overgewicht en zwangerworden

hoi nat,
jammer van de negatieve test....hoe is het nou met de bloeding dan?? zet die wel of niet door?
mocht ik je niet meer spreken hierzo dan wil ik je heel veel plezier wensen in luxemburg!!! dat je maar mag genieten en goed uitgerust terug mag komen voor je volgende klusronde!!!

hallo meiden

Jah, de eerste 10 kg zijn een feit!!!!!!!!!! joehoe. eindelijk de eerste mijlpaal bereikt... ik dacht even dat hij nooit meer ging komen.hihi duurde zolang voordat er weer eens wat af ging... eindelijk, op naar de 20!!!

groetjes joke

hoi,

nathalie, meid, geniet ervan van je weekje weg. nou ja, tis bijna een week.
eventjes batterijtjes weer helemaal opladen.

joke, wat goed, de eerste tien, ik ben ook weer aan het proberen, maar het gaat toch vaak mis. moet echt weer eens de motivatie zien te vinden, hoe doe jij dat?

ester, wat raar al die klachtjes. ik hoop zo dat het raak is, en niet elke zwangerschap hoeft hetzelfde te zijn he.

liefs

hallo

bloemetje, mijn motivatie is dat ik zwanger wil worden.... andere pogingen van mij liepen ook op niets uit. nu weet ik waarvoor ik het doe. zo'n klein hummeltje. sinds dat ik me heb voorgenomen dat ik zwanger wil worden ben ik al aan het opletten en sinds mei ben ik met herbalife bezig. er zijn ook wel eens dagen bij dat ik het niet zo goed vol houd en dat ik spijbel hihi. maar dat moet ook kunnen vind ik. als ik me helemaal aan het schema had gehouden was ik er misschien al wel meer kwijt maar dan was ik misschien ook allang gestopt ermee. zo is het goed te doen.

nathalie fijne vakantie en rust maar eens lekker uit. is alleen jammer dat het weer niet zo geweldig wordt maar zoals nu is het ook  niet te doen.

groetjes

Joke ik ben trots op je!!!!! 10 kilo netjes hoor!
Bloemetje heel veel plezier met Buddy vanaf morgen!
Maike Sanne geniet lekker van je zwangerschap meis
Tijgertje ik hoop dat het bij jou allemaal weer wat in rustige vaarwater is en je je goed blijft voelen! Je blijft ons voorbeeld hoor meis, hihih
Ester ik duim heel erg voor je meis, hoop dat je weer zwanger mag zijn!
En dat het dit keer allemaal goed mag gaan, denk aan je!

Hier zijn de rd-tjes gewoon weer weg hoor, stelde echt niet veel voor
Maar ja test negatief dus niet zwanger, hihih. Maar ach geeft niet, ik ga lekker in Luxemburg genieten van het mooie weer en bijna vakantie met mijn mannetje
Dus echt fff lekker weg van alle het geregel en gezeik en gedoe. Maar gewoon genieten! En wie weet wat voor moois daar uit voort komt, hihih

Heb nu laatste wasje in de wasmachine, nog wat ditjes en datjes doen hiero. Ben de uren al aan het altellen, hihi. Nog 13,25 ongeveer hihih. Heb er echt veel zin in. En ben best wel benieuwd hoe de behandeling in Zeeland morgen gaat, maar dat horen jullie volgende week allemaal wel.

Meiden, kweet niet of ik nog langs kom (vast wel, hihih kweet dus niet hoevaak ik nog doei ga zeggen, hihih) maar anders heelll fijn weekend allemaal en duim voor jullie allemaal. Dat er geen rd-tjes komen en de zwangere beautiful girls onder ons de kleintjes goed groeien!

Liefs Nathalie

Grrrr Joke ik vind je een schat van een meid, maar ik wil GEENNNNN REGEN JA!
Okay okay 's avonds laat of 's nachts ofzo. Maar ik ga lekker op mijn ligbedje in de zon liggen in Luxemburg. Kom kei bruin terug, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie, dank je, dat komt wel goed hoor met Buddy.
Heb er echt veel zin in.
Ben denk ik vanaf morgen ook minder op het forum te vinden. Meer bezig met de hond, haha maar kan geen kwaad, zit hier al best veel.

Nathalie, geniet ervan.

Joke, hihi, dat probeer ik ook, maar dan nog blijft het moeilijk, blijf nog steeds hangen, en ja, dacht dat het mooie weer zou helpen. Maar niet dus. Maar vanaf morgen heb ik ook weer meer beweging. Dus daar gaan we voor.

Verder gaat het goed met me. Vandaag wel buikpijn. en net, toen ik komkommer in azijn wilde eten(wat ik normaal erg lekker vind) toen voelde ik me in ene beroerd voelen, maar kan ook het weer zijn, kan er niet zo goed tegen.

liefs

@maikesanne: ik heb de  vk gelijk gebeld omdat je vaak wel lang moet wachten. Uiteindelijk moest ik naar de gyn en daar kan je al vrij vroeg terecht voor echo etc. Had met 7 weekjes een echo en daarna nog één met 9 weekjes en nu volgende week bij 12 weekjes ook nog één in combi met nekplooimeting.

@ester:  toch misschien  zwanger? Dat zou mooi zijn zeg! hoop t voor jullie

@nathalie: meid geniet lekker van je weekje  luxemburg en sterkte met de therapie

@mamavanstijn: die  medicijnen zullen heus wel meevallen. kan me niet voorstellen dat ze meds geven terwijl dat het kind kan beschadigen. Was speciaal juist overgestapt van andere meds naar deze. En ach, zonder de meds heb je natuurlijk een veel grotere kans dat er iets misgaat ivm de bloeddruk toch?

@Summeke: hoe gaat t met je pup? lijkt me toch wel heel bewerkelijk hoor! net als iemand al zei, tis idd ook net een kindje...hondjes hebben toch ook puberteit enzo? haha...geweldig!

@Joke: 10 kilo!?!? Super meid! echt heeeeel goed. Ga zo door dan volgen de komende kilootjes ook wel. Petje af!

Voor de rest weinig nieuws. Voel me eigenlijk heel goed. Sinds een dag of 2 a 3 niet eens meer misselijk. Ook niet echt meer absurd moe, maar gewoon iets meer moe. Nog één dagje werken en dan twee weekjes vrij. Zal er dan ook niet al teveel meer zijn hier....Volgende week dus weer naar de gyn, ze hebben weer bloed van me afgenomen en dan krijg ik een echo met nekplooimeting. Nav de kansberekenigsuitslag moeten we rond de 20 weken een vruchtwaterpunctie of vlokkentest gaan doen. Toch wel spannend hoor.

hey meiden tot snel maar weer en een fijne avond.

Terug
Bovenaan