen te testen, of wacht je gewoon volgende keer af?

tijgetje, wat   naar allemaal, hoop dat het jou allemaal gespaard blijft.
het is niet fijn zoiets te moeten meemaken.
maar het komt allemaal wel goed.

joke, neem je medicatie voor je hooikoorts?

dames, hier gaat het lijnen weer minder   op een of andere manier kan ik het niet volhouden, ik denk dat ik weer eens hard voor mezelf moet worden.
vanaf vrijdag, als we de hond hebben, dan zal ik wel meer beweging gaan krijgen gok ik.

liefs

Hallo allemaal,
Als jullie het niet erg vinden, dan wi ik graag met jullie mee kletsen.
Deze keer hebben we (nouja eigenlijk mijn man) besloten om het lekker geheim te houden tot we de eerste 3 maanden voorbij zijn, incl. het feit dat we gestopt zijn!
Nu mis ik het dus echt om met iemand te praten, want hoewel het voor de tweede keer is.... het blijft vreselijk onzeker!
Ook ik heb overgewicht. Ik zit nog onder de 110, maar op dit tempo gaat het een keertje echt over de grens. Mijn lengte is 178.
Zoals jullie al hebben begrepen gaan we voor de 2e ronde. We hebben al een zoontje rondwandelen. Bij Stijn zijn we in feb. gestopt en in juni was ik zwanger (met een onregelmatig cyclus). We zijn eind juni gestopt en nu (38 dagen) ben ik nog steeds niet ongi.
Het enige wat ik nu heel graag wil, is daadwerkelijk ongi worden, dan weet ik tenminste zeker dat alles werkt!!!
Weet iemand hoe dit zit?? Met de pil was ik altijd prima ongi, waarom duurt het nu dan zo lang? Ben nog nooit zo lang onderweg geweest!!! (Ohja, en de 2 testen waren negatief.....)
Verder heb ik een hoge bloeddruk (cadeautje van mijn eerste zwangerschap) en slik ik aldo med. Zijn er meiden die dat toevallig ook slikken??
Bij mijn eerste zwangerschap slikte ik dus geen medicijnen en heb geen idee of dit van invloed is! (Met deze medicatie mag ik gewoon zwanger worden hoor!)
Okay, dit was mijn relaas! Ik hoop jullie weer snel te spreken.....
Liefs

Hoi mama van stijn,

wat mij betreft, van harte welkom.
hoe het kan dat je nu nog steeds niet ongi bent, nou denk dat omdat pil een hormoon is en de ongi die je dan hebt niet een echte menstruatie is.
Denk ik.

ook ik slik medicatie, ik slik betablokkers om mijn onregelmatige hartritme in het gareel te houden. als ik deze niet neem, of een keer vergeet dan kan ik me vreselijk beroerd gaan voelen. de medicatie die ik nu neem mag bij zwangerschap, wel met controle, en wss ook geen bevalling thuis.
eerst nam ik andere(waarbij ik me ook wel stuk beter voelde) maar deze zijn erg gevaarlijk bij een zwangerschap. dus ja, dan is de keuze snel gemaakt he.

succes met zwanger worden van de tweede.
xx

Hallo Mama van Stijn, welkom! Hoe oud is Stijn nu? En je gaf aan dat je toen ook onregelmatige cyclus had, hoeveel dagen zat die dan? Nu zit je in ronde 2 en inmiddels op dag 38? Begrijp ik dat allemaal goed? Wanneer heb je voor het laatst getest?
Toen je bevallen bent van Stijn, daarna wel weer gewoon ongi geworden? Aan de pil gegaan of niet?

Jeetje veel vragen hè, hihih. Nogmaal welkom, klets maar gezellig met ons mee!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan