Overzicht ICSI/IVF

Hey Wendy,

Jeetje wat een gedoe allemaal..hier zit je helemaal niet op te wachten. Ik ben helaas nog nooit zwanger geweest dus ik kan je niets vertellen maar ik wilde je vragen of je nog iets bijzonders had gezien op de echo. Kunnen ze al iets zien? Al is het maar heel ieniminie?? Of dat ze er uberhaupt nog zitten? Ik vind het ontzettend balen voor je dat je zo je rustweken door moet. Ik ga morgenochtend weer voor controle, ik had er v.d week al 12 zitten..

Nou meid, kop op hè! Ik ben het ook zat, ik had al 2x botte naalden bij de Decapeptyl en die kon ik ook wel door de woonkamer smijten.

Mo

Deprì,
Ik ben ook nog nooit zwanger geweest, maar kan me je gevoel wel voorstellen. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je wel en niet voelt en of dat dan goed is of juist niet...
Ik wens je veel sterkte...

Ik ben (denk ik) nog lang zo ver niet als de rest hier. We zijn er net achter dat het zaad van mijn vriend niet goed is. We moeten 4 maart naar de uroloog. Die gaat kijken of er wat te doen is aan het zaad. Maar ik ben bang dat wij ook in het IVF-ICSI traject zullen komen. Ik heb daarom vanalles opgezocht op internet en had zoveel vragen en heb ze hier gedeponeerd. Maar ik heb wel door dat iedereen hier al lang in het traject zit... Jullie hebben het allemaal over spuiten en terugplaatsingen...
Ik zit hier denk ik niet zo op mijn plek. Niemand heeft volgens mij ervaring met een uroloog en  wat  hij zal doen als je er voor het eerst komt...
Wil iedereen wel heel veel succes, sterkte en wilskracht toewensen. Wat jullie doormaken staat mij nog te wachten, ik heb respect voor jullie doorzettingsvermogen.
Ik zoek deze topic wel weer eens op als ik ook zo ver ben maar hoop dan dat jullie allemaal gewoon zwanger zijn of al een kindje hebben...

Rezatess

Mo
33
17/2 4e echo, dond. 19/2 punctie..
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Bianca
30
Zwanger!!!!
3e ICSI

Suusjuh
25
19/2 intake gesprek
IVF/ICSI

Wendy
26
Wachtbankje, 8/2 TP gehad
2e IVF

San
37
maart beginnen met decapeptyl

Wijstje
37
30/1 begonnen Decapeptyl
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Mo
33
17/2 4e echo, dond. 19/2 punctie..
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Bianca
30
Zwanger!!!!
3e ICSI

Suusjuh
25
19/2 intake gesprek
IVF/ICSI

Wendy
26
Wachtbankje, 8/2 TP gehad
2e IVF

San
37
maart beginnen met decapeptyl

Wijstje
37
18/2  1e echo, punctie ?!?
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Hey meiden,

@Wijstje, hoe gaat het bij jou? Lukt het met spuiten? Je heb woensdag je eerste echo, spannend..Ik heb morgen mijn 4de echo (stimuleringsdag 14) er zaten v.d week al 13 eitjes die allemaal even groot waren dus dat gaat goed. Bij de vorige punctie had ik er 18. Ik hoop ook voor jou dat je een goed "score"heb. Waarschijnlijk heb ik donderdag of vrijdag mijn punctie.

@Depri, hou je het nog vol? Ik las dat donderdag voor jou een belangrijke dag is (), hoop dat al je inspanningen niet voor niets zijn geweest.

Mo

Hey Mo,

Hier alles goed. Zit nu op stimuleringsdag 4 en heb af en toe het idee dat ik al wat voel rechts en links, ik hoop dat het groeien van de eitjes niet te hard gaat, gelukkig woensdag al een echo dan kunnen ze de hoeveelheid nog altijd aanpassen. Ik voel m'n eisprong al altijd heel goed bij 1 eitje dus ik kan me zo voorstellen dat je nu eerder last hebt als er meer eitjes zitten.

Jij al je 4e echo? Zo te lezen een heel mooi aantal eitjes, dat gaat de goeie kant uit. Bijna de punctie of niet? Hoe heb jij die ervaren? Ik zie er namelijk wel een beetje tegenop.

Succes en laat even weten hoe het gaat.

Liefs Wijstje.

Hey Wijstje,

Ik spuit nu 150 Puregon en ze groeien iets langzamer dan de vorige keren. Ik heb meer dan genoeg eitjes zitten. Ik moet alleen nog even doorgaan, ik heb nu waarschijnlijk zaterdag de punctie. Nog even volhouden dus..ik ben dat spuiten en bloedprikken nu wel weer zat..

Jij gaat dus voor je 1ste punctie..spannend hè. Ik zag er ook vreselijk tegenop maar het valt mij achteraf erg mee. Zijn bij jou de eileiders doorgespoten? Geloof me dan valt de punctie mee. (ik spreek nu wel  voor  mezelf).  Ik ben alleen 's middags erg ziek (overgeven) ik kan niet tegen de narcoses/verdovingen..ach ja..Probeer je zo rustig mogelijk te houden, ik weet het het klinkt makkelijk maar probeer het. En daarna moet je ook je rust pakken hoor.

Nu eerst je echo, ik heb donderdag weer een echo,  en dan horen we weer verder. Ik hou je op de hoogte.

Mo

Hey Mo,

Viel zeker een beetje tegen dat de punctie later is? Maar goed dat de eitjes langzaam groeien, lijkt me beter dan dat het snel gaat.

Ik morgen 1e echo ja, ik ben wel benieuwd, zeker omdat ik rechts en links al wat begin te voelen. Kan me voorstellen dat ik minder moet gaan spuiten (nu 187,5 Gonal), omdat het anders te snel gaat, dat is de eerste keer toch een beetje afwachten.

Fijn om te horen dat jij op zich positief bent over de punctie. Ik weet niet precies wat ik moet verwachten dus ik probeer me er niet al te druk over te maken, dat lijkt me ook beter.

Ik laat morgen nog wel horen hoe de echo gegaan is en dan hoor ik donderdag weer van jou.

Succes ermee.

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan