Overzicht ICSI/IVF

Hoi lieve meiden,

Ik zal bij het begin beginnen:
Om vier uur kregen we een goeie echo, er was zelfs al een kloppend hartje te zien  zag er dus allemaal goed uit.
Gyn wees een plekje aan waar het bloeden vandaan zou zijn gekomen.
Ze is klaar met de echo, haalt em eruit en er zit weer bloed aan....
Moet een nw echo afspraak maken voor over twee weken.
Staan we bij de balie te wachten, voelde ik het gewoon stromen, dus naar de wc en het bloedde idd.
Toen begonnnen de buikkrampen ook en niet te zuinig. Ik heb normaal maar weinig last van menstruatiekrampen dus deze waren al gauw heftig! Een halfuurtje onderweg (wij moeten uur en drie kwrtier reizen naar zkh) zijn we naar McDonalds gegaan, daar naar de wc, hele maandverband vol bloed, veel meer dan wanneer ik ongesteld ben??? ik verloor toen ook een groot stolsel.
Het bleef de hele avond bloeden met stolsel verlies. Om kwart over acht ging ik naar de wc en vond ik een lichtgeel zakje leek mij een vruchtzakje maar we zagen er niks inzitten ??? volgens de zw  kalender moet het toch al wel zichtbaar zijn, eind vd week zou het al een cm moeten zijn??? Nadat dit zakje eruit was waren de buikkrampen ook zo goed als over.
Vanmorgen zkh maar weer gebeld,  verpleegkundige gaat overleggen met de gyn en belt me terug. En daar wacht ik nu dus op.

Al met al zijn we dus nog niets wijzer......
Het rare is dat ik er niet eens echt van overstuur ben stom hé, ik heb het nl zolang ik weet dat ik zwanger ben  niet echt geloofd.
Misschien toch een voorgevoel....
wordt  vervolgd!

groetjes Sanne

Hey meiden,

@Sanne, wat een verhaal...wordt er stil van...wens je veel sterkte.

@Wendy, het is stil bij je..gaat alles goed?

Ik heb morgenochtend om 9.00 uur mijn punctie. gisteravond de Pregnyl gezet (rot ding), van mij mogen ze er wel uit want ik heb het gevoel dat ik op knappen sta .

Mo

Hey meiden,

@Sanne, wat een verhaal zeg, ook ik word er helemaal stil van.... En je hebt een kloppend hartje gezien, dat zou toch een goed teken moeten zijn? Kan het niet zo zijn dat er in eerste instantie  2 zaten en er nog  1 overgeleven is? Ik zeg ook maar iets want ik weet niet wat ik moet zeggen. Hopelijk krijg je nog een echo om te kijken of alles goed is.

@Mo, morgen de punctie, spannend, laat even weten hoe 't gegaan is. Die pregnyl is erg he? Hoeveel follikels had je bij de laatste echo? Ik heb morgen m'n 2e echo en dan hoor ik hopelijk wanneer de punctie is. Heel veel succes morgen, ik zal aan je denken en voor je duimen en laat aub even weten hoe 't gegaan is.

Liefs Wijstje.

Hé Wijstje,

Ik had bij mijn laatste controle 17 follikels. Niet slecht toch! En dat bij 150 Puregon. Ik zal morgen niet direct reageren want ik slaap wel bijna de hele middag.. maar ik laat je weten hoe het is afgelopen.

Mo

Hallo allemaal,

Vandaag controle gehad en er zaten heel veel eitjes aan elke kant 12, moet op gaan letten voor overstimulatie, mag nu niet meer spuiten, morgenavond om 23.00 uur pregnyl en dan dinsdag om 9.45 uur de punctie, spannend.......

Mo
33
17/2 4e echo, dond. 19/2 punctie..
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Bianca
30
Zwanger!!!!
3e ICSI

Suusjuh
25
16-04 start spuiten lucrin
ICSI

Wendy
26
Wachtbankje, 8/2 TP gehad
2e IVF

San
37
maart beginnen met decapeptyl

Wijstje
37
24-02 punctie
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf
Ivm hoeveelheid eitjes adviseren ze ons om er maar 1 terug te laten plaatsen als er een optimale bij zit dit ivm overstimulatie. Ik wil er eigenlijk 2 terug laten plaatsen (dat doen ze ook als er geen optimale bij zit) omdat ik bang ben voor een miskraam als ik er maar 1 terug laat plaatsen en dan heb ik nog niks. Klinkt misschien allemaal stom, maar ik heb al 2x een miskraam gehad en ik zou het mezelf niet vergeven als ik er maar 1 terug laat plaatsen en ik weer een miskraam krijg, maar de gyn zei dat ik ook aan mezelf moet denken want overstimulatie is natuurlijk wel gevaarlijk. Ik weet het nu dus even niet meer. Was heel positief, maar hierdoor zie ik het even niet zitten, net alsof het al gedoemd is om te mislukken. Gaat morgen vast wel weer beter. Kan niet wachten tot het dinsdag is want heb het gevoel dat ik op knappen sta, hadden jullie dat ook?

@Mo, ik hoop dat alles goed gegaan is.

Liefs Wijstje.

hey mo!!! hoe is het gegaan meid, ik hoop dat het allemaal meegevallen is!!!

het is idd stil geweest he vanuit mijn kant!! hahaha bijna afgekickt van de computer hahaha

maar ik ben zo ziek geweest, en nu blijkt dat ik HSS heb, dat is na overstimulatie...

maar het moet weer over gaan....

en de dokter heeft gisteren een test gedaan in de kliniek, omdat ik niet eerder naar huis mocht......en...... ik ben zwanger!!!

ik hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan, we hebben hier al 5 jaar opgewacht....

ik heb er wel een goed gevoel over dus dat scheelt ook wel weer he...

ik strooi jullie heel veel glitters toe *********************************************** want jullie verdienen het....

net nu we het opgegeven hadden is het toch nog tot nu toe goed gekomen...

mijn man zei na de punctie er word dus echt geen punctie meer gedaan dit was de laatste keer, en hij heeft gelijk.... we hebben wel bericht gekregen en  we hebben er 1 in de vriezer staan als het nog eens nodig is...  ( hoop het niet)

ik ga duimen voor ons allemaal....

dikke kus van mij

sanne wat een verhaal. ik hoop dat je nog een echo krijgt

wijstje ja voor ons gaat het eindelijk beginnen nu en idd ICSI ivm het feit dat het zaad zo slecht was bij de IUI al

en sinds de allereerste keer onderzoeken is het zaad erg achteruit gegaan

vandaar dus icsi voor ons

depri wat een goed nieuws!!!!!!!!!

nu hopen dat alles goed blijft gaan

liefs suus

Goedemorgen!

Ik heb gister mijn punctie gehad en ze hebben 15 eitjes gevonden!! Super toch! De punctie verliep erg goed alleen 's middags weer erg ziek geweest van de narcose. Maar ach..als dat het ergste is. Nu ben ik alleen wat stijf maar verders gaat het prima. Morgenochtend mag ik bellen hhoe de bevruchting is gegaan en dan dinsdag te TP.

@Wijstje, jeetje meid jij gaat er  in sneltreinvaart doorheen. Wat veel eitjes/blaasjes heb je, ik had er totaal 17 en dat voelde ik  al behoorlijk. Maar ja, beter zo dan niets. Je houd ons effe op de hoogte hè.

@Wendy, Superrrrrr wat goed! Ben heel blij voor je! Hoe voel je je? Alleen wordt ik nu wel een beetje bang dat er deze maand al een aantal meiden zwanger zijn geworden dat het bij mij wel niet zal lukken...Wij wachten ook al 6 jaar..Wij hebben ook afgesproken dat dit de laatste punctie was..mischien helpt het net als bij jullie..
Meid geniet ervan!!

Mo

Terug
Bovenaan