Hoi hoi,
Allereerst Danielle en Marieke gefeliciteerd, super!!!
Lijkt goed te gaan op dit forum, als de andere meiden nu ook instappen in dit treintje... hadden we dat maar zelf voor het zeggen he
Bij mij is de onzekerheid weer in al zijn heftigheid aanwezig, vanaf begin al vaak bruinverlies, dat ging weer over tot het afgelopen vrijdag er weer was en zaterdag was het weer weg maar maandagavond ineens echt bloedverlies met een stolsel (sorry voor de smakelijke details ) en dinsdagochtend weer een stolsel en nu weer helemaal niets , alleen wat krampen waardoor ik soms denk dat het ieder moment los kan barsten, dit is gelukkig nog niet gebeurd!!
Dinsdagmiddag dan toch maar zkh gebeld want wordt hier echt helemaal super onzeker van. We mogen morgen komen voor een echo, wil echt heel graag van deze onzekerheid af, als het niet goed is dan is dat zo en we even maar dan kunnen we ook weer verder.
Hebben jullie wel de bekende zwangerschapsverschijnselen?? Ik heb nl echt helemaal nergens last van behalve van bovenstaande dan he Geen misselijkheid, geen gespannen borsten oid. Wel moe maar ja is dat van de zwangerschap of is dat de spanning van de afgelopen tijd????
Dussss zoals je leest veel onzekerheid waar hopelijk morgen een eind aan komt!
@Wijstje: ook hier positieve ervaringen met de punctie, ik kreeg een roesje toegediend waardoor ik de punctie echt prima te doen vond. Zag er zelf ook als een berg tegenop de eerste keer door alle horror wat iedereen schrijft maar dat was achteraf helemaal nergens voor nodig! Het werd volgens mij al eerder gezegd als je je een beetje rustig weet te houden is het zo voorbij!! Wens je iig veel succes!
t is zo wel een heel verhaal geworden
Nu maar gauw nog een uurtje werken!!
groetjes Sanne