Overzicht ICSI/IVF

Hé Mo,

Ik ga je ook feliciteren want de utrogestan heeft idd geen invloed op de test. Als je pregnyl gebruikt voor de eisprong zou dat wel invloed kunnen hebben maar niet na 2 weken nog denk ik......

Succes meid ik zou het geweldig voor je vinden!

X Danielle

Hey Mo,

Heb je toch al gestest? Ik kan het me helemaal voorstellen, je word gek van dat wachten.

Super meid, een streepje is een streepje zou ik zo zeggen. Dus woensdag heb je een bloedtest? Ik hoop het zo voor je meid, maar als ik een licht streepje zou hebben zou ik echt toch al wel blij zijn.

Voel je iets? Ben natuurlijk heel benieuwd, dat snap je wel, zit zelf op het wachtbankje en voel eigenlijk niks. Ik zou zo graag vanalles willen voelen, maar ja....

De laatste tijd zijn hier zoveel positieve berichten dat ik er bang voor ben dat ik nu (weer) niet aan de beurt ben....

Succes meid en hou ons op de hoogte he?

Liefs Wijstje

Hey meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb wel 1000 x nog gekeken maar die streeo stond er harstikke..ik heb het mijn vriend verteld zodra hij thuis was en hij was natuurlijk super blij maar ik ben toch wat voorzichtig. Klinkt stom maar na 6 jaar vertrouw je nergens meer op..ik wil het woensdag horen.

@Wijstje, ik moet eerlijk bekennen dat hij deze keer wel anders is dan de voorgaande keren. Ik had totaal geen napijn en ik ben de laatste dagen totaal mezelf niet. Ik heb nooit last gehad van de hormonen. Ik heb wel een "zware" buik, ik kan het niet zo goed omschrijven. Verders voel/merk ik helemaal niets!  Maar ik ben pas blij als ik woensdag een goede uitslag krijg..toch een beetje zelfbescherming denk ik.

@Depri, ik hoop dat je donderdag een goede echo heb.

@Danielle, ik heb alleen Pregnyl gespoten 2 avonden voor de punctie en ik zit nu al op 17 dagen dus ik denk wel dat de Pregnyl weg moet zijn..

@ Bianca, als het bij jou ook op dag 13 goed is gegaan moet ik ook maar positief denken...toch!

Nou meiden ik ben weer wat rustiger..ik hou jullie zeker op de hoogte en nogmaals allemaal bedankt!!

Mo

Meiden,

Wat een spanning hier zeg! Mo, ik duim heel hard voor je, maar het ziet er goed uit! Laat je het nog even weten!

Wijstje, ik wil je heel graag helpen met alles, maar ben zelf nog zo'n leek haha! Ik hoop dat je inmiddels antwoord hebt gekregen. Ik snap dat je bevestiging wil hoor, het is ook allemaal niet niks!

Depri!! WAT!?!?!!? Tjeetje zeg, dat verwacht je toch ook niet!  Je krijgt morgen dus opnieuw een echo?! Wel vervelend dat eentje zo klein is, maar misschien hebben die anderen dan wel meer kans...ik denk aan je!

De zwangeren natuurlijk van harte! Het moet goed blijven gaan hoor!!!
Bianca ook 2 hummeltjes! Lekker hoor! Geniet ervan!

Hier ook weer wat meer duidelijkheid! We hebben maandag een intake gehad bij een IVF-verpleegkundige!
Moet volg week woensdag ongesteld worden, dan moet ik op dag 3 bloed prikken en dan beginnen met clomid, voor 4 dagen. Om te kijken hoe mijn eierstokken reageren op hormonen...op dag 9 weer bloed prikken. Cyclus afwachten en op dag 2 van volgende cyclus beginnen met de pil. Tot 7 mei en 4 mei beginnen met decapeptyl...12 mei startecho...dan ben ik het even kwijt! haha, het is ook zoveel informatie! Als alles goed gaat heb ik in de week van 25 mei de punctie en een paar dagen later de terugplaatsing! Ben zo blij dat het zo snel gaat! Er gebeurt direct iets!
Heb ook al geoefend met spuiten en voelde niks! Viel me 100% mee!

Ik duim voor jullie en denk aan jullie allemaal!

Liefs Joepie

Dames in de MM:

Mo
33
wachtbankje..11 maart testdag
3e ICSI

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25
16-04 start spuiten lucrin
1e ICSI

San
37
maart beginnen met decapeptyl

Wijstje
37
27-02 TP gehad, wachtbankje, 15 maart testdag
1e IVF

Ginger
32
4 maart echo van baarmoedersl.vlies
cryo van ICSI 2

Joepie
26
21 maart starten clomid
16 april starten pil
4 mei starten decapeptyl
12 mei startecho
1e ICSI

ZWANGER!

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Bianca        
30
Zwanger!!!
3e ICSI

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Wendy
26
Zwanger!!!
2e IVF

Dames in de MM:

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25
16-04 start spuiten lucrin
1e ICSI

San
37
maart beginnen met decapeptyl

Wijstje
37
27-02 TP gehad, wachtbankje, 15 maart testdag
1e IVF

Ginger
32
4 maart echo van baarmoedersl.vlies
cryo van ICSI 2

Joepie
26
21 maart starten clomid
16 april starten pil
4 mei starten decapeptyl
12 mei startecho
1e ICSI

ZWANGER!

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Bianca        
30
Zwanger!!!
3e ICSI

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Wendy
26
Zwanger!!!
2e IVF

Mo
33
Zwanger!!!
3de icsi

Hey meiden,

Ik ben zwanger!!!!!!!!   Eindelijk na 6 jaar is het dan zover. Ik kan het nog niet bevatten, ik ben blij maar ook bang. Mijn waardes waren erg hoog (weet niet hoe hoog) maar ik was zeker geen twijfelgeval. Volgende week woensdag mag ik langskomen voor de echo...Gelukkig mag ik nu wel stoppen met Utrogestan (bleh!). Ik heb mzelf gelijk onderaan het lijstje gezet Yahoeeeeeee!!

@Wijstje, hoe gaat het bij jou? Ik hoop ook goed. Je moet nog even doorzetten.

@ Depri,   spannende dag morgen..

@ Joepi, je gaat een spannende tijd tegemoet, wens je veel sterkte!

Tot gauw weer allemaal!

Mo

Hey meiden,

@Mo, wat geweldig!!!! Van harte gefeliciteerd. Ik snap dat je het misschien nog niet helemaal kan bevatten na 6 jaar, maar eindelijk is het dan echt zover, super meid.
Het lijstje van zwangeren wordt steeds langer, dat moet natuurlijk ook.

Vandaag is voor mij de laatste dag Utrogestan. Ik voel helemaal niks en dat lijkt me geen goed teken. Als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik testen (mag eigenlijk pas zondag). Je hoort het gewoon niet zo vaak dat het de 1e keer IVF lukt, vandaar dat ik er maar niet vanuit ga.

@Danielle, hoeveelste IVF poging was dit voor jou? Ik zie namelijk dat je zwanger bent via IVF, maar niet de hoeveelste. Misschien kan ik daar hoop uit putten.

@Joepie, spannend ook bij jou, je 1e IVF. Kan me voorstellen dat je niet alles gehoord hebt, je krijgt zoveel informatie. Dat spuiten valt inderdaad wel mee, dat vond ik althans, dus dat gaat je wel lukken.

Veel liefs Wijstje.

JAAAAAAAAA MO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig zeg!!! Van harte meis!!!!

Ik heb de hele dag zitten loeren of je al iets getypt had, haha!

Wat fijn dat de waardes hoog waren en dat je zo snel een echo krijgt! Super!

Vriendje is jarig vandaag, dus had verjaardag...net was de visite weg en ging ik na het opruimen naar bed, zei nog tegen vriendje, neem even de laptop mee, want er was iemand op het forum die vandaag te horen kreeg of ze zwanger was, wil even zien of ze al gereageerd heeft! whaha! En wat fijn dat er goed nieuws is!!

Ik duim heel hard voor je dat het goed blijft gaan en dat je een mooie echo krijgt volgende week! Houd ons op de hoogte!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan