Overzicht ICSI/IVF

Dag meiden,

Sanne, wat een verhaal zeg. Ik duim nog steeds voor je en heel veel sterkte overmorgen!

Wendy, gefeliciteerd en welkom bij de club van zwangeren! Wel balen dat je zoveel rust moet hebben zeg. Wat doe je de hele dag om jezelf te vermaken???

Mo, hoe is de bevruchting gegaan en de terugplaatsing?

He Marieke, wat een kl**e streek van je baas zeg!!! Mijn leidinggevenden zijn juist vol begrip. Ik hoop dat je wel voor jezelf kiest en de tijd neemt om er weer bovenop te komen. Dan pas kan je er weer tegenaan op je werk toch?

Wijstje, is de punctie meegevallen of was het een traumatische ervaring? Ik hoop dat je een goed resultaat krijgt bij de bevruchting!

Ik heb inmiddels het gevoel dat mijn broeken al wat strakker gaan zitten. Van het eten kan het niet zijn want ik ben geregeld zo misselijk dat een crackertje volstaat als maaltijd... Verder lig ik nog iedere middag even op bed om te kunnen slapen. En ik leef naar 5 maart toe, omdat dat de echodag is. Aftellen dus!

Bianca

Hey meiden,

De punctie is heel goed gegaan, ze zeiden dat ik het heel goed deed, heb echt heel goed op m'n ademhaling gelet en dat heeft gehlopen. Ze hebben maar liefst 29 eitjes eruit gehaald en daarvan waren er 25 bruikbaar! Niet normaal he? Het zaad daarentegen was wat minder maar 1 miljoen, daar baalde ik van. Een onthoudingsperiode van 2 dagen bij ons is het meestal beter om een lagere onthoudingsperiode te doen, mocht er nog een volgende keer komen (dat hoop ik natuurlijk niet) dan houden we een langere onthoudingsperiode aan.

Ik wilde er eigenlijk 2 terug laten plaatsen ook als het 2 optimale waren maar de gyn adviseert mij om er maar 1 terug te plaatsen aangezien ik zoveel eitjes had en m'n eierstokken dus ook heel groot zijn ivm overstimulatie. Daar baal ik wel van, maar ik moet ook aan mezelf denken zegt de gyn/

Donderdag heb ik een echo om te kijken hoe 't met m'n eierstokken gaat en dan vrijdag om 9.15 uur bellen om te vragen of er bevruchting heeft plaats gevonden. Dus de komende dagen is het spannend.

@Sanne wat spannend voor je, ik hoop zo dat het nog goed is.

@Wendy, balen dat je rust moet houden, die kans is bij mij ook aanwezig. Hoe laat moet je donderdag bij Geertgen zijn, ik om 15.20 uur. Misschien zie ik je nog.

Succes iedereen.

Liefs en dikke knuffel WIjstje.

Dames in de MM:

Mo
33
wachtbankje..11 maart testdag
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25
16-04 start spuiten lucrin
1e ICSI

San
37
maart beginnen met decapeptyl

Wijstje
37
24-02 punctie
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Joepie
26
25 febr. inplannen afspraak IVF -
verpleegkundige
1e ICSI

ZWANGER!

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Bianca        
30
Zwanger!!!
3e ICSI

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Wendy
26
Zwanger!!!
2e IVF

Hey meiden,

Ik ben er weer..Alles ging helemaal okidoki! Ik heb een goede punctie gehad. Er waren 15 eicellen waarvan 8 bruikbaar en alle 8 bevrucht!! Ze zijn ook alle 8 helemaal doorgedeeld, er is een 7 cellig en eentje die nog verder was gedeeld Weet de banaming niet meer)  vanmiddag teruggeplaatst. Goed nieuws dus. Ik voel me ook erg goed, geen pijntjes helemaal niets! En nu maar weer héél hard duimen..

@Wijstje, wauw wat score. Ik hoop dat je niet teveel last hou. Wanneer is je testdag? Die van mij op 11 maart. Hoop dat we snel ook bij de zwangere mogen staan..

@Marieke, dikke  voor je baas!!

Mo

Hey Mo,

Wat super alle 8 bevrucht!! Hoeveel heb je er terug laten plaatsen? Mag ik vragen hoe het zaad bij jullie was, dat wij bij ons namelijk maar 1 miljoen (het minimale). Vrijdag bellen of er bevruchting is en dan terugplaatsing. Ik mag dan 15 maart testen.

Hoop dat maar voor ons heel positief nieuws mag brengen en dat wij naar het onderste gedeelte van dit lijstje mogen.

Dames in de MM:

Mo
33
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25
1e ICSI

San
37

Wijstje
37
24-02 punctie gehad, 26-02 evt terugplaatsing
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Joepie
26
verpleegkundige
1e ICSI

ZWANGER!

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Bianca        
30
Zwanger!!!
3e ICSI

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Wendy
26
Zwanger!!!
2e IVF
Liefs Wijstje.

Hoi!

Wauw, wat een hoop goede berichten hier! Alle zwangeren: van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Voor degenen die minder geluk hebben gehad: heel veel sterkte.....
@Mo: Tjaa, wat een mooi resultaat! Dat is gelukkig allemaal meegevallen! Nu op naar een positieve test!
Hier weer begonnen met de progynova voor ons enige eskimootje. Nu maar h open dat het goed ontdooit!

Liefs,
Ginger

Dames in de MM:

Mo
33
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25
1e ICSI

San
37

Wijstje
37
24-02 punctie gehad, 26-02 evt terugplaatsing
1e IVF

Ginger
32
4 maart echo van baarmoedersl.vlies
cryo van ICSI 2

Joepie
26
verpleegkundige
1e ICSI

ZWANGER!

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Bianca        
30
Zwanger!!!
3e ICSI

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Wendy
26
Zwanger!!!
2e IVF

hey wijstje ik moet om 12:50 erzijn.... dus ik zal je niet meer zien,

hoe gaat het nu verder met je.....

ik hoor je snel weer , gr wendy

Hey Wendy,

Hier gaat het wel, ik voel nog steeds vanalles in m'n buik, heb m'n broek maar open gedaan, dat zit iets prettiger. Ik hoop niet dat ik overstimulatie heb/krijg..... Hoe gaat het nu met jou?

Dan zie ik je inderdaad niet meer.

Had jij van die bolletjes utrogestan ook last van wit vloeien? Heb gisteren na de punctie ook een beetje oud bloed gevloeid, niet zoveel gelukkig.

Morgen echo, ik ben echt benieuwd, af en toe voel ik het toch wel hoor....

Laat morgen maar even weten hoe 't gegaan is, doe ik dat ook.

Liefs Wijstje.

Hey meiden,

Het is een beetje stil hier. Misschien geen zin of tijd om een bericht achter te laten, dat kan natuurlijk.

Ik mocht vanmorgen om 9.15 uur bellen om te vragen of er bevruchting heeft plaatsgevonden. Super zenuwachtig was ik. Van de 25 eitjes zijn er maar liefst 23 bevrucht!! Super he?

Gisteren heb ik een echo gehad om te kijken naar m'n eierstokken omdat ik zoveel eitjes had. De kans op overstimulatie is bij mij groot, daarom mag ik er ook maar 1 terug laten plaatsen, anders is het risico voor mij te hoog. Ik moet het rustig aan doen, naar m'n lichaam luisteren, goed drinken en plassen, niet tillen, me elke dag wegen. Moest eigenlijk vanavond zingen, had ik weer zo'n zin in, maar ik heb het maar afgezegd, misschien volgende week weer. De komende dagen maar even rustig aan doen.

Om 10.50 uur vanmorgen moesten we in het ziekenhuis zijn, we hadden onze dochter van 3 ook maar meegenomen, misschien brengt dat gelukt. Ze hebben een top embryo teruggeplaatst (een toppertje dus) was 8 delig/cellig (hoe noem je dat). Er waren er nog een paar van 8 en van 7 en van 6, dus super goed. Ik neem aan dat er dus iets ingevroren kan worden (hopelijk is dat niet nodig, maar je weet maar nooit). En dan nu maar afwachten. Ik durfde bijna niet te lopen toen ik klaar was.

Ik zal het overzicht even aanpassen.

Dames in de MM:

Mo
33
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25