Meiden,
Wat een spanning hier zeg! Mo, ik duim heel hard voor je, maar het ziet er goed uit! Laat je het nog even weten!
Wijstje, ik wil je heel graag helpen met alles, maar ben zelf nog zo'n leek haha! Ik hoop dat je inmiddels antwoord hebt gekregen. Ik snap dat je bevestiging wil hoor, het is ook allemaal niet niks!
Depri!! WAT!?!?!!? Tjeetje zeg, dat verwacht je toch ook niet! Je krijgt morgen dus opnieuw een echo?! Wel vervelend dat eentje zo klein is, maar misschien hebben die anderen dan wel meer kans...ik denk aan je!
De zwangeren natuurlijk van harte! Het moet goed blijven gaan hoor!!!
Bianca ook 2 hummeltjes! Lekker hoor! Geniet ervan!
Hier ook weer wat meer duidelijkheid! We hebben maandag een intake gehad bij een IVF-verpleegkundige!
Moet volg week woensdag ongesteld worden, dan moet ik op dag 3 bloed prikken en dan beginnen met clomid, voor 4 dagen. Om te kijken hoe mijn eierstokken reageren op hormonen...op dag 9 weer bloed prikken. Cyclus afwachten en op dag 2 van volgende cyclus beginnen met de pil. Tot 7 mei en 4 mei beginnen met decapeptyl...12 mei startecho...dan ben ik het even kwijt! haha, het is ook zoveel informatie! Als alles goed gaat heb ik in de week van 25 mei de punctie en een paar dagen later de terugplaatsing! Ben zo blij dat het zo snel gaat! Er gebeurt direct iets!
Heb ook al geoefend met spuiten en voelde niks! Viel me 100% mee!
Ik duim voor jullie en denk aan jullie allemaal!
Liefs Joepie
Dames in de MM:
Mo
33
wachtbankje..11 maart testdag
3e ICSI
Cis
29
April nieuwe ronde
2e ICSI
Suusjuh
25