Overzicht ICSI/IVF

Hey Sanne,

Wat verschrikkelijk van je miskraam. Ik weet helaas maar te goed wat je nu meemaakt (heb zelf 2x een miskraam gehad), het is niet niks. Eerst ben je blij dat je zwanger bent en dan gaat het mis.

Ik wil je even laten weten dat ik met je meeleef en ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes Wijstje.

He Sanne,

wat ontzettend k*t zeg. Ik wil je laten weten dat ik erg met je meeleef, want ik weet hoe het is om een miskraam te moeten doormaken.  
Bij mij sloeg vandaag de paniek toe, omdat ik ineens wat bruine slijmerige afscheiding had. Nu mag ik morgenochtend al voor een echo. Gelukkig is de afscheiding minimaal, maar toch...
Sannen heel veel sterkte de komende tijd!!!

Bianca  

Hoi allemaal!

Ik breek even in........

@ Wijstje............tja meid, ik volg je nog steeds.
Ik lees vol spanning je verhalen over jullie eerste (en tevens hopelijk laatste) IVF poging.........meis, wat enorm spannend voor jullie.
Ik denk aan je en druk je op je hart dat je je kalm moet houden.................zuster's orders..............
Ik blijf je volgen en hoop over een week of twee super goed nieuws te lezen hier!!!

Dikke kus Rimke

Hé Marieke,

Succes morgen met je echo, ik hoop dat alles goed is. Bij ons weten ook al veel  vrienden en collega's  dat we zwanger zijn, want ook wij zijn heel open geweest over het feit dat we een IVF behandeling ondergingen, ik vind het verder ook geen probleem.....kun je er ook met lekker veel mensen over kletsen!

@Bianca: Succes morgen met je echo!

Laten jullie ons wat weten?

XXX
Daniëlle

Hey meiden,

Marieke hoe was jouw echo?

Bij ons was de bruine afscheiding gelukkig loos alarm en we hebben te horen gekregen dat we nu ruim 8 weken zwanger zijn van een TWEELING!!!!
Ik was blij dat de afscheiding loos was, maar sloeg stijl achterover toen ik hoorde dat het een tweeling werd. Weer een spannende tijd tot de volgende echo op 30 maart!

Groetjes,

Bianca

Hee Bianca,

Wat een ontzettend goed nieuws zeg! een Tweeling! Gefeliciteerd met dit goede nieuws.

Wij mogen pas vanmiddag om 14:00 uur dus dat is nog even spannend!

Ik houd jullie op de hoogte,
Groetjes Marieke

Hoi meiden,

@ Bianca, dubbel gefeliciteerd!!!!!!! Wat een goed nieuws. Geniet ervan!

@ Marieke, ik hoop dat jij vanmiddag ook met goed nieuws komt. Spannend!!

Ik heb nog wel een vraagje aan jullie allebei..Ik mag pas 15 dagen nar TP testen (bloed) dat is dus woensdag. Nu voel ik totaal niets! Maar dan ook niets. Jullie begrijpen dat ik stijf van de zenuwen sta ook omdat dit onze 3e poging is. Wanneer hadden jullie getest? En maakt het dan niet uit dat ik Utrogestan gebuik, ik wil namelijk eerder testen, tenminste al ik het weekend doorkom...

@ Wijstje, hoe gaat het bij jou? Zenuwlopend he!

Mo

Hallo meiden,

Wij hebben zojuist een prachtig kindje gezien op de echo.
Het hartje klopt goed en regelmatig, de gynaecoloog was erg tevreden.
Volgens de berekening ben ik 7 weken zwanger en uitgerekend op 21 oktober 2009.
Over 2 weken gaan we weer naar de gyn voor een nieuwe echo....

Mo; ik heb de test gedaan op 13 februari, dat was 1 dag voordat het eigenlijk van de gynaecoloog mocht. Toen was die gelijk heel erg positief.
Wanneer mag jij officieel testen?
Ik gebruik ook Utrogestan maar volgens mijn gynaecoloog beïnvloed dat niet de uitslag van een test. Succes

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan