Overzicht ICSI/IVF

Hey meiden,

Suusjuh heeft me op dit topic gewezen, wij hebben namelijk afgelopen woensdag te horen gekregen dat IUI geen optie is, omdat vriendje antistoffen aanmaakt tegen zijn eigen sperma en er dus heel veel zaadcellen afwijkend zijn of dood gaan.
We houden er na bewerking maar 0.2 miljoen over en dus 'mogen' we direct beginnen met ICSI...
We hebben nu tot woensdag de tijd gekregen om te beslissen of we ervoor gaan (al wisten we dat meteen al) en dan gaat hij ons inplannen bij een IVF-verpleegkundige.
We zijn benieuwd, maar gaan er vol voor!
Fijn om te lezen dat er hier al wat meiden zwanger zijn! Van harte en geniet ervan!

Ik voeg me ook even toe in het lijstje! Heb, als jullie het niet erg vinden een nieuw lijstje gemaakt van de zwangeren onder ons!

Veel succes allemaal meiden en fijn dat we onze vreugde en verdriet met elkaar kunnen delen!

Liefs Joepie

Dames in de MM:

Mo
33
17/2 4e echo, dond. 19/2 punctie..
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25
16-04 start spuiten lucrin
1e ICSI

Wendy
26
Wachtbankje, 8/2 TP gehad
2e IVF

San
37
maart beginnen met decapeptyl

Wijstje
37
24-02 punctie
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Joepie
26
25 febr. inplannen afspraak IVF -
verpleegkundige
1e ICSI

ZWANGER!

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Bianca        
30
Zwanger!!!
3e ICSI

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

hey meiden, wil iemand mij aub ook bij het rijtje van de zwangeren zetten , eindelijk is het dan zover!!!! vanavond moet ik weer terug naar de kliniek om te kijken of het vocht in mijn buik verminderd is....

iklaat jullie horen hoe het was...

gr wendy

Met alle liefde Wendy, Van harte!!!

Dames in de MM:

Mo
33
17/2 4e echo, dond. 19/2 punctie..
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25
16-04 start spuiten lucrin
1e ICSI

San
37
maart beginnen met decapeptyl

Wijstje
37
24-02 punctie
1e IVF

Ginger
32
half feb start progynova
cryo van ICSI 2

Joepie
26
25 febr. inplannen afspraak IVF -
verpleegkundige
1e ICSI

ZWANGER!

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Bianca        
30
Zwanger!!!
3e ICSI

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Wendy
26
Zwanger!!!
2e IVF

@MO heb je vandaag nog gebeld naar de gynaecoloog? Ik ben benieuwd naar je resultaat!

@Sanne; ik heb de afgelopen dagen steeds gekeken of je een update had geplaatst op het forum maar dat kan ik niet vinden. Heeft de gynaecoloog je nog teruggebeld nadat zij/hij heeft overlegd!

Hier gaat het zwaar kl...
Heb vanmiddag gebeld met mijn leidinggevende om me nog ziek te melden.
Heb namelijk heel veel last van migraine, vermoeidheid en tintelingen en voel me niet in staat om te werken. In plaats dat hij me feliciteert met het goede nieuws begint hij over mijn contract dat afloopt op 1 maart. Een aantal weken terug heeft hij mij een mondeling vast contract toegezegd maar nu zegt hij ineens; je bent ineens zoveel ziek dat we het daar nog maar eens over moeten hebben. Alsof ik dit voor mijn lol doe. Dus ik heb een gesprek met de bedrijfsarts aangevraagd; zegt hij dat hij met me meewil naar de bedrijfsarts !!! Als ik iets prive's te bespreken heb moet ik maar met mijn eigen HA afspreken. Dat heb ik vanmiddag gedaan en hij adviseert mij om mezelf voor onbekende tijd ziek te melden en vooral aan mezelf te denken. Hij geeft aan dat mijn leidinggevende geen recht heeft om bij het gesprek met de bedrijfsarts te zijn.
Ik zei al tegen mijn man; in plaats van een hoop zwangerschap vreugde drukt dit behoorlijk de blijdschap.

Verder gaat het wel goed.
Voel me onwijs zwanger en heb het idee dat ik al giga aan het groeien ben.
Mijn zus zei gisteren; wil niet lullig doen maar je kan het al echt zien!

@Daniëlle hoe voel jij je?
@Bianca hoe voel jij je?

@Wendy (depri) gefeliciteerd met je zwangerschap...

Groetjes Marieke

Hey meiden,

Hier begint het spannend te worden. Morgenvroeg om 9.45 uur de punctie. Ik heb het gevoel alsof ik vanbinnen op knappen sta, wat wil je met 24 follikels? Althans dat zei de gyn vrijdag, gisteren pregnyl gespoten, dat plekje is nog steeds gevoelig.

@Marieke, lief dat je nog aan me gedacht hebt. Wat belachelijk zeg van je baas, in plaats dat hij blij voor je is en begrip voor je heeft. Denk aan jezelf meid en aan dat kleine hummeltje in je buik, daar doe je het voor! Succes.

Iedereen succes.

Liefs Wijstje.

@Marieke en de rest,

De verpleegkundige heeft me idd nog teruggebeld, moet donderdag weer komen voor een echo, tot die tijd kunnen we alleen maar afwachten en heel hard hopen.
Toch denk ik zelf dat het voorbij is, mocht er toch nog wat zitten dan is dat wel een wonder!!

groetjes Sanne

hey meiden, ik ben gisteren weer terug gewest, nou is het vocht toegenomen. en moet ik dus nog steeds rusten.... en niet een beetje rusten maar heeeeeeel veel, poeh poeh dat valt echt niet mee maar ja is voor een goed doel.....

ik moet straks weer bloed laten prikken om te kijken of mijn bloed nog wel dun genoeg is , was tot nu toe wel goed...

en donderdag moet ik weer terug, over twee weken krijg ik de echo of er 1 of twee zitten hahahaha

wijstje hoe is het met je gegaan meid.... ik heb echt aan je gedacht.....duim voor je dat het meegevallen is....

en mo hoe gaat het met jou!!!

tot snel weer, xxx wendy

Terug
Bovenaan