Overzicht ICSI/IVF

Hey wijstje,

tegelijk! hihi!
Balen dat je niks voelt, maar het hoeft natuurlijk niks te zeggen...ik duim voor je! ook al vallen ze er vanaf! Snap goed hoor dat je een dag eerder test! Het is ook al zo'n spannende tijd! Waar heb je gehoord dat de 1e IVF vaak niet lukt dan?!

Bij ons wordt het ICSI en inderdaad valt het spuiten mee! Ik heb er zelfs zin in! Nu pas krijgen we een kans, terwijl je elke maand zo goed probeert!!! Oneerlijk zeg!
Lees ook wel op zwangerschapspagina mee, forum over IVF/ICSI en daar zie ik heel veel meiden die bij de eerste ICSI zwanger zijn geraakt...geeft me erg veel moed en heb er een goed gevoel over. Heb vandaag naar acupunctuurpraktijk gebeld en ze hebben helemaal een standaard protocol als je ICSI gaat doen...goh...moet 4 mei met decapeptyl beginnen en  6 mei eerste behandeling...ben benieuwd!

Ik ga slapen, welterusten meiden!

Liefs Joepie

He Mo,
Nogmaals van harte! Laten we zeggen; ik voelde aan mijn water dat het goed zat. Ik heb een stuk terug gelezen en zag dat jij ook een dubbele terugplaatsing hebt gehad. Heeft de gynaecoloog iets gezegt van de dubbele terugplaatsing in combi met je hoge bloedwaardes? Ben benieuwd. Misschien worden het er wel 2! Geniet ervan.

Wijstje, dat je niks voelt wil helemaal niks zeggen. Als je terug leest zie je dat er zat meiden zijn die inmiddels zwanger zijn maar ook niks gevoeld hebben. En een eerste IVF poging kan zeker slagen. Mijn dochter is daarvan het bewijs!!!
Dus geef de moed nog niet op!
Sterkte met je laatste wachtdagen.

Bianca

@MO; super gefeliciteerd met je zwangerschap. De lijst met zwangere dames wordt steeds langer....Leuk!

@Wijstje; hoe is het met jou? trek je het nog een beetje?

@Daniëlle; met mij gaat het nog steeds niet echt lekker. Zoals je hebt kunnen lezen ben ik per 1 maart werkloos en nu bij UWV bezig om een ziektewet uitkering te krijgen.
Lichamelijk gaat het ook nog niet zoals ik zou willen. Ben heel erg moe en vooral heel misselijk....ook heb ik nog last van hoofdpijn en wazigheid. Ik moet nog steeds Utrogestan gebruiken (tot 10de week) en ik word helemaal misselijk van deze pillen, de geur is niet te harden BLEH!

Ach we doen het voor een goed doel houd ik me steeds vol maar echt genieten is er voor mij nog niet bij geweest.

Groetjes Marieke

Hallo meiden,

Het is hier bijna niet meer te houden, wat is dit erg zeg. De wachtweken bij IUI vond ik niet zo erg, dit is echt slopend.

@Marieke, moet je nog steeds Utrogestan nemen? Hoe dat zo? Ik heb gisteren mijn laatste dag daarmee gehad, ben op zich wel blij dat ik daar vanaf ben, verder geen klachten of zo, maar het is zo'n gedoe. Maar goed, ook dat doen we voor een goed doe.

Ik wacht gewoon nog rustig af. Ik ga zo lekker weg voor een optreden, even lekker zingen, even met m'n gedachten ergens anders.

Liefs Wijstje.

quote: MWV reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2009 20:40:56'));

Dames in de MM:

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25
16-04 start spuiten lucrin
1e ICSI

San
37
15 maart beginnen met decapeptyl
3e icsi

Wijstje
37
27-02 TP gehad, wachtbankje, 15 maart testdag
1e IVF

Ginger
32
4 maart echo van baarmoedersl.vlies
cryo van ICSI 2

Joepie
26
21 maart starten clomid
16 april starten pil
4 mei starten decapeptyl
12 mei startecho
1e ICSI

ZWANGER!

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Bianca        
30
Zwanger!!!
3e ICSI

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Wendy
26
Zwanger!!!
2e IVF

Mo
33
Zwanger!!!
3de icsi

Hey meiden,

Ik ben zwanger!!!!!!!!   Eindelijk na 6 jaar is het dan zover. Ik kan het nog niet bevatten, ik ben blij maar ook bang. Mijn waardes waren erg hoog (weet niet hoe hoog) maar ik was zeker geen twijfelgeval. Volgende week woensdag mag ik langskomen voor de echo...Gelukkig mag ik nu wel stoppen met Utrogestan (bleh!). Ik heb mzelf gelijk onderaan het lijstje gezet Yahoeeeeeee!!

@Wijstje, hoe gaat het bij jou? Ik hoop ook goed. Je moet nog even doorzetten.

@ Depri,   spannende dag morgen..

@ Joepi, je gaat een spannende tijd tegemoet, wens je veel sterkte!

Tot gauw weer allemaal!

Mo

Hoi meiden,
Wauw wat veel zwanger!!

Mo, super zeg na 6 jaar eindelijk zwanger. Gefeliciteerd en geniet ervan.
Ik las dat wij zo'n beetje hetzelfde hebben meegemaakt.  1e ivf, geen bevruchting. 2e icsi, niet zwanger, dus heb nog hoop bij de 3e icsi.
Ik mag as zondag weer beginnen met de decapeptil. En dan 27 maart weer uitgangsecho.

Ik wil iedereen die zwanger is van ivf/icsi natuurlijk heel veel succes wensen tijdens de zwangerschap en ik hoop dat er van ons nog veel mogen volgen.

Liefs,
San

Hallo allemaal,

@Mo: van harte gefeliciteerd meid, geweldig! Wel fijn dat je zo snel een echo krijgt ik heb er 3 weken op moeten wachten en ik vond dat wel heel slopend moet ik zeggen. In ieder geval geniet ervan!

@Wijstje: ik ben zwanger na de 1e IVF poging, en ik voelde in de laatste week voor de test ook helemaal niets, dus ik kan je wel goede hoop geven, ik hoop het zo voor je! Ik ben het trouwens met je eens dat de wachtweken na de IUI lang niet zo erg waren! Nog even een paar dagen volhouden meid!

@Marieke: ik heb even gemist dat je werkloos bent, ik dacht dat je even thuis was omdat je je niet lekker voelde! Nou succes met alles dan! Ik vind genieten ook nog moeilijk hoor het is allemaal zo onwerkelijk, alhoewel ik ook al behoorlijk wat kwaaltjes heb, maar het is zoals je zegt voor een goed doel!

X
Danielle

hey MO, super zeg!!!! ik ben zo blij voor je eindelijk dan na 6 jaar is het zover!!!!
ga er van genieten meid, al is het heeeel spannend...

wijstje, je hoeft echt niks te voelen meid.... je wet het gewoon nooit, en idd in de folder die je mee krijgt staat dat je er niet van uit moet gaan dat je zwanger bent van de eerste ivf, maar dat is gelul, want je had echt zulke mooie score!!!!! ik blijf voor je duimen meid....

en ook voor alle andere meiden natuurlijk, en de meiden die zwanger zijn geniet er van...

we hebben al een 1 ling bij een zwangere en een 2 ling maar ik ga de kroon spannen!!

ik heb nu op dit moment een drieling met alle drie een kloppend hartje...

effe iedere week blijevn kijken of het kleintje het goed blijft doen of dat het stopt met kloppen. want het was best een verschil met de andere twee....

en die fabeltjes van, je kan niet nog een keer zwanger raken nadat je al een bevruchting hebt gehad is gelul want dat kan wel, ik heb het dus wel....

de twee emmys zijn blijven zitten en we hebben er zelf dus nog 1 bevrucht, het blijkt dus dat met de punctie niet alle eitjes zijn aangeprikt....

en 1 hebben we dus zelf bervucht ,

dus het kan wel, oppassen meiden!!! hihihihi

ik hou jullie op de hoogte , dikke kus van mij

Terug
Bovenaan