Overzicht ICSI/IVF

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden, fijn om te weten dat er genoeg mensen zijn die me je meeleven, dat steunt me enorm.

Het gaat op zich wel weer, alhoewel het natuurlijk niet niks is. A.s. vrijdag heb ik een afspraak bij de gyn om te kijken hoe en wat. Als het medisch gezien verantwoord is om verder te gaan (omdat ik zoveel eitjes had met de punctie), dan wil ik gewoon verder gaan. Het is natuurlijk heel zwaar geweest, maar dat zal het toch wel blijven, ook al las ik een rustmaand in. En ik weet van mezelf dat als ik een rustmaand neem dat ik dan toch zwanger wil worden, we toch weer "moeten" klussen en dat brengt ook enorm veel stress met zich mee, dan maar verder gaan, we zieten nu toch in die molen.

@Depri, als het goed is mogen er de volgende keer wel 2 embryo's teruggezet worden, niet dat dat gegarandeerd succes heeft, maar het is toch een fijner idee, voor mijn gevoel meer kans. Hoe gaat ie met jou? 3 van die ukkies, jeetje zeg, wel grappig dat jullie er nu ook zelf eentje bevrucht hebben, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wanneer heb je je volgende echo? Nog last van je buik.

Iedereen heel veel succes en ik hoop dat de zwangeren ook nog af en toe hier komen om te lezen hoe het met ons gaat natuurlijk. Jullie ook veel succes uiteraard.

Liefs Wijstje.

hey wijstje....

gelukkig gaat het wat beter met je.....

ik hoop dat je snel weer verder mag, en idd als er twee terug gezet zijn..... dan heb je zoiets van er zal er toch wel 1 blijven zitten.....

ik moet donderdag weer terug naar wisman.... ben ebnieuwd wat het "" kleintje""
heeft gedaan??/

en verder heb ik geen buikpijn meer dat op onie pijn lijkt , maar wel banden pijn .... maar dat komt ook weer goed, ik hoop ook dat de misselijkheid snel voorbij gaat , maar ja ik ga natuurlijk niet klagen, maar continu ziek zijn is toch ook niet alles... hihihi

meid kop op.... en ik hoor je snel weer....

dikke kus van mij

Hoi Wendy,

Hoe ver ben jij nou? Toch weer spannend morgen die echo. Wel een wonder dat jullie er zelf ook nog eentje bevrucht hebben he? Jeetje zeg.

Ik snap wat je bedoeld met dat misselijk zijn. Je weet waar het voor is en hier heb je al zo lang naar toe geleefd, maar 9 maanden misselijk is ook niet alles. Je moet er maar vanuit gaan dat dat ook weer over gaat.

Als het goed is gaan ze deze cyclus een cryoterugplaatsing doen, dus ik ben benieuwd. Wacht vrijdag het gesprek wel even af. De 1e gesprekken voor de IVF hebben we met Ruis gehad, maar sinds de carnaval (toen Ruis er niet was) met Wisman, die heeft ook de punctie gedaan. Ik vind het nu dus ook fijner om naar hem te gaan, hij weet van die vele eitjes, overstimulatie etc.

Weet je wat ik wel raar vond, toen ik belde naar Geertgen dat onze IVF niet gelukt was zeiden ze niks van jammer, balen of wat dan ook, dat viel me wel tegen moet ik zeggen en dat ga ik ook zeker op een of andere evaluactie of iets dergelijks invullen, vond ik echt niet leuk.

Nou meid, laat even weten hoe de echo gegaan is.

Liefs Wijstje.

hey wijstje....

ik ben nou 8 weken, en idd raar he dat we er zelf ook nog 1 bevrucht hebben hahahaha
5 jaar gebeurd er niks en nou.......

ik vind wisman zelf ook fijner als ruis maar ja dat is ieder verschillend natuurlijk....

en dat de assistente niks zei , dat is wel raar ja.... bij mij hebben ze dat volgens mij ook niet gezegd hoor.... ik kwam toen bij   backs erna die vrouwelijke gyn... en die zei toen ja je moet er nooit vanuit gaan dat het de eerste keer aanslaat!!! ik zeg ja jullie mogen wel wat meelevender zijn hoor..... ik was zo kwaad toen....

ligt er aan wie je hebt!!! sommige assistenten zijn ook weer hele grote schatten....

ik hoor het snel hoe of wat, ik weet niet hoe het werkt een cryo tp in eigen cyclus...

maar 1 ding is zeker ik blijf duimen.....voor jou!!!!!

xx van wendy

Hey meiden,

Hier nog even een update van mij . Ik ben vanmiddag voor de echo geweest en ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Het vruchtzakje met de embryo zat mooi in de baarmoeder. Ze twijfelde of er niet 2 zaten maar het is nog te klein om dat goed te zien..30 maart mag ik weer terugkomen omdat je dan het hartje moet kunnen horen. Ik loop echt op eieren, ik vind het allemaal nog steeds niet te bevatten..

Tot gauw weer!

Mo

Lieve, lieve Wijstje,

Wat een ontzettend klote nieuws...............ik heb er geen andere woorden voor, sorry.
Had zo gehoopt dat dit hem dan zou worden voor jullie...........
Doe wat jij denkt dat goed voelt, als je meteen door wil gaan moet je dat doen, alls het voor de overstimulatie geen gevolgen heeft natuurlijk...........kan me voorstellen (of eigenlijk niet natuurlijk........) dat je zo snel mogelijk door wil..........
Meisje, hou je koppie hoog, en als het soms even niet gaat, laat hem dan maar lekker hangen, als het maar oplucht................je begrijpt wel wat ik bedoel.
Lieverd, ik blijf voor je duimen dat er toch een dag komt dat je een positieve test in handen hebt, en dat 8 maanden daarna je een wolk van een kindje in je armen mag sluiten,

Dikke knuffel,
Rimke

Hoi Rimke,

Heel erg bedankt voor je lieve berichtje. Lief van je dat je nog steeds aan me denkt, dat doet me goed.

Het lukt me vooralsnog weer om me op te laden voor de volgende poging, onze 1e cryoterugplaatsing. Ik weet dat de kans op een zwangerschap kleiner is dan met "verse" embryo's, maar het is toch weer een poging waarbij ik nauwelijks hormonen hoef te gebruiken, geen punctie etc, dus die poging laat ik niet schieten. En uiteindelijk worden er wel mensen zwanger na cryoterugplaatsing, anders zouden ze het niet doen lijkt me zo.

Blijf voor me duimen, want ik hoop echt dat het toch wel een keer goed zal komen.

Liefs en een dikke knuffel van Anuska (Wijstje).

Hallo meiden,

Waar is iedereen?

Heb vrijdag 1e controle na mislukte 1e IVF poging gehad. Alles ziet er goed uit. We gaan nu voor cryoterugplaatsing in de eigen cyclus. Er was 1 eitje te zien aan de rechterkant. Morgen moet ik weer op controle. Hij verwacht dat maandag de terugplaatsing zal zijn.
Dat komt goed uit want dan hebben we lekker een weekje vakantie. Maandagmiddag gaan we er even lekker tussenuit.

Hopelijk komt er gauw weer iemand "kletsen".

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan