Overzicht ICSI/IVF

Hey Rimke,

Ik zou jij bijna vergeten te bedanken voor je berichtje. Wat ontzettend lief van je dat je me blijft volgen.

Het is inderdaad een hele spannende tijd. Van dat wachten word je echt gek. Dat is normaal ook natuurlijk als je zwanger wilt worden, maar nu is de aanloop al zo lang geweest  en dan ook nog tot 2 weken na terugplaatsing wachten, echt vreselijk.

Ik ga er maar vanuit dat het niet gelukt is, stukje zelfbescherming hoor, maar van de andere kant heb ik toch nog hoop zo lang ik niet ongi ben.

Je ziet het hier wel hoe het gaat, blijf af en toe eens kijken, dat vind ik wel fijn.

Met jou en je kleine meissie alles goed?

Liefs Wijstje.

Hallo meiden,

Ook wij hebben vanochtend gelukkig een kloppend hartje gezien. 7 weken en 2 dagen ben ik zwanger. Het hartje klopte regelmatig en het zag er allemaal goed uit. Wij zijn zo opgelucht!!

Sterkte voor jullie allemaal in jullie verdere behandeling!

X
Daniëlle

hey meiden.... ik ben net terug geweest naar de kliniek ivm blijvende buikpijn....

en nu weet ik waarom ik die buikpijn heb....

er zit er niet 1 en ook niet 2 maar 3!!!!!!

nu denkt de arts dat nummer drie niet zal blijven zitten omdat het nog zo klein was tegen over de andere twee.....

dus krijg ik donderdag opnieuw een echo en dan weten ze zeker hoeveel het erzijn en of het hartje klopt....

nou heb ik soms wel eens gelezen dat de hartjes al klopte met 6 weken, ik ben nu 6 weken maar ik zag nof niks hoor.... is dit dan verkeerd of is hete cht pas met 7 weken??
het zou toch niet zo zijn dat er geen 1 van de drie goed zijn???

ik hoop dat ik deze week nog kan slapen.... hahahaha

ik laat jullie het snel weten...
xxxvan mij

@Danielle; jij ook ontzettend gefeliciteerd met je goede echo.
Volgens mij ben je dan ook op 21 oktober uitgerekend of niet?
Gaan we gelijk op!

@Depri; spannende week voor jou. Ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt en mogelijk zou je dus een drieling kunnen krijgen?????

Groetjes Marieke

Hey meiden,

Wat jammer dat er niemand van jullie reageert op mijn berichtje. Ik snap wel dat degene die zwanger zijn er misschien geen zin in hebben, maar ik zit zo in onzekerheid en dacht hier wat hoop/troost te kunnen vinden, maar (bijna) niemand reageert op wat ik gisteren geschreven heb, dat vind ik wel jammer.

Sorry, maar ik moest het even kwijt.

Liefs Wijstje

Hey Wijstje,

Ik heb wel je berichtje gelezen en moet echt wel aan je denken. Ik kan je alleen niets zinnigs vertellen omdat ik zelf ook helemaal gek wordt van het wachten. Vanmorgen liep in ene het zweet over m'n rug en ben ik al de hele ochtend trillig in m'n lijf. Bij mij spookt het ook de hele tijd door m'n hoofd..

Ik wil ook een bevestiging net zo graag als jij en ik weet zeker dat de andere meiden net zo met je meeleven alleen weten die ook niet wat te schrijven..

Kop op hè!!! We moeten nog even doorzetten. (ik mag woensdag testen)

Mo

Hey Depri,

Wat een verhaal!!! Zeg maar nee dan krijg je er .......3!!! Meid wat een toestand. Ik hoop dat het allemaal dik in orde gaat komen en dat je weer wat beter gaat voelen.

Fijn weekend allemaal!!!!

Mo

Hey Mo,

Bedankt voor je berichtje.

Ik snap ook wel dat het voor iemand anders moeilijk is om wat te zeggen, maar je wilt zo graag een reactie op je berichtje. Als je dit niet krijgt dan lijkt het net of ze je vergeten, je snapt wel wat ik bedoel.

Erg he, dat wachten! Ik word er helemaal chagerijnig van. En dan is dit voor mij pas de 1e IVF poging, volgens mij bij jou al de 3e, of niet? Dan mag ik nog niks zeggen, jij hebt dit al zo vaak meegemaakt. Ik ga voor je duimen meid en hoop dat je volgende week een heel mooi berichtje hier achter kunt laten. Elke dag dat we niet ongi zijn is er weer een met hoop.

Kun je wachten tot woensdag om te testen?

Heel veel suc6 met wachten nog en we horen elkaar gauw.

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan