Overzicht ICSI/IVF

hey wijstje....

je weet inmiddels mijn verhaal he , van de hss......

het is zo raar allemaal , ik wist ook niet hoe ik me moest voelen... ik kon ook alleen maar afwachten tot de pijn weg ging, en dat is gelukkig gebeurd en ik ben wel zwanger dus dat wil allemaal niks zeggen....

ik ging er echt vanuit dat ik ong ging worden....
wanneer mag je nou precies testen, welke dag???

ik ben nog steeds aan het duimen voor je meid....

kop op he... en doe het een beetje rustig aan....

en wat betreft die acapuntuur.... ik wil niet zeggen dat ze niks kunnen maar ik wil wel zeggen dat de enigste is die kan zeggen of je zwanger bent ja of nee dat dat de arts is of de test , snappie.....

en die wachtweken zijn een hel ik weet er alles van..... probeer wat afleiding te vinden, al valt het niet mee...

ik ga aankomende week ook van alles doen , hahahah

dat het maar snel donderdag is,

ik denk aan je meid....

xxx van wendy

Hé Wijstje,

Meid ik heb je bericht gelezen en ik kan alleen maar zeggen, ik heb de laatste week ook geen buikpijn gehad, ik had zelfs de dag voor dat ik moest testen een lichte bloeding.....en toch was het goed. Ik weet hoe het voelt het wachten en je wil zo graag een bevestiging krijgen, maar bij iedereen is het  anders. Het belangrijkte is dat je positief blijft en ik weet hoe moeilijk het dat  is. Ik heb even gemist wanneer je mag testen?
In ieder geval sterkte met volhouden en ik hoop zo voor je dat het raak is....

X
Daniëlle

Hoi Depri,

Wat een verhaal zeg. Voor wat betreft die hartactiviteit die is er idd. al met 6 weken maar bij ons maken ook pas met 7 weken een echo omdat je het gewoon vaak nog niet kunt zien met 6 weken, dus kop op het is vast goed!! Hoop voor je dat deze week snel voorbij mag gaan.

X
Daniëlle

Hey meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet me goed.

Ik mag 15 maart testen, volgende week zondag dus. Dat duurt nog even dat weet ik, maar die tijd kom ik wel door. Gisteren heb ik lekker weer gezongen met m'n band, heerlijk is dat, even er niet aan denken. Morgen heb ik vanalles te doen en volgende week gewoon 3 dagen werken en voor ik het weet is het weer weekend. Volgende week zaterdag een feest van m'n werk, dan wil ik eigenlijk al testen als ik nog niet ongi ben, maar wie weet wacht ik toch tot zondag.

@Depri, hebben ze er 3 gezien? Jeetje zeg. Ben benieuwd donderdag. Jij ook succes met wachten want dat duurt ook lang, dat weet ik wel.

Iedereen veel succes en tot gauw.

Liefs Wijstje.

Hey meiden,

Ik heb het voor elkaar..ik ben nu compleet de weg kwijt..  De tranen stromen tijdens het tikken. Ik heb net een test gedaan...en ik heb een licht rose streep. Ik heb wel 100 keer geken maar hij staat er toch echt! Ik zit op dag 13 na de TP ik mag officieel pas op dag 15 (woensdag) de bloedtest doen. Ik hield het niet meer ik vloog tegen de muren op. En nu weet ik het helemaal niet meer . De één zegt dat Utrogestan geen invloed heeft de ander wel (in het ziekenhuis) en straks krijg ik woensdag te horen dat ik helemaal niet zwanger ben! Er zijn nog geen  te bekennen wel een rare buik.

Ohhhhhhhhh, ik word misselijk van de spanning. Na 6 jaar zieknhuis is dat ook wel een beetje logisch.

Ik weet het even niet meer....

Mo

hey meissie, het zou wel kunnen, ik heb op 8 februari mijn TP gehad en 19 februari heeft de arts een test gedaan en die was pos.....

en ben nu nog zwanger....( waarschijnlijk van een tweeling) zitten er op dit moment drie he... donderdag weet ik meer....

en als je het echt zeker wilt weten moet je effe een digitalen test gaan halen daar komt in te staan zwanger of niet....

ik was toen ook nog met de bolletjes bezig en die kunnen geen invloed hebben zei de arts....

ik hoop echt zo voor je dat je zwanger bent!!! het kan hoor.... ik ben ook na 5 jaar zwanger....

ik hoop je snel te horen.....

dikke kus van mij....

He meiden,

Mo, ik zeg gewoon gefeliciteerd meid! Volgens mij heeft de utrogestan geen invloed op de test en bij mij was de test ook positief op dag 13 na TP. Ik duim voor je en denk aan je!!!

En Depri, 3 ukkies in je buik?!? Das niet niks zeg. Ik heb met 2 al het gevoel dat mijn buik aan het groeien is....

Ik hoop dat jullie allebei een hele fijne zwangerschap tegemoet gaan! Mo, laat je het ons weten als je ook in het ziekenhuis een positieve test hebt?

Bianca

Terug
Bovenaan