hey wijstje....
je weet inmiddels mijn verhaal he , van de hss......
het is zo raar allemaal , ik wist ook niet hoe ik me moest voelen... ik kon ook alleen maar afwachten tot de pijn weg ging, en dat is gelukkig gebeurd en ik ben wel zwanger dus dat wil allemaal niks zeggen....
ik ging er echt vanuit dat ik ong ging worden....
wanneer mag je nou precies testen, welke dag???
ik ben nog steeds aan het duimen voor je meid....
kop op he... en doe het een beetje rustig aan....
en wat betreft die acapuntuur.... ik wil niet zeggen dat ze niks kunnen maar ik wil wel zeggen dat de enigste is die kan zeggen of je zwanger bent ja of nee dat dat de arts is of de test , snappie.....
en die wachtweken zijn een hel ik weet er alles van..... probeer wat afleiding te vinden, al valt het niet mee...
ik ga aankomende week ook van alles doen , hahahah
dat het maar snel donderdag is,
ik denk aan je meid....
xxx van wendy
je weet inmiddels mijn verhaal he , van de hss......
het is zo raar allemaal , ik wist ook niet hoe ik me moest voelen... ik kon ook alleen maar afwachten tot de pijn weg ging, en dat is gelukkig gebeurd en ik ben wel zwanger dus dat wil allemaal niks zeggen....
ik ging er echt vanuit dat ik ong ging worden....
wanneer mag je nou precies testen, welke dag???
ik ben nog steeds aan het duimen voor je meid....
kop op he... en doe het een beetje rustig aan....
en wat betreft die acapuntuur.... ik wil niet zeggen dat ze niks kunnen maar ik wil wel zeggen dat de enigste is die kan zeggen of je zwanger bent ja of nee dat dat de arts is of de test , snappie.....
en die wachtweken zijn een hel ik weet er alles van..... probeer wat afleiding te vinden, al valt het niet mee...
ik ga aankomende week ook van alles doen , hahahah
dat het maar snel donderdag is,
ik denk aan je meid....
xxx van wendy