Overzicht ICSI/IVF

Depri meid, heb gister de hele tijd het forum in de gaten gehouden, haha! Of je al nieuws had!

Een drieling....wauw!!!!! En wat knap dat jullie er dus zelf ook één bevrucht hebben! Dat geloof je toch niet! Als die 2 dus niet waren blijven zitten, was je gewoon spontaan zwanger geweest! Maar daar waren ze dus niet achter gekomen, ja misschien omdat je minder ver was dan je zou moeten zijn na de tp...of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?!

Geniet ervan meis, en wat fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden!
Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!

Liefs Joepie

hey hey ja idd drie!!! ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen....
ik kijk maar iedere week af nu ik weet ook niet wat ik anders moet doen nu....

WIJSTJE!!! hoe gaat het met jou meid....

ik hoop dat je weer snel hier langs komt....

iedereen een fijn weekend... xxx van wendy

Hey meiden,

Het begint nu eindelijk pas een beetje door te dringen. Ik heb gistermiddag lekker vrij genomen ik moest even tot mezelf komen, ik was kapot. Nu is het weer afwachten wat we woensdag te zien krijgen....

Ik lees trouwens ook steeds andere verhalen over Utrogestan. De één moet eerder stoppen dan de test dag, de ander moet blijven doogaan ook na een postieve test..Ik zelf mocht gelijk stoppen ermee behalve als het een cryo was geweest dan had ik wel door moeten gaan. Typisch toch? Ik heb nu ook alleen nog maar een trekkerig gevoel onder in mijn buik en ik eet anders dan normaal. Ik heb mijn collega een patatje pinda laten meenemen. Doe ik normaal echt nooit! Maar ach wat kan mij het schelen!

@ WIjstje, nog 2 dagen doorbijten meid, ik voelde ook niets..

@ San, spannende tijd komt eraan. Het is voor mij misschien achteraf gepraat maar ik heb deze laatste poging Tarwekiem olie capsules (kruitvat) geslikt. Ik had dat hier een keertje eerder gelezen bij iemand die ook zwanger was geworden. Het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding en innesteling. You never know..!!
Wens je veel succes!

@Depri, het verhaal wordt al gekker!   Maar wel super!

Mo

Hallo meiden,

Hier helaas geen goed bericht, m'n voorgevoel was goed (helaas) ik ben NIET zwanger, gisteren zijn de RD gearriveerd. Ik ben zo verdrietig!!
Ondanks dat ik er geen goed gevoel over had had ik stiekem toch hoop, jullie weten vast als geen ander hoe dat gaat.

A.s. vrijdag heb ik een afspraak met de gyn over hoe en wat. Ik hoorde van een paar collega's dat ze na de IVF een rustmaand moesten nemen maar bij de kliniek zeiden ze dat ik dat zelf mag bepalen. In principe wil ik gewoon doorgaan, ik heb al rustmaanden genoeg gehad. En ik weet zeker dat als ik een rustmaand inlas ik toch zwanger wil worden en dan weer gestresst ben omdat we het dan toch moeten doen rond de eisprong, dus zo rustig is die rustmaand dan ook niet. En geestelijk kan ik het volgens mij wel aan.
Als de gyn nou zegt dat het medisch gezien beter is om een rustmaand in te lassen, dan vind ik het wat anders. M'n eierstokken hebben denk ik een flinke klap gehad van die vele eitjes, maar ik ga er vanuit dat dat nu weer goed is.

Vanavond hebben we feest van 't werk en dan gaat natuurlijk iedereen vragen hoe 't gaat, want ze wisten dat ik zondag zou mogen testen indien niet ongi. Ik heb er even geen zin in. Heb ook besloten om te zeggen dat het niet goed is en dat ik er even geen zin in heb om erover te praten.

Het is gewoon K.. meer kan ik er niet van zeggen. We hebben gelukkig nog 12 embyo's in de vriezer. De kans op een zwangerschap bij cryoterugplaatsing is volgens mij niet zo groot toch? Is iemand hier ooit zwanger geworden na cryoterugplaatsing of ken je iemand die dat heeft gehad, dat hoor ik namelijk graag.

Ik zal het overzichtje weer even aanpassen.

Dames in de MM:

Cis
29
April nieuwe ronde

2e ICSI

Suusjuh
25
16-04 start spuiten lucrin
1e ICSI

San
37
15 maart beginnen met decapeptyl
3e icsi

Wijstje
37
13-03 ongi, 20-03 afspraak gyn voor cryoterugplaatsing
cryo van 1e IVF

Ginger
32
4 maart echo van baarmoedersl.vlies
cryo van ICSI 2

Joepie
26
21 maart starten clomid
16 april starten pil
4 mei starten decapeptyl
12 mei startecho
1e ICSI

ZWANGER!

Danielle
37
Zwanger!!!
IVF

Bianca        
30
Zwanger!!!
3e ICSI

Marieke
29
Zwanger!!!
1e ICSI Dusseldorf

Wendy
26
Zwanger!!!
2e IVF

Mo
33
Zwanger!!!
3de icsi
Liefs Wijstje.

Hey Wijstje,

Ik vind het heel erg voor je. We weten allemaal hoe je je nu voelt. Ik zei ook tegen mensen dat het niet ok was en dan hielden ze vaak al op met vragen stellen maar ik kan me voorstellen dat je er totaal geen zin in dat feest  heb...

Over de cryo's weet ik vanuit het ziekenhuis dat het percentage van slagen iets lager ligt maar het is toch een mogelijkheid. Ik heb hier wel van meiden gelezen dat ze zwanger zijn geworden van cryo's.

Ik wens je heel veel sterkte toe en hou je sterk...hoe moeilijk het ook is...

Mo

He Wijstje,

Wat ontzettend balen! Maar laat het hoofd niet helemaal hangen. Mijn dochter is 'een cryoterugplaatsing' geweest. Ze is prachtig, intelligent en kerngezond. Dus met een cryoterugplaatsing is er ook van alles mogelijk!
Sterkte.

Bianca

hey wijstje....

wat kut toch weer allemaal.... ik heb zo aan je gedacht.....

wanneer wil je nu verder gaan.... ik heb toen wel eventjes een pauze gepakt omdat ik het heel zwaar had gevonden....maar dat is ieder voor zich natuurlijk....

ik ga voor je duimen dat de  crytp helemaal goed gaat en dat dat een mooi wondertje word... of misschien wel wondertjes want nu gaan ze er wel twee terug zetten toch??

ik hoop het echt voor je, ik blijf duimen... ik hoop je snel weer te horen, al snap ik natuurlijk dat je er nu niet zoveel zin in hebt!!!

kop op he meid....

xxx van wendy

Terug
Bovenaan