Overzicht ICSI/IVF

Hé meiden,

Ook ik ben ZWANGER!!   Ongelofelijk maar waar en dat op vrijdag de 13e!!! Ik kan alleen maar huilen, nooit gedacht dat ik dit nog een keer zou kunnen typen. We moeten wel even afwachten met de bruine afscheiding welke kant dat uitgaat, maar toch maar positief proberen te zijn!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte! Ik hou jullie op de hoogte en het is weer bewezen dat het dus echt kan na al die jaren.

X
Danielle

Hoi Marieke en Danielle,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Dat geeft de mens weer hoop.

Even een update, ik ben uiteindelijk afgelopen woensdagavond ongi geworden na 13 dagen decapeptyl spuiten, vanmorgen uitgangsecho gehad en alles zag er goed uit. Ben vandaag meteen begonnen met stimuleren 187 Gonol. Hij zag aan elke kant 10 kleine eitjes en dat zag er goed uit, als een meid van 18/20. Nou zo voel ik me ook af en toe ondanks dat ik al 37 ben hihi. Nu voel ik me niet zo want ik ben ziek, de griep, dus dat is minder.

Op naar onze 1e IVF, ik vind het onwijs spannend en hoop dat wij ook gauw positief nieuws hebben.

Liefs Wijstje.

Hey Danielle,

Yeahhhhhhhhhh!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! Wat goed! Zo zie je maar dat je maar positief moet blijven tot het eind. Geeft mij en de rest weer moed.

Geniet ervan meid.

Mo

Whauw,

Op dit topic gaat het inderdaad de goede kant op zeg!!!
Danielle en Marieke van harte gefeliciteerd.
Ben echt heel blij voor jullie.
Ook echt fijn om te lezen dat het een goed eind heeft!!

Genieten hè.

Cis xxxx

Hallo allemaal,

Bedankt voor de felicitaties.

Ook wij zijn heel erg blij met dit nieuws maar zijn nog wel gereserveerd in onze blijdschap. Gisteren heb ik de gynaecoloog in het ziekenhuis hier gebeld en ik heb een afspraak gemaakt voor 5 maart. Dan ben ik volgens hun berekening ruim 7 weken zwanger en dan krijgen we een echo. Dan horen we ook of het er 1 of 2 zijn???
En of alles goed is uiteraard.

Ook nog even gebeld met de gynaecoloog in Dusseldorf. Hij adviseert vrolijk door te gaan met de Utrogestan (Joepie de poepie). In ieder geval tot aan de eerste echo.
Ik ben die pillen zo zat zeg!!! Bloed prikken vindt hij niet nodig. Dus wij mogen nu een kleine 3 weken wachten tot aan de echo.......

Danielle; hoe voel jij je? Ik hoop dat je geen afscheiding meer hebt gehad.
Hebben ze bij jou ook 2 embryo's teruggeplaatst?

Voor alle andere meiden zal ik duimen  voor goede resultaten.

Liefs Marieke

hoi hoi, ik heb een vraagje aan de meiden die nu zwanger zijn....

ik heb nog steeds buikpijn, hadden jullie dit ook, ik heb nu echt zoiets van ik word weer ong hoor....
morgen is het een week geleden dat ze twee emmys terug hebben gezet...

ikkan toch nog geen buikpijn hebben , doordat ik ong ga worden??

ik heb van de week wel een echo gehad en toen zag alles er nog goed uit maar ja dat wil niks zeggen natuurlijk. nou moet ik maandag weer terug...

ik zal echt blij zijn als het de 24 ste is hoor....

hoe gaat het verder met jullie meiden....
ik hoop dat iemand mij snle antwoord kan geven want ik heb het effe helemaal gehad....

ik heb nu volledige rust dus ook dat nog , dat ik dus helemaal niks meer mag nu...

tot snel meiden , kus van wnedy

Terug
Bovenaan