Hallo meiden,
Hier helaas geen goed bericht, m'n voorgevoel was goed (helaas) ik ben NIET zwanger, gisteren zijn de RD gearriveerd. Ik ben zo verdrietig!!
Ondanks dat ik er geen goed gevoel over had had ik stiekem toch hoop, jullie weten vast als geen ander hoe dat gaat.
A.s. vrijdag heb ik een afspraak met de gyn over hoe en wat. Ik hoorde van een paar collega's dat ze na de IVF een rustmaand moesten nemen maar bij de kliniek zeiden ze dat ik dat zelf mag bepalen. In principe wil ik gewoon doorgaan, ik heb al rustmaanden genoeg gehad. En ik weet zeker dat als ik een rustmaand inlas ik toch zwanger wil worden en dan weer gestresst ben omdat we het dan toch moeten doen rond de eisprong, dus zo rustig is die rustmaand dan ook niet. En geestelijk kan ik het volgens mij wel aan.
Als de gyn nou zegt dat het medisch gezien beter is om een rustmaand in te lassen, dan vind ik het wat anders. M'n eierstokken hebben denk ik een flinke klap gehad van die vele eitjes, maar ik ga er vanuit dat dat nu weer goed is.
Vanavond hebben we feest van 't werk en dan gaat natuurlijk iedereen vragen hoe 't gaat, want ze wisten dat ik zondag zou mogen testen indien niet ongi. Ik heb er even geen zin in. Heb ook besloten om te zeggen dat het niet goed is en dat ik er even geen zin in heb om erover te praten.
Het is gewoon K.. meer kan ik er niet van zeggen. We hebben gelukkig nog 12 embyo's in de vriezer. De kans op een zwangerschap bij cryoterugplaatsing is volgens mij niet zo groot toch? Is iemand hier ooit zwanger geworden na cryoterugplaatsing of ken je iemand die dat heeft gehad, dat hoor ik namelijk graag.
Ik zal het overzichtje weer even aanpassen.
Dames in de MM:
Cis
29
April nieuwe ronde
2e ICSI
Suusjuh
25
16-04 start spuiten lucrin
1e ICSI
San
37
15 maart beginnen met decapeptyl