Overzicht ICSI/IVF

hoi meiden....

ik ben gisteren terug gemoeten naar geertgen omdat ik zulke buikpijn blijf houden en pijn op de borst... en ik was ruim 2 kilo aangekomen....

nu heb ik een buik en inwendige echo gekregen... mijn eierstokken waren nog opgezet, en voor de rest zag alles er goed uit, niks om me druk over te maken...

ik moest vandaag bloed laten prikken om te kijken of mijn bloed wel dik genoeg is...??
en hij denkt dat ik zo ziek ben , omdat ik overstimulatie had, ik had 18 eitjes ( grote) de kleintjes nog niet meegeteld......
en ik moest volledige rust houden....en maandag weer terug....

nou die rust weken heb ik dus echt niet moet ik nog steeds op en neer hahahaha

en reza.....( sorry ik weet de naam niet helemaal niet meer) ik denk dat je toch wel een week of 6 verder bent voordat je weet ofdat je zwanger bent van je ivf, icsi
ik was wel zoveel tijd kwijt , ik weet niet hoe het met de andere meiden zit....

en alle meiden die mogen gaan testen heel veel succes en hopelijk krijgen jullie pos nieuws!!!!
en de andere meiden die nog bij mij op het wachtbankje zitten, nog even....

iedereen heel veel succes, gr wendy

Jee wat een verhaal zeg!

Ik vind 6 weken niet zo erg lang...  
We wachten al zo lang?
Maar ik was even bang dat we weer een half jaar verder zouden zijn.
Maar dan nog, elke week is natuurlijk lang als je ergens op wacht.

Hé Bianca,

Het is nog te doen met de spanning. Vanmiddag was even schrikken ben wat bruinachtige afscheiding verloren dus ik denk het gaat beginnen: de menstruatie. Gelukkig heb ik nu al een paar uurtjes niets maar heb daardoor toch geen goed gevoel meer over morgen.........

Voor jou dus ook spannende weken weer, hou vol ik hoop voor je dat driemaal scheepsrecht is.

En Marieke hoe is het met jou? Hou je nog vol?

X
Danielle

Hallo allemaal,

Ik hield het vanochtend dus niet meer vol. Heb de hele nacht gedroomd over zwangerschapstesten. Ik heb ze gisteren al in huis gehaald en dacht vanochtend; ik wacht niet meer tot morgen....en wat denken jullie?????

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!! ik had een heel dik vet plus teken.
Het is allemaal nog onwerkelijk maar ben stiekem ook heel erg blij.

Ik ga vandaag maar even bellen met de gynaecoloog hier in het ziekenhuis en vragen of ik mijn bloed nog moet laten prikken en hoe we nu verder gaan?

Danielle ik ben heel erg benieuwd naar jouw uitkomst?

(ik zie iedereen altijd glitters strooien, bij deze)

Groetjes Marieke

He Marieke,

Wat een geweldig nieuws! Van harte. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap krijgt.

He Sanne, vorige pogingen moest ik in principe altijd met een plasje naar het ziekenhuis en werd er bloed geprikt, maar tegenwoordig hebben ze liever dat je 2 keer komt voor bloed prikken zodat ze kunnen zien of je hormonen blijven doorstijgen.
Wat fijn dat je de utrogestan al mag afbouwen. Ik moet er mee door gaan totdat ik mijn 12 weken echo heb gehad... 5 Maart mag ik voor mijn eerste echo. Spanning dus! Ik heb er ook 2 teruggeplaatst gekregen, dus is het er 1 of zijn het er 2???

Bianca

Hé Marieke,

Proficiat zeg, geweldig! Ik moet vandaag om 11.30 in het ziekenhuis zijn ik ben bloednerveus maar door die bruine afscheiding heb ik er niet vertrouwen meer in.

Meid geniet ervan!!!

X
Daniëlle

Hey meiden,

@Marieke, Gefeliciteerd!!!!!!!!! Ik hoop zooo dat het bij ons nu ook eens gaat lukken...Gelijk al de 1ste ICSI bij jullie, wat goed! Ik zat gelijk je berichtjes terug te lezen puur omdat je toch een soort houvast zoekt voor als ze bij mij worden teruggeplaatst. Je bent in die 2 weken zo ontzettend onzeker dat je alles voelt...

@ Danielle, hoop dat je er helemaal naast zit en met goed nieuws komt...

Ik ben zelf weer op controle geweest en heb al 12 eitjes zitten (op 100 Puregon!), ik moet zondag weer heen en dinsdag en dan waarschijnlijk donderdag de punctie. Wordt het zo ontzettend zat allemaal.....

Mo

Terug
Bovenaan