Overzicht ICSI/IVF

Hee Wijstje,

Wat een ontzettende goede score zeg; 23 bevruchte eitjes.
Ik moet wel lachen toen ik las dat je nauwelijks durfde te lopen hahaha na de terugplaatsing. Ik wist nog dat ik bij mijn terugplaatsing met een volle blaas moest komen en ik na de terugplaatsing ontzettend nodig moest plassen hahaha.
Ik durfde niet te plassen, was veels te bang om het er uit te plassen.

Wanneer mag je een test doen?
Ik ga voor je duimen .

Groetjes Marieke

Hey Marieke,

Ik mag 15 maart testen. Hoeveel embryo's hebben ze bij jullie terug geplaatst? Zoals je misschien gelezen hebt bij ons maar 1 (ivm verhoogde kans op overstimulatie), wel balen, maar ja, mijn gezondheid is belangrijker, toch?

Wat belachelijk dat je baas je contract niet verlengd terwijl hij voor je zwangerschap iets anders me je afgesproken heeft, echt schandlig. Je hebt groot gelijk dat je rechtsbijstand in gaat schakelen, succes.

Liefs Wijstje.

Hoi Wijstje,
Bij ons zij 2 embryo's teruggeplaatst en donderdag hebben we een echo om te horen hoe of wat. Kan me voorstellen dat je baalt dat je er maar 1 terug hebt mogen plaatsen maar gezondheid is idd belangrijker, zoals je zelf zegt.
Gaan ze nu 22 eitjes invriezen?
Heel veel succes.
Liefs Marieke

Hey Marieke,

Bijna de echo, spannend!! Je laat wel even wat weten he? Weet jij toevallig nog hoeveel delig/cellig die embryo's van jullie waren?

De overige embryo's moeten nog 1 nacht blijven liggen in een soort van broedkast (hihi) en dan kijken ze welke ze in kunnen vriezen. Er waren een paar 8 delig, 7 delig en 6 delig en ook nog wat minder delig, waarschijnlijk zullen er nog wel embryo's afvallen die niet goed genoeg zijn om in te vriezen. Ik krijg vanzelf bericht hoeveel ze er in gevroren hebben.

Mocht deze poging niet lukken dan kan ik altijd de volgende keer 2 embryo's terug laten plaatsen. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is, maar op zich wel een fijn idee.

Liefs Wijstje

hey wijstje, hoe was het donderdag..... bij wisman...

ik heb nog steeds rust gekregen!! moet morgen weer terug, en van de week wil hij stiekum toch effe gaan kijken of er 1 of 2 zitten, nou ben benieuwd.....

en volgende week de echo om het hartje te horen....

heb wel wat ongiepijn maar ja dat hoort erbij schijnbaar??

ik hoop je snel weer te horen... gr wendy

Hey Wendy,

Donderdag op zich goed gegaan, eierstokken waren natuurlijk nog wat groot. Ben in kilo's niks aangekomen, ook geen verhoging, maar wel last van m'n buik, heel opgezet, net of ik heel vol zit en af en toe moet ik even diep ademhalen. Heb vandaag Wisman gebeld. Niet echt spoed waarschijnlijk  maar vind die pijn toch niet echt fijn dus ik heb gewoon gebeld en gezegd hoe en wat. Hij wil me morgen zien dus morgen moet ik even bellen om een afspraak te maken.

Hij heeft donderdag wel gezegd dat ik rustig aan moet doen, naar m'n lichaam moet luisteren, goed drinken en plassen, niet tillen etc.

Ik hoop gewoon dat dit geen kwaad kan mocht ik zwanger zijn, die vraag zul jij waarschijnlijk ook wel hebben.

Hoop dat alles goed is bij jullie en je misschien al iets kan zien op een echo.

Laat gauw even wat weten.

Liefs Wendy.

hey naamgenootje....

is goed van je dat je gebeld hebt!! je weet het nooit he....
ik moet morgen om half 6!! misschien zien we mekaar!!

en die buikpijn ja ik heb het ook gehad he maar ben toen wel in de HSS gerold....

en idd goed naar je lichaam luisteren... hetzelfde beleid als ik he...

en ik ben nog steeds zwanger!! nu 5,5 week... ben benieuwd morgen....

ik laat je wat horen, heb je misschien msn of hyves kunnen we daar verder buurten en wat makkelijker als hier..

ik hoor het wel, succes he, ik duim voor je en ik brand een kaarsje voor je....

doei doei
.

Hey Wendy,

Ik denk  al "naamgenoot"? Maar toen zag ik het, wat stom van me, maar goed, je wist wie ik was....

Heb jij last van je onderbuik, of aan de kanten van de eierstokken? Ik namelijk wat hoger naar mijn idee, meer richting m'n maag, zit eerder vol met eten, kan niet zoveel op, kan moeilijk naar toilet enzo. Af en toe ook onder in m'n buik, maar voornamelijk hoger, heel raar.

Ik sta op hyves ja, weet niet hoe je me kunt vinden maar misschien op Anuska van der Wijst Gemert. Jij komt toch uit Helmond of niet? Hoe heet je met je achternaam dan weet ik wie me eventueel uitnodigd.

Ýk ben benieuwd wanneer ik morgen terecht kan, hopelijk is er nog plaats, maar ze zullen hiervoor wel plaats maken denk ik. Vrijdag heb ik een uur en een kwartier moeten wachten.

Ik hou je morgen op de hoogte en jij mij ook he? Zo leuk dat je zwanger bent. Ik hoop ook echt dat heb bij ons gelukt is ondanks dat er maar 1 embryo terug gezet is. Misschien moet ik er maar niet vanuit gaan dat het de 1e keer gelukt is, maar ik heb toch hoop.

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan